Köp Cyberpunk 2077 till Stadia och få handkontroll & Chromecast Ultra på köpet

Tim
Medlem
Skrivet av Ofi:

Nu ska jag vara den tråkiga i sällskapet och berätta att det enligt villkoren för erbjudandet står att det först måste lösas in med en kod innan paketet skickas, och datumet skvallrar om att det kan ta ett tag innan koden ens mejlas ut 😬 Kan vara så att de väntar ut de två veckor som man har rätt att lämna tillbaka spelet på innan de gör utskicken. Det blir till att vänta och se vad som händer helt enkelt.

"Vi skickar erbjudandekoden som du löser in mot en Stadia Premiere Edition på Google Store till e-postadressen som är kopplat till ditt Stadia-konto senast den 16 januari 2021 kl. 00.59 CET. Koden måste lösas in senast den 1 februari 2021 kl. 00.59 CET. Du måste ha en befintlig betalningsmetod eller lägga till en i kassan, men du debiteras eventuellt inte beroende på vilket fraktalternativ du väljer."

https://support.google.com/stadia/answer/10177658

Aj det var en tråkig uppdaterad minsann. Då får jag hoppas och vara glad om utrustningen kommer innan julafton. Men då måste de skicka koden illa kvickt. Generöst erbjudande med sunkig tidsplan. :/

Ofi
Medlem
Skrivet av Tim:

Aj det var en tråkig uppdaterad minsann. Då får jag hoppas och vara glad om utrustningen kommer innan julafton. Men då måste de skicka koden illa kvickt. Generöst erbjudande med sunkig tidsplan. :/

Detta postades nyss på Stadias Discord. Utskickningen av koderna är redan på g!

Hi @everyone (so sorry for the everyone ping)! If you are contacting the Stadia support team in regards to the free Stadia Premiere Edition with the purchase of Cyberpunk 2077 promotion, please note that the emails with redemption instructions will be sent out to players starting today. You should receive the email a week within your purchase.

Thanks for your patience~

Ofi
Medlem

Fick koden vid midnatt och nu dök bekräftelse på att paketet skickats. Leverans 15–16 december. Snabbare ryck än vad jag hade vågat hoppas på!

Tim
Medlem
Något senare

Fick koden igår kväll och beräknad leverans är 21-22 december. Jag känner sig lite som ett barn som väntar på jultomten.

Medlem

Blev ganska nervös när jag vaknade den 10:e och såg att min pre order hade avbrutits på grund av för lite pengar på det kontot det skulle dras ifrån. Så jag köpte spelet och hoppades på det bästa. Och mailet kom på fredags kvällen som tur är, så nu är kontrollen och chromecasten på väg 🙂

Ofi
Medlem

Dealen med gratis handkontroll och Chromecast är över i förtid då efterfrågan varit stor:

https://www.reddit.com/r/Stadia/comments/kcm1ff/the_cyberpunk...

Medlem

Jag fick den idag, väldigt nöjd med kontrollen och kvalitet på streaming så långt. Men allt för få spel tillgängliga för köp (och i PRO-utbudet för mig som bara varit medlem i 3 veckor). Saknar mer barn och ungdomsspel.

//LD

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Jag fick den idag, väldigt nöjd med kontrollen och kvalitet på streaming så långt. Men allt för få spel tillgängliga för köp (och i PRO-utbudet för mig som bara varit medlem i 3 veckor). Saknar mer barn och ungdomsspel.

//LD

Där finns en del men klart man önskar större omfång av spel. Men vet att min yngste har gillat Monster Truck spelet som är "gratis" nu. Samt Embr har vi spelat ihop någon gång, gillade o släcka bränder och... kasta in folk i elden... Sen av någon anledning gillar dom Hello Neighbor och Secret neigbor(mer det äldre barnet på 9).

Nyligen kom Spongebob ut också, funka rätt bra. Get Packed var en riktig hit för min yngsta(5 år), även Human: Fall Flat. Köper du fler kontroller så finns där t.ex Cake Bash, Phogs.

Sen finns där både Pacman och Bomberman som är nån hybrid av det gamla med en förvriden form av Battle Royal. Rätt enkla och inte så farliga för barn i min mening.

Medlem

Tack för tipsen, det uppskattas väldigt!

Jag har barn på 6, 10 och 12 så smaken är ju lite delad. Jag är inte så sträng på åldersgränser då jag anser att mina barn klarar att skilja på fantasi och verklighet, men spel kan ju bli för "vuxna" av andra orsaker (komplexitet, språk, sex, etc).

//LD

Skriv svar