Sony tar bort Cyberpunk 2077 från Playstation Store

Medlem
Skrivet av Margy:

Ett företag går i konkurs om det finns fordringar man inte klarar av att betala och fordringsägarna inte ser något annat sätt att få tillbaka (en del av) sina pengar än att företaget likvideras (eller företaget inte ser någon annan lösning).

Sedan hör det väl till att deras aktie tidigare varit rejält övervärderad och nu är på en mer "normal" nivå.

Ja exakt, dyker aktien såpass mycket att någon av grundarna vill ut så är dom där rätt snabbt med antalet anställda dom har.
Ja det är en bra väg kvar dit, men att säga att totalt aktiefrifall som resulterar i att pengar inte finns till löner, hyra mm inte är underlag till konkurs är konstigt.

Medlem
Skrivet av shelter:

Nä... No mans sky och Sim City 4 var 2 spel jag såg jättemycket framemot. Jag har INTE glömt!
NMS har de fixat, men för sent enligt mig. Och Sim City 4 har jag aldrig återvänt till så jag har ingen aning hur det spelet är idag, det är dessutom ersatt av Cities: Skylines.

Vad är det för fel på Sim City 4? Det är nog min favorit i den serien.

eld
Medlem
Skrivet av Påskmust:

Vad är det för fel på Sim City 4? Det är nog min favorit i den serien.

Kanske blandar ihop 4'an med sim city 2013.

Till det spelets försvar så måste jag ändå våga säga att det satte grunderna till mycket av det som är bra i skylines, synd bara att de inte fick möjligheten att fixa spelet.

Medlem
Skrivet av Margy:

https://screenrant.com/cyberpunk-2077-developer-cdpr-admits-m...

Det stod på ganska många ställen häromdagen - detta var det första jag hittade.

Tack! Kul att läsa hela.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Buster:

Grattis i förskott för knodden!!

Tackar :)!

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Jodå, har läst men kan inte se något argument för varför det skulle vara mer inlevelse i det här spelet (tydligen så "känns" det på något vis och är "stämningsfullt", utveckla). Sen har du såklart igen använt anekdotbevis för att säga att det är "inte speciellt buggigt på PC", det har vi sett att det är och CD Projekt Red har dessutom sagt det själva.

Utöver det verkar du tro att interaktivitet har med dialogval att göra, och sen att Rockstar ska skippa allt med interaktivitet och köra bara på uppdragsstruktur istället (för det är ju helt omöjligt att göra både och). Oerhört okonsekvent i ditt resonemang..

Och är bra säker på att inlägget i fråga var väldigt relevant svar till ditt relativt askassa argument (ingen har sagt att det skulle vara en Rockstarkopia, ingen har ens nämnt att man bör kunna spela poker eller slakta civila hejvilt)..

Också sjukt ironiskt att du säger till någon att läsa..

Det här är inte en vetenskaplig bevisning. Att många är nöjda med PC-utgåvan och att den är relativt fri från gamebreaking buggar har väl inte undgått någon? Det är i alla fall det enda jag har läst och sett. Jag skrev aldrig att den var buggfri. Jag skrev att min personliga upplevelse var relativt fri från gamebreaking buggar. Jag behöver inte bevisa det för någon, det är min upplevelse, som väldigt många som spelar PC verkar dela även här på FZ.

Jag skrev heller inte att rockstar bör "skippa allt med interaktivt och köra på endast uppdragsstruktur". Det är ett överdrivet exempel på att jag hellre skulle se Rockstar göra något nytt. Istället för att upprepa samma formula i 20 år. Jag har heller aldrig någonsin påstått att t.ex. RDR2 är mindre inlevelsefullt?
Han påstod att inlevelsen förstördes, och jag sa bara att min inlevelse inte är förstörd då jag inte gör saker i spelet som belyser den dåliga AIn och wanted systemet. Alltså upplever jag inte dessa brister som blir väldigt uppenbara när man råkar ut för dem.

Medlem
Skrivet av Buster:

Du missförstår, jag tycker inte GTA eller RDR är RPG's utan försökte ställa dem mot varandra för att tydliggöra interaktivitet i förhållande till Cyperpunk som utger sig för att vara ett RPG.
Dessa "ytliga interaktioner" inte tillför något till en spelvärld... du interagerar kanske inte med din omgivning i den riktiga världen heller? Hur kan det uppfattas som negativt med en sprudlande interaktiv värld?
Det klart att avsaknaden av interaktivitet i en öppen värld där mycket dessutom handlar om karaktärer som du inte ens kan påverka mer än kläder ser värre ut i en öppen värld??

Med tanke på hur vissa resonerar så hade detta spelet lika gärna kunnat vara en shooter istället för en öppen värld fylld med skyltdockor. Jag tror Cyberpunk hade blivit bättre som shooter och enklare för CPR att utveckla. De tog sig vatten över huvudet helt enkelt.

I mina ögon är Cyberpunk precis det du skriver att interaktivitet är för dig, bara ytligt!

Helt klart är världen i GTA/RDR2 mer levande än den i CP2077 (särskilt nu med alla dess buggar), men om man skrapar lite på ytan så är den ändå rätt begränsad och ytlig (NPCs med begränsat ordförråd och animationer etc) om man jämför mot verkligheten.

Om vi återgår till RPGs, så finns det historiskt sett många exempel på att stämningsfull atmosfär betyder mer än en interaktiv värld (ex. Fallout (3/4) och Skyrim). Hur världen i CP2077 upplevs beror troligen mycket på vilket förhållningssätt man har när man startar spelet. Personer som uppskattar världarna i ovan nämnda RPGs har troligen lättare att tycka om spelet än de som är vana vid GTA/RDR2 upplägget.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Det måste verkligen vara pressat på CDPR nu. Fyfan.

Medlem

Misstänkte hela tiden att spelet skulle floppa, men man var bara en hater om man trodde det innan släpp. Aja

Medlem

Spelet har inte floppat långt ifrån, men på vissa platformar har det inte levererat minst sagt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Misstänkte hela tiden att spelet skulle floppa, men man var bara en hater om man trodde det innan släpp. Aja

Finns det inget mellanskikt mellan hater och fanatiker längre? 😁

Medlem

Hur fan ska jag få tag på det nu då.köper alla spel digitalt. Knas Sony.

Medlem

CDPR får verkligen känna på baksidan av deras aggressiva marknadsföring med denna titel.
Jag tycker synd om alla individer på företaget som ansträngt sig för att göra ett så bra spel de kan med de förutsättningar som funnits. Hoppas att de inte tappar gnistan och engagemanget i sitt arbete på grund av detta.

I efterhand vore det kanske ha varit bättre att låta produkten tala för sig själv, istället för att bygga upp stora förväntningar hos många kunder som sedan ger tillbaka i sann "Cancel Culture"-anda.

Vilken soppa.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Köper det på rea istället och sparar x antal hundra kronor.
Har skickat in refund nu

Många bäckar små

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Hur fan ska jag få tag på det nu då.köper alla spel digitalt. Knas Sony.

Det kommer ju tillbaka när det är i ett spelbart skick, så du får väl köpa det då istället.

Medlem

Äntligen! Skönt att se någon faktiskt ryggar det här fantastiskt usla spelsläppet.
Om man vill göra next-gen spel så släpp det då till PC, PS 5 och X-series x som faktiskt orkar med det.

Släpp det inte till förra generationens konsoler och lova att det ska fungera.

CDRP får vara hur omtyckta de vill med att inte ha in game-köp, lootlådor och annat skräp men jag tycker inte synd om dom, släpp inte en produkt som inte funkar, hur mycket pengar du än kan tjäna.

Det blir inte bra i slutändan.

Medlem

Sjukt besviken nu efter 50 timmars spelande (OBS inte klarat spelet än). Ska försöka radda upp alla buggar jag stött på, generellt negativa saker samt positiva saker. Spelat på PS4 PRO.

Ca 20 crasher hittills.
Ljud försvinner sporadiskt.
Läppar rör sig inte vid tal
Hela OMRÅDEN hinner inte laddas in grafiskt(Market tex, helt tomt)
Symboler (tex preview på loot) blir kvar så man tex inte ser nästa mission objective.
Vapenspecifika Crosshair förvinner/blir kvar.
Tar upp emot 30 sek innan spelet reagerar på radiostationsbyte och kameravinkelsbyte.
Loot-previews visar att föremålet är bättre/sämre än det jag har equipped fast det i själva verket är tvärtom.
Ramlat ner under världen 2 gånger
Generellt buggigt då föremål och karaktärer förenas med mark/väggar, går i luften, böjs à la Mass Effect Andromeda.
Fullständigt KATASTROFAL AI, speciellt poliser.
Poliser och även gängmedlemmar poppar upp från ingenstans.
Blivit fast i ”uppdragsläge inomhus” när jag gått ut igen (Kan inte springa, hoppa etc).
Blivit fast i ”scanning mode” fast färgerna återgått till normalt.
Vapenmodellerna har försvunnit (Luftpickadoll).
Om man går/hoppar längs väldigt sluttande yta (trottoarkant tex) så kan man få upp extrem fart.
Dött flera gånger av saker som tex ramlat ner från litet räcke, stött i föremål etc
Uppdrag fastnar eftersom att nästa moment inte avfyras.
Solen lyser inomhus och försvinner fram och tillbaka
Generella ljusbuggar

Och nu allmänt dåliga saker med spelet.

Dåliga cutscenes (biljakterna wtf?).
Jättekonstiga uppehåll under vissa av dialogerna, konversationerna flyter inte på naturligt som i The Witcher 3 tex.
Keanus skådespelarprestation, AJ!!
Hackning och stealth är sjukt basic så lika bra att gå guns blazing.
Knappt några NPCs på gatorna
Sjukligt nedgraderat RPG-system från Witcher 3 (Tror tex att jag har närmare 300 health-inhalatorer just nu.. bara kötta dem hela tiden så klarar man allt)
Kan knappt gå in i några av höghusen (som utlovades istället för vertikal Map-size)
Personlig preferens såklart, men rösten man har som manliga V.. Får mig att helt tappa känslan av att det är MIN karaktär. Oskön snubbe helt enkelt.

+ Atmosfären (Världen, detaljer som reverbdränkta ljudet från reklam/informationshögtalare och hur de fått till Cyberpunkkänslan nattetid)
+Vissa av sidouppdragen
+Vissa av karaktärerna
+Känslan i vapnena
+Köra motorcykel i first person och lyssna på Pacific Dreams eller Radio Pekbac
+CyberPsychos

Så ja, förstår att Sony tar bort spelet så länge.
Skulle gått på magkänslan och väntat något år..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Bill:

Sjukt besviken nu efter 50 timmars spelande (OBS inte klarat spelet än). Ska försöka radda upp alla buggar jag stött på, generellt negativa saker samt positiva saker. Spelat på PS4 PRO.

Ca 20 crasher hittills.
Ljud försvinner sporadiskt.
Läppar rör sig inte vid tal
Hela OMRÅDEN hinner inte laddas in grafiskt(Market tex, helt tomt)
Symboler (tex preview på loot) blir kvar så man tex inte ser nästa mission objective.
Tar upp emot 30 sek innan spelet reagerar på radiostationsbyte och kameravinkelsbyte.
Loot-previews visar att föremålet är bättre/sämre än det jag har equipped fast det i själva verket är tvärtom.
Ramlat ner under världen 2 gånger
Generellt buggigt då föremål och karaktärer förenas med mark/väggar, går i luften, böjs à la Mass Effect Andromeda.
Fullständigt KATASTROFAL AI, speciellt poliser.
Poliser och även gängmedlemmar poppar upp från ingenstans.
Blivit fast i ”uppdragsläge inomhus” när jag gått ut igen (Kan inte springa, hoppa etc).
Blivit fast i ”scanning mode” fast färgerna återgått till normalt.
Vapenmodellerna har försvunnit (Luftpickadoll).
Om man går/hoppar längs väldigt sluttande yta (trottoarkant tex) så kan man få upp extrem fart.
Dött flera gånger av saker som tex ramlat ner från litet räcke, stött i föremål etc
Uppdrag fastnar eftersom att nästa moment inte avfyras.
Solen lyser inomhus och försvinner fram och tillbaka
Generella ljusbuggar

Och nu allmänt dåliga saker med spelet.

Dåliga cutscenes (biljakterna wtf?).
Jättekonstiga uppehåll under vissa av dialogerna, konversationerna flyter inte på naturligt som i The Witcher 3 tex.
Keanus skådespelarprestation, AJ!!
Hackning och stealth är sjukt basic så lika bra att gå guns blazing.
Knappt några NPCs på gatorna
Sjukligt nedgraderat RPG-system från Witcher 3 (Tror tex att jag har närmare 300 health-inhalatorer just nu.. bara kötta dem hela tiden så klarar man allt)
Kan knappt gå in i några av höghusen (som utlovades istället för vertikal Map-size)
Personlig preferens såklart, men rösten man har som manliga V.. Får mig att helt tappa känslan av att det är MIN karaktär. Oskön snubbe helt enkelt.

+ Atmosfären (Världen, detaljer som reverbdränkta ljudet från reklam/informationshögtalare och hur de fått till Cyberpunkkänslan nattetid)
+Vissa av sidouppdragen
+Vissa av karaktärerna
+Känslan i vapnena
+Köra motorcykel i first person och lyssna på Pacific Dreams eller Radio Pekbac

Så ja, förstår att Sony tar bort spelet så länge.
Skulle gått på magkänslan och väntat något år..

50 timmar har du ändå stått ut, det är beundransvärt!

Är buggarna ständigt närvarande eller händer det bara ibland?

Medlem
Skrivet av Bill:

Sjukt besviken nu efter 50 timmars spelande (OBS inte klarat spelet än). Ska försöka radda upp alla buggar jag stött på, generellt negativa saker samt positiva saker. Spelat på PS4 PRO.

Ca 20 crasher hittills.
Ljud försvinner sporadiskt.
Läppar rör sig inte vid tal
Hela OMRÅDEN hinner inte laddas in grafiskt(Market tex, helt tomt)
Symboler (tex preview på loot) blir kvar så man tex inte ser nästa mission objective.
Tar upp emot 30 sek innan spelet reagerar på radiostationsbyte och kameravinkelsbyte.
Loot-previews visar att föremålet är bättre/sämre än det jag har equipped fast det i själva verket är tvärtom.
Ramlat ner under världen 2 gånger
Generellt buggigt då föremål och karaktärer förenas med mark/väggar, går i luften, böjs à la Mass Effect Andromeda.
Fullständigt KATASTROFAL AI, speciellt poliser.
Poliser och även gängmedlemmar poppar upp från ingenstans.
Blivit fast i ”uppdragsläge inomhus” när jag gått ut igen (Kan inte springa, hoppa etc).
Blivit fast i ”scanning mode” fast färgerna återgått till normalt.
Vapenmodellerna har försvunnit (Luftpickadoll).
Om man går/hoppar längs väldigt sluttande yta (trottoarkant tex) så kan man få upp extrem fart.
Dött flera gånger av saker som tex ramlat ner från litet räcke, stött i föremål etc
Uppdrag fastnar eftersom att nästa moment inte avfyras.
Solen lyser inomhus och försvinner fram och tillbaka
Generella ljusbuggar

Och nu allmänt dåliga saker med spelet.

Dåliga cutscenes (biljakterna wtf?).
Jättekonstiga uppehåll under vissa av dialogerna, konversationerna flyter inte på naturligt som i The Witcher 3 tex.
Keanus skådespelarprestation, AJ!!
Hackning och stealth är sjukt basic så lika bra att gå guns blazing.
Knappt några NPCs på gatorna
Sjukligt nedgraderat RPG-system från Witcher 3 (Tror tex att jag har närmare 300 health-inhalatorer just nu.. bara kötta dem hela tiden så klarar man allt)
Kan knappt gå in i några av höghusen (som utlovades istället för vertikal Map-size)
Personlig preferens såklart, men rösten man har som manliga V.. Får mig att helt tappa känslan av att det är MIN karaktär. Oskön snubbe helt enkelt.

+ Atmosfären (Världen, detaljer som reverbdränkta ljudet från reklam/informationshögtalare och hur de fått till Cyberpunkkänslan nattetid)
+Vissa av sidouppdragen
+Vissa av karaktärerna
+Känslan i vapnena
+Köra motorcykel i first person och lyssna på Pacific Dreams eller Radio Pekbac

Så ja, förstår att Sony tar bort spelet så länge.
Skulle gått på magkänslan och väntat något år..

Fy farao.

Medlem

Svårt att jämföra Cyberpunk med andra spel har jag kommit fram till.
Alla har sin spelstil men nog tycker jag spelet ska fungera tillfredsställande oavsett hur man spelar, vilket det inte gör idag.

Medlem

det är konstigt dom ändå jobbade på konsoller i vad 7 år och detta är resultatet ??? jag får inte ihop det vad dom gjorde alla år... är som en mardröm detta lol..

Medlem
Skrivet av Buster:

50 timmar har du ändå stått ut, det är beundransvärt!

Är buggarna ständigt närvarande eller händer det bara ibland?

Väldigt ofta nånting som är närvarande om än inte konstant, som grafiska märkligheter och ljudbuggar. De större problemen är ju inte konstanta såklart men nog för att pajja helhetsupplevelsen.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Ja exakt, dyker aktien såpass mycket att någon av grundarna vill ut så är dom där rätt snabbt med antalet anställda dom har.
Ja det är en bra väg kvar dit, men att säga att totalt aktiefrifall som resulterar i att pengar inte finns till löner, hyra mm inte är underlag till konkurs är konstigt.

Jag tror du har missförstått något om hur aktiebolag fungerar.

En aktiekurs kan halveras fast företaget tjänar lika mycket pengar och har lika mycket pengar att röra sig med som förut.

En grundare är inte nödvändigtvis aktieägare.

Företag får inte in pengar till löner (och andra utgifter) baserat på aktiekursen.

CDPR har troligen mer pengar i kassan nu än vad de haft på flera år.

Medlem
Skrivet av loerk:

Det här är inte en vetenskaplig bevisning. Att många är nöjda med PC-utgåvan och att den är relativt fri från gamebreaking buggar har väl inte undgått någon? Det är i alla fall det enda jag har läst och sett. Jag skrev aldrig att den var buggfri. Jag skrev att min personliga upplevelse var relativt fri från gamebreaking buggar. Jag behöver inte bevisa det för någon, det är min upplevelse, som väldigt många som spelar PC verkar dela även här på FZ.

Jag skrev heller inte att rockstar bör skippa allt med interaktivt och köra på endast uppdragsstruktur. Det är ett överdrivet exempel på att jag hellre skulle se Rockstar göra något nytt. Istället för att upprepa samma formula i 20 år. Jag har heller aldrig någonsin påstått att t.ex. RDR2 är mindre inlevelsefullt?
Han påstod att inlevelsen förstördes, och jag sa bara att min inlevelse inte är förstörd då jag inte gör saker i spelet som belyser den dåliga AIn och wanted systemet. Alltså upplever jag inte dessa brister som blir väldigt uppenbara när man råkar ut för dem.

Du skrev inte alls det, inte ett enda av de nyckelorden.. Så här skrev du: "Inte speciellt buggigt på PC dock", inget skrivet om varken 'game-breaking' eller att det är din 'personliga' upplevelse medan det dessutom är ett alldeles för specifikt uttalande för att vara en åsikt. Du skrev bara i meningen efter att du upplevde buggar efter 50h. Sen varför du ens tog upp din personliga upplevelse som ett motargument är ju konstigt i sig, som om det skulle förändra något för någon annan (för det var definitivt inte för att hjälpa till eller ge tips för att undvika buggar)..

"skulle jag hellre se att Rockstar skrotar all meningslös skit som poker och fiske och fokuserar på att faktiskt göra något nytt med sin uppdragsstruktur", det är mer eller mindre att säga att de ska slopa att göra aktiviteter (läs: interaktivitet) som gör världen mer levande, nyckelfras "all meningslös skit" därefter exempel på interaktivitet.. Om man skippar allt det kan de lika gärna "skrota" den öppen världen också, om det ändå inte finns något att göra i den ingår den också i "meningslös skit"..

Och jag har inte heller påstått att du sagt att Red Dead var mindre inlevelsefullt... Så om du accepterar att din upplevelse inte är något objektivt, varför försöker du då få det att låta som om de som inte delar samma åsikt har fel?

Alltså läser du inte ens dina egna inlägg eller vad pågår här egentligen, vi vet ju att du inte läser andras ordentligt men kunde i alla fall hoppats att du citerade dina egna inlägg korrekt...

Medlem
Skrivet av Bill:

Väldigt ofta nånting som är närvarande om än inte konstant, som grafiska märkligheter och ljudbuggar. De större problemen är ju inte konstanta såklart men nog för att pajja helhetsupplevelsen.

Det är så sjukt alltså! Här förvänta man sig ett spel i världsklass men det levererades skit, tur man inte köpte det. Förstår inte vad som gick fel, måste blivit härdsmälta på kontoret, sedan fick de väl jobba hårt också... stackarna.

Medlem
Skrivet av loerk:

Nope. Tror knappt 8gb RAM ens räcker för att köra spelet. 16GB är nya minimum i relativt många spel.

Jag undrar.. minimum är 8GB. Kan nog gå med nöd och näppe 🤔

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag tror du har missförstått något om hur aktiebolag fungerar.

En aktiekurs kan halveras fast företaget tjänar lika mycket pengar och har lika mycket pengar att röra sig med som förut.

En grundare är inte nödvändigtvis aktieägare.

Företag får inte in pengar till löner (och andra utgifter) baserat på aktiekursen.

CDPR har troligen mer pengar i kassan nu än vad de haft på flera år.

CDPR:s löner baserades på early reviews på maxad PC. Eftersom early reviews var så överväldigande bra så fick developers en bra lön. Kontentan är att spelet är anpassad för en maxad dator i prisklass 25-30k. Har man ingen sådan är det kanske inte lönt. Kan man få tag på en sådan? Svar: nej, leveranstid upp till ett år.

Vems fel är allt det här? Svar: fleras. Lättast är att skylla på Corona.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Du skrev inte alls det, inte ett enda av de nyckelorden.. Så här skrev du: "Inte speciellt buggigt på PC dock", inget skrivet om varken 'game-breaking' eller att det är din 'personliga' upplevelse medan det dessutom är ett alldeles för specifikt uttalande för att vara en åsikt. Du skrev bara i meningen efter att du upplevde buggar efter 50h. Sen varför du ens tog upp din personliga upplevelse som ett motargument är ju konstigt i sig, som om det skulle förändra något för någon annan (för det var definitivt inte för att hjälpa till eller ge tips för att undvika buggar)..

"skulle jag hellre se att Rockstar skrotar all meningslös skit som poker och fiske och fokuserar på att faktiskt göra något nytt med sin uppdragsstruktur", det är mer eller mindre att säga att de ska slopa att göra aktiviteter (läs: interaktivitet) som gör världen mer levande, nyckelfras "all meningslös skit" därefter exempel på interaktivitet.. Om man skippar allt det kan de lika gärna "skrota" den öppen världen också, om det ändå inte finns något att göra i den ingår den också i "meningslös skit"..

Och jag har inte heller påstått att du sagt att Red Dead var mindre inlevelsefullt... Så om du accepterar att din upplevelse inte är något objektivt, varför försöker du då få det att låta som om de som inte delar samma åsikt har fel?

Alltså läser du inte ens dina egna inlägg eller vad pågår här egentligen, vi vet ju att du inte läser andras ordentligt men kunde i alla fall hoppats att du citerade dina egna inlägg korrekt...

Jag tror vi gör bäst i att låta loerk vara. Han/hon njuter av sitt Cyberpunk... jag önskar jag kunde göra det också 🙂

Medlem

Spelade aldrig spelet själv men det var någon som påpekade att Fallout 76 fick vara kvar på Playstation Store men inte Cyberpunk, vilket jag tycker är konstigt för vad jag har sett var ju Fallout 76 i mycket sämre skick än Cyberpunk.


signatur

PSN: MrOakenborn

FM-guru
F.d. Sisyr

Man vet att diskussionen har ballat ur när folk börjar kalla RDR 2 och GTA för "RPG".

Skriv svar