Snart blir det mod-fest i Battlefield 3

Robot
Snart blir det mod-fest i Battlefield 3

Om några dagar släpps Venice Unleashed - ett mod-projekt som innebär massor av förbättringar för Dice-pangaren.

#battlefield-3, #mod


Medlem

Kommer bli riktigt grymt! Bara faktumet att man kan lira lite BF3 utan blue filter känns mysigt.

Medlem

Samtidigt som jag verkligen häpnas av vad moddare kan åstadkomma i spel, så tycker jag det är lite löjligt att det ska behövas till att börja med. Man får väl hoppas att det blir skillnad i kommande spel.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Så kul. Tack för infon.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Geeks Gaming

Snacka om att det tagit sin lilla tid xD Och de enda dom egentligen skulle göra va att fixa de blåa filtret och nätkoden

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jinxswe:

Snacka om att det tagit sin lilla tid xD Och de enda dom egentligen skulle göra va att fixa de blåa filtret och nätkoden

Ja, såg att de hade en features-video från sex år sedan


signatur
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Snacka om att det tagit sin lilla tid xD Och de enda dom egentligen skulle göra va att fixa de blåa filtret och nätkoden

Snacka om att falla djupt into the rabbit hole!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Hua! Låter riskabelt. Jag körde ohälsosamt mycket gun master i BF3. Vill inte fastna i träsket igen.

Medlem

Var det inte Dice som inte ville släppa modverktyg för att de ansåg att deras grafikmotor var för komplicerad för moddare?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Battlefield 3... Nio år... Fy helvete vad tiden går fort.

Medlem

Bästa BF'et, kanske blir en återkomst

1
Skriv svar