Netflix visar upp tre witcher-fria bilder från andra The Witcher-säsongen

Robot
Netflix visar upp tre witcher-fria bilder från andra The Witcher-säsongen

Ingen Henry Cavill i sikte här inte.

#netflix, #the-witcher


Medlem

tyckte första säsongen var tämligen kass men ska ge säsong2 en chans i alla fall.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av T-bolt:

tyckte första säsongen var tämligen kass men ska ge säsong2 en chans i alla fall.

Samma här. Eller ja, "kass" vet jag inte, men knappast bra heller.

Medlem

3 Pilar och grön/röd banner bör väl vara Scoia'tel ?

Medlem

Den kan ju dock inte blir sämre än säsong ett. Eller ?


signatur

Banksy

Medlem
Citat:

Ingen Henry Cavill i sikte här inte.

Nej, han är väl upptagen med att spela 2077 😄

Skrivet av Renton:

Den kan ju dock inte blir sämre än säsong ett. Eller ?

Även om nu första säsongen var dålig (vilken den nu inte var) så finns det ju alltid plats att gräva sig längre ner. Även ruttna serier kan bli sämre, finns ju inte direkt någon botten man kan nå...

Medlem

Många som tyckte första säsongen var kass alltså? Själv gillade jag den, och det jag störde mig mest på var att det var onödigt rörigt med hoppen i tid som var högst otydligt.

Medlem

Efter serien köpte jag alla böcker och läste igenom. Välsigt kul äventyr med ett helt ok slut ändå. Inget amazing men inte dåligt heller.

Scoia'tel vill jag minnas hade den bannern men kan ha fel.

Förstår om folk vart lite hmm över först säsongen. Svårt att få till den typen av "mini äventyr" som första två böckerna ska vara där det egentligen är den tredje där huvudstoryn drar igång. Hela tanken var att bekanta sig med karaktärerna och bygga lite pre-story men en enda säsonh som klämmer in allt det blir tajt, speciellt med de artistiska drömmarna från regi o manus.

1
Skriv svar