Visa upp din V från Cyberpunk 2077!

Medlem

Min V tycker tydligen att samurajer är jävligt coola och att det är rätt viktigt/ballt med skräniga märkeskläder och annat.

Medlem

Snyggt! Somliga hittar schysst loot. Hade önskat fler möjligheter att sätta cyberware (rätt ord?) i ansiktet och armar osv som utsmyckning.

Går det? 🤷🏻‍♂️🧐

Medlem
Skrivet av Soulless:

Okej det här är inte "min" V men en random snubbe som dök upp utanför Vik's! Var tvungen o knäppa en bild med telen
Hyfsad beast!

https://i.imgur.com/0pctQ32.jpg

Alltså är det bara jag eller är inte han jävligt lik Joe Barbaro från Mafia 2?

Medlem
Medlem

Fler som tycker att resultatet i character customization skiljer sig med resultatet i spelet?

Gjorde en satans snygg female V, som såg markant annorlunda ut när man tittar sig i spegeln i lägenheten.

Kan inte riktigt få till det.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det blev en ganska mellanmjölkig V för min del eftersom jag hade planerat att han skulle präglas och förändras av det som händer efter att jag tar kontroll över honom. Dessvärre verkar det inte finnas särskilt många sätt att göra det, utöver vilka kläder han har på sig

https://i.ibb.co/ZSnsBQt/CP-character.jpg

Snyggt tycker jag. Fick lite Jason Statham vibbar med inslag av Peter Siepen


signatur

IngenjörsFace med perverst intresse av "jymden" och fysik.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Okej det här är inte "min" V men en random snubbe som dök upp utanför Vik's! Var tvungen o knäppa en bild med telen
Hyfsad beast!

https://i.imgur.com/0pctQ32.jpg

Haha vuxenblöja och sandaler från Romariket.


signatur

IngenjörsFace med perverst intresse av "jymden" och fysik.

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Fler som tycker att resultatet i character customization skiljer sig med resultatet i spelet?

Gjorde en satans snygg female V, som såg markant annorlunda ut när man tittar sig i spegeln i lägenheten.

Kan inte riktigt få till det.

samma här vet inte fall om det är ljuset och raytracingen som muppar sig som gör så att det ser konstigt ut, gjorde om min V ett par gånger, sen ser hon ut som gammal tant, från 25++ till 57+++ i spegeln. inte riktigt rätt..

Medlem

Tjej V, nomad


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Hellspites:

samma här vet inte fall om det är ljuset och raytracingen som muppar sig som gör så att det ser konstigt ut, gjorde om min V ett par gånger, sen ser hon ut som gammal tant, från 25++ till 57+++ i spegeln. inte riktigt rätt..

Haha ja, samma för mig.

Precis som att det är en helt annan post proccessing shader i CC än i spelet. Mörkare hy ser ju grönt ut ibland.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Skrivet av Menige_Erik:

Är färblind så har lite svårt för det där med att para ihop färger på ett bra sätt, polarna brukar skoja med mig om det. Men trivs med min V iallafall Tycker det är roligt att karaktärerna kan se så oerhört olika ut.

https://i.gyazo.com/c8a9044760c7c991c6838911f0d616d0.jpg

Tur att du är färgblind i det här fallet. Kräkshår med blodskägg är en ny kombo. Imponerande.

Medlem

Dåligt med snusk karaktärer, ni är väldigt vuxna av er.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Hur gör ni alla när ni kan ser era karaktärer i 3dje person? Tänker på dom som tagit bilder. Spelar på konsol. Men det kanske inte går att se utanför fps på konsol?

Medlem

Sjukt nice tråd! Skicka mer bilder på V så vi konsol peasants har nått att se fram emot när vi väl får tag på en 5a.

Medlem

Inget negativt utan bara en allmän frågeställning som jag undrar över:

Om man är kille irl varför gör man en tjejkaraktär? Tycker ofta man ser fenomenet kille gör tjej karaktär men inte lika ofta att tjej gör en manlig karaktär.

Som sagt inget illa menat jag vill bara förstå vad tanken är.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Inget negativt utan bara en allmän frågeställning som jag undrar över:

Om man är kille irl varför gör man en tjejkaraktär? Tycker ofta man ser fenomenet kille gör tjej karaktär men inte lika ofta att tjej gör en manlig karaktär.

Som sagt inget illa menat jag vill bara förstå vad tanken är.

Delvis har det väl med att det finns på tok för många spel där du enbart spelar macho kille, själv är jag urbota less på det..


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv

Edit: Jahopp, mitt imgur-konto försvann..

Medlem
Skrivet av absimilard:

https://i.ibb.co/yFXNy4k/photomode-10122020-154247.png

Ja vissa strider är ingen lek. Har börjat få lite bättre grejer och kommit underfund med hur man måste köra, men det är fortfarande rätt ofta man stryker med. Var nära att köra på svåraste bara för att det var så satans cool bild

snipers om dom skjuter dig åker du på en kula typ. du måste shoulderpeaka dom.

Netrunners hack gör ca 60% med hela burnen.

Sen beror det ju givetvis på om dom är threat very high eller moderate eller high. high är det som passar mig perfekt i svårighet är det moderate är det meh, men ger endå challange, är det very high blir du oneshotad av en pistol typ

Medlem

Precis klar med prologen. Tänkte vänta men fick tidig julklapp av frugan.

Skrivet av Hymer:

Inget negativt utan bara en allmän frågeställning som jag undrar över:

Om man är kille irl varför gör man en tjejkaraktär? Tycker ofta man ser fenomenet kille gör tjej karaktär men inte lika ofta att tjej gör en manlig karaktär.

Som sagt inget illa menat jag vill bara förstå vad tanken är.

I 1st person spelar det mindre roll tycker jag, kunde lika gärna vara en robot.
I 3rd person, om jag ska titta på någons rumpa i tiotals timmar tittar jag hellre på en söt tös.


signatur

I drank what?

Medlem

Min brud

Medlem

Jag skapade den här karaktären i bordsrollspelet 2003.. men det blev aldrig av att vi spelade.. Nu fick jag återskapa henne.. och hänga med Keanu <3<3<3

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Hymer:

Inget negativt utan bara en allmän frågeställning som jag undrar över:

Om man är kille irl varför gör man en tjejkaraktär? Tycker ofta man ser fenomenet kille gör tjej karaktär men inte lika ofta att tjej gör en manlig karaktär.

Som sagt inget illa menat jag vill bara förstå vad tanken är.

Tjejer är trevligare.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem
Skrivet av Hymer:

Inget negativt utan bara en allmän frågeställning som jag undrar över:

Om man är kille irl varför gör man en tjejkaraktär? Tycker ofta man ser fenomenet kille gör tjej karaktär men inte lika ofta att tjej gör en manlig karaktär.

Som sagt inget illa menat jag vill bara förstå vad tanken är.

Killar vill skapa sin drömtjej, medans tjejer skapar sin drömbild...antagligen.

Medlem
Medlem

Min Corpo

SoL
Medlem
Skrivet av Hymer:

Inget negativt utan bara en allmän frågeställning som jag undrar över:

Om man är kille irl varför gör man en tjejkaraktär? Tycker ofta man ser fenomenet kille gör tjej karaktär men inte lika ofta att tjej gör en manlig karaktär.

Som sagt inget illa menat jag vill bara förstå vad tanken är.

Bra fråga. Jag skapar ofta kvinnliga karaktärer men inte jämt. Tror jag tycker det är roligare att skapa en tjej, undrar vad sigmund freud skulle säga om det. Men i cyberpunk så valde jag kvinnliga V utan att blinka, tycker manliga v låter som en osäker tonåring med krystade repliker så valet där va lätt även om hon också har sina brister.

Medlem

Det gäller att akta sig för Covid-19 även år 2077.

Skriv svar