Läsarnas spel 2020 – nominera DIN kandidat!

Medlem

Mount&blade 2 bannerlord

Medlem

Last of us 2


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

13 Sentinels: Aegis Rim

Medlem

Jag vet inte men det känns ju som ingen mening med att nominera ett spel som redan nominerats?
Välj nå annat spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

The Last of Us: Part 2

Medlem
Medlem

Noita kom ut från Early access i år och det har varit riktigt skoj för mig även om man har många förlorade timmar på spelet.

Ett enkelt spel att starta upp utan att tänka sig att nu måste man spela länge enligt mig

Medlem
Skrivet av waeress:

Cyberpunk 2077

Är beredd att hålla med. Så coolt o bara glida runt i night city!! Stämmningsfullt. 95/100!!

Medlem

Cyberpunk 2077

Medlem

Demons Souls (PS5)


signatur

En styck signatur.

Medlem
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Molotov:

Jag vet inte men det känns ju som ingen mening med att nominera ett spel som redan nominerats?
Välj nå annat spel

Haha, jag funderade på samma sak... Det är en nomineringstråd, folk är underliga

Gears Tactics.


signatur

Jump in.

Geeks Gaming

Squad. Bästa multiplayer spelet som finns ute just nu.

Medlem

The Last of Us: Part II

Medlem

Cyberpunk 2077 (på en Series X såklart)

Medlem

Att inte ge priset till Cyberpunk vore som att inte ge Guldbollen till Zlatan. För bra, för stort helt enkelt. Visst finns det några Emil Forsberg i spelvärlden, duktiga trotjänare som gör sitt men kom igen..

Medlem

Ghost of Tsushima

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag vet inte men det känns ju som ingen mening med att nominera ett spel som redan nominerats?
Välj nå annat spel

Det verkar inte vara många som läste ditt inlägg. De kanske onte läser några inlägg alls och färför nominerar spel som redan nominerats sjuttielva gånger.

Kul när man inte köpt ett enda spel från 2020 så man inte ens kan nominera nåt...


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Ghost of tsushima

Medlem

The Last of Us Part 2! <3

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag vet inte men det känns ju som ingen mening med att nominera ett spel som redan nominerats?
Välj nå annat spel

Det verkar som att få förstår det du skriver, jag håller med dig.

It's not a lake, it's an ocean

Det här året blev inte alls som jag hade trott och hoppats. Besvikelser och uppskjutna spel och sedan, mot slutet, en buggfest.

Men så här då:

Call of the Sea


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

The Last Of Us: Part II

Medlem

Monster train

Medlem

*** Jag nominerar "The Last of Us 2" till PlayStation 4.

Jag har lirat för lite av "CyberPunk 2077" för att kunna avgöra om det är värt årets spel. Det är helt klart riktigt bra. "Ghost of Tsushima" har jag bara lirat nån timma av och fastande tyvärr aldrig för det. Annars tycker jag att "Assassin's Creed: Valhalla" är riktigt bra men det kan nog inte mäta sig med årets spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem

Demon Souls.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ghost of Tsushima 🧡🧡🧡

Skriv svar