Hur gamla är ni?

Medlem

34 med två grabbar, 8 och 3.

Skrivet av anon_327736:

Använder dagens kids forum ens ?

Nepp.

De känner inte till att forum existerar. De får nyheterna ifrån vänner, steam, xbox/ps-store, youtube och twitch. Några känner till ign.com


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Medlem

Jag var en glad 24 åring när Unreal Tournament kom ut

Medlem

50 här...och spelat sedan C64 var ny....åren går men alltid lika kul framför skärmen....

Snart 30 jordsnurr här, är ny som aktiv forum skrivare men har kollat in FZ så länge jag kan minnas. Ändå lite härligt att det är "äldre" människor som hänger runt här

Medlem

Haha det kanske lätthänt att våran generation som växte upp med flum på 00-talet gärna hänger kvar på likande ställen.

Medlem
Moderator | Testpilot

10 år yngre än @Carl Johansson-Sundelius:


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är 54 år och har spelat ända sedan det drällde av penningslukande arkadmaskiner och C64 var den hetaste spelburken man kunde äga.
Jag känner inte direkt av åldern och kommer med all sannolikhet att följa både spel och hårdvaruutvecklingen fram till den dag jag kastar in handduken (om jag nu inte blir för virrig innan dess ).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

10 år mer erfaren än @uberpwnage2.0


signatur
Medlem
Skrivet av Jimbo66:

Är 54 år och har spelat ända sedan det drällde av penningslukande arkadmaskiner och C64 var den hetaste spelburken man kunde äga.
Jag känner inte direkt av åldern och kommer med all sannolikhet att följa både spel och hårdvaruutvecklingen fram till den dag jag kastar in handduken (om jag nu inte blir för virrig innan dess ).

Skönt att höra!
Jag siktar på detsamma!

Det där med att någon ska bli för gammal och sen växa ifrån gaming är lika löjligt som att någon skulle bli för gammal och växa ifrån böcker eller film!

Likadant med brädspel och spelkvällar och dylikt.

Det enda man kanske växer ifrån är väl möjligtvis litervis drickande av sockersöta coca-cola/pepsi - fast det är ifrån person till person.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Inaktiv

Uppnått level 37.

Insåg när jag såg tråden att jag tappat räkningen och fick utgå från mitt personnummer för att lista ut min faktiska ålder...

Medlem
Medlem
Skrivet av Frasstheass:

34. Utan skägg; 24

För fyra år sedan när jag var 39 så var jag ute en kväll vid Bishops Arms och småpratade med en främling. Hon kallade mig för 90-talist under någon tidpunkt och senare så frågade hon om min ålder: "hur gammal är du? 24?"
"trettio...." svarade jag.
"Oj!"
"...nio."
"VAAAAAAAAAA!?????????"

Så äh, ja, jag var äldre än henne vilket hon inte alls trodde. Jag tyckte det var rätt kul, men sedan försvann hon. Lite tråkigt då jag tyckte det var ett roligt minnesvärt första möte.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

För fyra år sedan när jag var 39 så var jag ute en kväll vid Bishops Arms och småpratade med en främling. Hon kallade mig för 90-talist under någon tidpunkt och senare så frågade hon om min ålder: "hur gammal är du? 24?"
"trettio...." svarade jag.
"Oj!"
"...nio."
"VAAAAAAAAAA!?????????"

Så äh, ja, jag var äldre än henne vilket hon inte alls trodde. Jag tyckte det var rätt kul, men sedan försvann hon. Lite tråkigt då jag tyckte det var ett roligt minnesvärt första möte.

Hände inte mig, men en kompis. Personen i fråga ser väldigt ung ut (ingen skäggväxt och allmänt oskyldigt babyface) men var vid tillfället 28-29ish. Fick hemsläp ifrån krogen och tjejen bad om att få se legitimation innan akten för att säkerställa att hon inte gjorde något olagligt!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Medlem

32, känns som att medelåldern är där omkring. Jag trodde faktiskt att det skulle vara fler yngre medlemmar.

Medlem

39 med gråare samt färre hårstrå på huet (är skåning) men desto mer hår runt munnen än tidigare i livet.

Medlem

Mental ålder: 13
Fysisk ålder: 70+
Faktisk ålder: 25

FM-guru
F.d. Sisyr

30. Känns konstigt att skriva, kom nyss ut ur tonåren i sinnet...

Medlem

Mentalt är jag en blandning mellan en 15-åring och Farbror Einar.
Fysiskt är jag Farbror Einar.
Enligt min legitimation så är jag 30.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

37. Tragiskt för fan

Medlem

I'm to old for this shit... 38

Medlem
Medlem

Lvl 36


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

29. Åldern då man inser att trappistbärs blir en sämre och sämre idé för varje dag som går.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Skribent

43. Idag!


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

32 solsnurr, eller nu hur kontakt annonser brukar vara fomulerade

Inaktiv
Skrivet av Mike Stranéus:

43. Idag!

Får man gratulera! Fick du en solig dag, i varje fall i södra Sverige:).

Medlem

27 men pensionär i sinnet sedan länge, haha.


signatur

'' Han shot first''

Skriv svar