CD Projekt Red kommer justera antalet dildos i Cyberpunk 2077

Medlem

Hmm. Det kanske är dags för folk att sluta jämföra spelet med GTA för det låter som Saints Row ligger närmare.

Medlem
Skrivet av Azureye:

Vet inte om någon redan svarat på detta, men det finns Fleshlights med mun istället för vagina.

Tack för ditt bidrag i diskussionen.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Det brukar annars vara det omvända, att prestandaproblem är orsaken till dildoar.

Och här har vi årets kommentar på FZ

Medlem

Vafan........ Det var ju lite pokemon-aspekt på det, "gotta catch em all"

eld
Medlem
Skrivet av Cripp3r:

Vafan........ Det var ju lite pokemon-aspekt på det, "gotta catch em all"

Det är ju lite att man önskar att man kunde droppa ner items i världen som i skyrim, fylla sin lägenhet med dessa.

Inaktiv
Skrivet av eld:

Det är ju lite att man önskar att man kunde droppa ner items i världen som i skyrim, fylla sin lägenhet med dessa.

Den här kommentaren var långt roligare än vad den borde vara!

eld
Medlem
Skrivet av anon_326114:

Den här kommentaren var långt roligare än vad den borde vara!

Medlem

Känns inte som prio 1 direkt, men tja om nu det ligger o skräpar på ställen det inte ska vara så kan man väl rensa det .

Men kotaku är som dom är .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Den enda dildon jag kan komma ihåg är den jag plockade upp när jag sexade med Meredith från Miltech. Väldigt kompetent melee vapen för övrigt.

Skrivet av Arcadia:

Tack för ditt bidrag i diskussionen.

Minns att jag såg flertalet fleshlights med mun, osäker på var. Kanske också var på Merediths hotellrum. Finns definitivt i spelet. Inte för att man kan slå folk i skallen med dem men ändå.

Skrivet av eld:

Det är ju lite att man önskar att man kunde droppa ner items i världen som i skyrim, fylla sin lägenhet med dessa.

Det kanske går? Haha!

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/186

Medlem
Skrivet av Arcadia:

När jag går runt i skogen, så tänker jag inte på alla löv som ligger på backen, för det är så naturligt att de ligger där.

Tack för ditt bidrag till diskussionen också We're nailing it!


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Cyber punk låter som Apoteket hos mig, de e dildos överallt.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Och här har vi årets kommentar på FZ

Dessutom med den av Svenska Akademien rekommenderade pluralformen av dildo

Medlem

Perfekta vapnet. Såg när Sasha Grey slog lätt ihjäl ett gäng fiender. lol

Skribent
Skrivet av Ducci:

Cyber punk låter som Apoteket hos mig, de e dildos överallt.

Är du säker på att du går på Apoteket??? XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det ballar ur helt enkelt!

123
Skriv svar