Första filmen från Gears of War 3

Robot
Medlem
Första filmen från Gears of War 3

Var det inte två utannonseringar han skulle göra i dag?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

"Brothers to the end" - med fokusering på "the end" i slutet? Sista spelet, eller något annat? Kul, nu behöver man bara vänta ett år...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

jag är sugen


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

nice! female gears ^^

Inaktiv

Härligt, detta ser jag fram emot.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Men varför ett till hot? var ju najs att bara slåss mot locust.. Men men dom fixar nog säkert nån tuff story till det.

Medlem

Omg,

När kommer nästa Unreal? Ah wait... PC game ... Dead.. satan också

Medlem

Tycker Gears of War 1 är underhållande, kanske lite enformigt men de gör alltid bra trailers för spelen. Jag blev peppad men har inte ens inhandlat 2:an än. För många spel, för lite tid.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Sweet!


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Var det där Viggo Mortensen som sjöng??? Jo visst FAN var det det???? AWESOME!!!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

epic!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Mycket mycket trevligt! Sett fram emot första synen av detta länge!

Nytt hot tror jag inte! Lär fortfarande vara Locust, bara att vi inte sett allt från dem tidigare

Orkar inte vänta ett år.....

Medlem

Vill ha, till, p.s.3 ffs!

Medlem

Kommer nog bli riktigt bra. CliffyB verkar vara en skön snubbe som lägger ner sin själ i sina spel!

*SPOLIER VARNING*

Han sa väl att det "nya" hotet är Lambient som va med i slutet av GoW2?

KoP
Medlem

Aaah, lika "poetiska" announce trailers som alltid när det kommer ett nytt Gears of war. Gillar dom.

Blir till att ringa polaren April 2011 och säga: Nu kör vi!!

Skrivet av Cyberz:

Vill ha, till, p.s.3 ffs!

Äsch, hur svårt kan det vara att skaffa en 360 utöver din PS3, så har du det bästa av 2 världar.

Inaktiv

GOW 3! <3

Blodigt, köttigt! Vad mer kan man begära?

Äskar det här spelet!

Medlem

The Lambent, or Lambency, references to a mutated variant of the Locust, created from prolonged exposure to Imulsion. There have only been three breeds of Lambent shown so far. The Lambent share the same technology, armor, weapons, and Drones share the same appearance. Most Lambent differ in behavior, appearance, and death from Locust. The Lambent are first introduced in the first Gears of War, and are further shown in Gears of War 2 where they are fighting the Locust in what seems to be some sort of civil war between the original Locust Horde and the Lambent Horde for control of the Hollow. They have the ability to transform in mid battle.

In the upcoming Gears of War Book, Gears of War: Anvil Gate, the Lambent invade the surface of Sera.

Medlem
Skrivet av Remus:

Var det där Viggo Mortensen som sjöng??? Jo visst FAN var det det???? AWESOME!!!!!!

Mark Kozelek sjunger bara så där bra, och det är han som sjunger i klippet...Lyssna på hans band Red House Painters eller hans tolkningar av AC/DC (Whats next to the moon)

Medlem

Nu måste jag se till att klara ettan o tvåan. Tycker spelet är lite enformigt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ja, det kommer jag nog skaffa.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Ett år kvar till awesomeness...

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Brothers to the end" - med fokusering på "the end" i slutet? Sista spelet, eller något annat? Kul, nu behöver man bara vänta ett år...

jag tolkade det som ett sätt att regisera...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

gow har dålig musik i sina trailers.

Medlem

Grym trailer och riktigt bra musik
Varvade del 2 igår för gammal vänskaps skull så det är väl inte helt fel att se att 3:an är på väg inom en snar framtid

Medlem

Vill verkligen ha detta. Spelat igenom tvåan säkert 4-5 gånger. Jag både hoppas och hoppas inte att det är sista delen i storyn.

Medlem

Oh lawdy! Kött,Blod,Vapen och shitloads med testosteron!

Medlem

Sa de inte att Gears of War 3 skulle vara lite mer "färgat". Tyckte det var hur grått som helst. Hehe
Skit samma... får la se vad mycket nytt de kan komma med denna serien om ett år...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Nya fiender/djur? Hur fanken lyckades dom bygga något över huvudtaget på den satans planeten. Inte nog med det har dom jue kört sin sista stad i grunden för att "utrota" "vanliga" locust. Dags för en adressändring och lite death star strålar.

Medlem

AAAAAAAAAAAAAW! Jag vill ha tillbaka mitt Xbox.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar