Yakuzas pc- och Xbox-resa fortsätter i början av nästa år med Yakuza 3, 4, 5 och 6

Robot
Yakuzas pc- och Xbox-resa fortsätter i början av nästa år med Yakuza 3, 4, 5 och 6

Alla numrerade spel i serien snart på pc och Xbox.

#sega, #yakuza, #yakuza-6-the-song-of-life


Medlem

man tackar, lirat zero och Kiwami 1 på PS4, köpt Kiwami 2 på steam, 3-5 blir det på gamepass framöver


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Ambassadör
Xbox

Lika stort är det ju kanske att de kommer till Xbox...


signatur

Jump in.

Medlem

Nog för jag klarat ut 0-6 men skönt att PC spelare får tar del av hela serien och sedan är det skönt man själv kan spela om dom på PC nu när man ej äger en PS4 längre. Hoppas bara FF7 remake kommer så jag får chancen o pröva den.

Medlem

Nice, glad att jag väntade med samlingen till PS4 då.

Testpilot

Bästa nyheten på Game Awards blev nyligen klar med Kiwami 2 så blir att sätta tänderna i dessa titlar under nästa år.

Medlem

Fantastiskt! Det här har jag väntat på hela året.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Vad jag har längtat efter detta! Fantastiska nyheter. Hoppas det inkluderar PC XGP.

Medlem

Fantastiskt! Det här har man väntat på.

Medlem

Åh, vilken lycka!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Det vore ju förresten inte fel med Judgment också, men det kanske dyker upp senare under 2021 med lite tur.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Najs. Har ju kört igenom kiwami på pc och vill ju gärna ha resten. Pausade efter 4:an på PS3 då jag ganska snabbt sålde min PS4.

Medlem

Gott med gratis*!

*Typ

Medlem

Äntligen ute på steam, 3, 4 och 5 för ~€40 just nu.

1
Skriv svar