Läckt lista påstås visa 15 gratisspel från Epic Games Store fram till nyår

Medlem

Subnautica var det första spelet dom släppte gratis.

//LD

Skribent
Skrivet av C64:

En sim city kopia ? jo ja tackar för den nu ska jag dricka glögg och köra långtradare alltså spela euro truck simulator

Alkoholfri glögg hoppas jag!

Skrivet av C64:

En sim city kopia ? jo ja tackar för den nu ska jag dricka glögg och köra långtradare alltså spela euro truck simulator

Verkligen inte en kopia! Snarare en helt egen genre! Reddit gruppen fascinerar varje dag med bilder & videor på helt sjuka städer, moddar som tar evigheter att gå igenom. Flera tusentals tutorials på hur bara du får trafiken att fungera. Assets i oändlighet att dra hem gratis,

Jag kan sätta mig en stund och när jag kollar klockan har man suttit hela natten och dragit motorvägar, satt ut transportmedel till dina invånare för minska trafiken, byggt tivoli, djurparker, stadsparker, förorter, rondeller, osv osv.

Det här är numera en stadsarkitekts dröm. Vissa Tubers gör helt sjuka städer.

Cities Skylines: Westdales

Simcity vs Skylines

Medlem
Skrivet av Starwarsmannen:

Verkligen inte en kopia! Snarare en helt egen genre! Reddit gruppen fascinerar varje dag med bilder & videor på helt sjuka städer, moddar som tar evigheter att gå igenom. Flera tusentals tutorials på hur bara du får trafiken att fungera. Assets i oändlighet att dra hem gratis,

Jag kan sätta mig en stund och när jag kollar klockan har man suttit hela natten och dragit motorvägar, satt ut transportmedel till dina invånare för minska trafiken, byggt tivoli, djurparker, stadsparker, förorter, rondeller, osv osv.

Det här är numera en stadsarkitekts dröm. Vissa Tubers gör helt sjuka städer.

Cities Skylines: Westdales

Simcity vs Skylines

Ja någon håller ju på med gamla stan o det börjar se riktigt bra ut. Väldigt tufft spel o bara leka i.

https://youtu.be/1ne9gaiXICQ intressant snack har han också

Skrivet av Najkan:

Ja någon håller ju på med gamla stan o det börjar se riktigt bra ut. Väldigt tufft spel o bara leka i.

https://youtu.be/1ne9gaiXICQ intressant snack har han också

Det är riktigt fascinerande när de verkligen går in för det!
Äger det på steam sen releasen men drog hem den på Epic och fick en kupong värd 95kr som man kan använda om man köper något för 140kr eller högre. Borde väl kunna köpa 2-3st DLC när man ändå håller på

Medlem

21.12 - Alien Isolation
23.12 - Tropico 5
24.12 - Inside
25.12 - Darkest Dungeon
31.12 - Jurassic World Evolution

Fåt väl se om denna stämmer istället.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Än så länge verkar den ha gjort det, det där är en avsevärt mycket mer trovärdig lista, kan helt klart se att spelen som står på den skulle kunna vara spel de ger bort gratis.

123
Skriv svar