PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Det känns som elgiganterna har lyssnat på sina kunder, lotteri, registrering och åtgärd mot bottar.
Snyggt!

Medlem

Nu har jag hämtat ut min PS5 SE från Mediamarkt (18/9) hos mitt ombud!😁 Har kopplat in den och uppdaterat den, nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem och underhålla sonen så jag kan spela lite😅😁

Medlem
Skrivet av Deekar:

Nu har jag hämtat ut min PS5 SE från Mediamarkt (18/9) hos mitt ombud!😁 Har kopplat in den och uppdaterat den, nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem och underhålla sonen så jag kan spela lite😅😁

Min är hos vårt ombud nu.
Hämtar nog den imorgon.
Kommer, tyvärr, att slås in med julklappspapper.
Nu kan julen inte komma nog snabbt. 😋

Medlem
Skrivet av Svampfhen:

Min är hos vårt ombud nu.
Hämtar nog den imorgon.
Kommer, tyvärr, att slås in med julklappspapper.
Nu kan julen inte komma nog snabbt. 😋

Vilken röta ni har med Mediamarkt. Fick höra av kundtjänst igår att min är ”på väg, men oklart när” igår. 🤷‍♂️

Medlem
Skrivet av EmSeta:

Vilken röta ni har med Mediamarkt. Fick höra av kundtjänst igår att min är ”på väg, men oklart när” igår. 🤷‍♂️

Av kommentarerna på forumet att döma (under förutsättningar att det folk skriver är sant) hade det varit smartare att välja hemleverans från MM då dessa verkar levereras snabbare än till butik. Det är givet samma bokningsdatum förstås.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem
Skrivet av Kris:

Av kommentarerna på forumet att döma (under förutsättningar att det folk skriver är sant) hade det varit smartare att välja hemleverans från MM då dessa verkar levereras snabbare än till butik. Det är givet samma bokningsdatum förstås.

Instämmer, men litar inte på Postnord då jag fått saker "har försvunnit" under mystiska omständigheter, vilket hänt tre gånger.

Medlem

Beställde 19e september SE, har ej hört något!! Bor i Stockholm. Helsikke!

Medlem
Skrivet av Lokander:

Helt glömt att svara dig, satt och kolla stream så kom jag på "svarade jag den där snubben på fz?"
Förhoppningsvis har du fått din nu men hon beställde 16e Juni, samma dag som dig.

Tjena, Det e lugnt! Jag fick min! Supernöjd, hämtade ut den förra torsdagen.

Medlem

Kom igen nu Mediamarkt!

Har beställt Disc Edition, 19:e Sept Kl 17.00. Måste ju vara dags för mig att få komma och hämta upp?

Medlem

Fick mail från CDON precis.

"Vi vill meddela att en produkt ur din beställning tyvärr har blivit försenade från vår leverantör. I nuläget så kan vi inte garantera en leverans men vi kommer att göra vad vi kan för att säkerställa att du får din beställning.

Om leveransen inte ankommit inom 60 dagar så kommer vi återbetala dig. Vill du inte vänta och avbeställa din order redan nu så ber vi dig att kontakta vår kundservice."


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem
Skrivet av denkaforss:

Fick mail från CDON precis.

"Vi vill meddela att en produkt ur din beställning tyvärr har blivit försenade från vår leverantör. I nuläget så kan vi inte garantera en leverans men vi kommer att göra vad vi kan för att säkerställa att du får din beställning.

Om leveransen inte ankommit inom 60 dagar så kommer vi återbetala dig. Vill du inte vänta och avbeställa din order redan nu så ber vi dig att kontakta vår kundservice."

Samma här. Standardutskick. Får hoppas de inte automatiskt avbokar efter 60 dagar. Min står fortfarnade som behandlad / förbokad

Medlem
Skrivet av e3henri:

Samma här. Standardutskick. Får hoppas de inte automatiskt avbokar efter 60 dagar. Min står fortfarnade som behandlad / förbokad

Det får vi hoppas.

Står samma på min.


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Ingen som fått mail från Elgiganten ännu? De skulle skicka mail "under morgonen" om man blivit utvald att få köpa SE från dem idag.


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Inget i min mailkorg än från EG, hoppas hoppas...
Är det någon som "vinner" lottningen så får man ju gärna det skriva här tänker jag! Vore kul att veta när mailet går ut om man inte fått något liksom.

Medlem
Skrivet av Obetrix:

Inget i min mailkorg än från EG, hoppas hoppas...
Är det någon som "vinner" lottningen så får man ju gärna det skriva här tänker jag! Vore kul att veta när mailet går ut om man inte fått något liksom.

Precis min tanke 😁


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Skrivet av denkaforss:

Ingen som fått mail från Elgiganten ännu? De skulle skicka mail "under morgonen" om man blivit utvald att få köpa SE från dem idag.

"Planen är att meddela de utvalda på förmiddagen. Vi kommer att lägga upp en story när allt är utskickat"

De skrev elgiganten på instagram i kommentarsfältet

Medlem
Skrivet av Kapten schimpans:

"Planen är att meddela de utvalda på förmiddagen. Vi kommer att lägga upp en story när allt är utskickat"

De skrev elgiganten på instagram i kommentarsfältet

Tusen tack, det hade jag missat!

Medlem

De har satt ett pris på 99999:- på Elgigantens sida nu. De kanske förbereder för att handla med kod. Dvs koden ger en rabatt till ord pris. Hoppas någon bot handlar för 99999:-


signatur

IngenjörsFace med perverst intresse av "jymden" och fysik.

Medlem
Skrivet av Quad_SSG:

De har satt ett pris på 99999:- på Elgigantens sida nu. De kanske förbereder för att handla med kod. Dvs koden ger en rabatt till ord pris. Hoppas någon bot handlar för 99999:-

Japp, nu kan du till och med köpa den för 99 999 kr. Hoppas scalper-idioterna köper.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Nu börjar folk få mail iaf! Inte jag...ännu..är säkert kört redan men man får tro på hoppet

Medlem
Skrivet av Obetrix:

Inget i min mailkorg än från EG, hoppas hoppas...
Är det någon som "vinner" lottningen så får man ju gärna det skriva här tänker jag! Vore kul att veta när mailet går ut om man inte fått något liksom.

Jag har precis fått ett mail! Det stämmer att en får en kod som en lägger till i beställningen! Jag beställer åt min vän, som sa att det var bästa julklappen oavsett vad han får annars! 🤩

Medlem

Jag hade turen att få ett från EG! Håller tummarna för er andra!

Medlem

Jag blev tydligen utvald i Elgigantens lotteri och fick mail om det 10:06. Nu är den beställd.

Medlem
Skrivet av Geistman:

Jag har precis fått ett mail! Det stämmer att en får en kod som en lägger till i beställningen! Jag beställer åt min vän, som sa att det var bästa julklappen oavsett vad han får annars! 🤩

Koden är inte personlig då?

Jag har inte fått någon ännu så är säkert kört..


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Julmirakel sker - Jag blev utvald i EG-lotteriet


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem

Yes äntligen lite goda nyheter. Fick beställa på Elgiganten 😊

Medlem
PS5 Elgiganten utlotting

Fick Mail om utlottningen, jag fick köpa ett. Man fick en personlig rabattkod

Medlem

Jahopp där rök grabbens sista chanser till att få en ps5 i julklapp. Med min vanliga oflyt så fick jag inget Mail av EG :/

Medlem

Om någon får - men inte behöver den inboxa gärna Pls!

Medlem

Blev också lycklig vinnare att betala 6000kr 😂 👍

Skriv svar