Läsarnas spel 2020 – nominera DIN kandidat!

Medlem

The Last of Us: Part 2

Dödgrävaren
Medlem

Cyberpunk 2077

Medlem

Last of us Part 2

Medlem

Jag vill nog ändå slå ett slag för Wasteland 3. Inte versionen som var precis när det släpptes, men allt eftersom de patchar det så blir det bättre och bättre.

Sen såg jag i release-listan att Pillars of Eternity 2 kom i någon sorts ultimate-edition, eftersom det var ett väldigt bra spel så skulle jag vilja nominera det också (även om det tekniskt sett inte kom i år).


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

The Last of Us: Part 2

Medlem
Medlem

ghost of tuhshima or something

Medlem
Cyberpunk 2077

1. Cyberpunk 2077
2. Wasteland 3
3. AS : valhalla
4. The last of us 2
5. Crusader Kings 3

Avstängd

Helt klart Half-Life: Alyx.

Från ingenstans helt plötsligt kom ett sprillans nytt Half-Life-spel även om det kanske inte är den legendariska trean.

Precis som HL1 satte ribban för AI och HL2 satte ribban för fysikmotorer så har HL:A satt ribban för hur bra VR-spel kan bli (och säkert ännu bättre).

Medlem

Ori and the will of the wisps

Medlem

Jag har spelat alldeles för mycket spel i år känner jag 😏 jag trivdes väldigt bra I ghost of thushima men var väldigt mätt på det spelet efter att ha samlat allt. Likadan med demon souls där jag bara orkade med 2 varvningar.
Cyberpunk är alldeles för ojämnt för att vara goty.

Närmaste jag kommer är Hades som får min röst.

Medlem

Half-Life: Alyx

Skribent

Ghost of Tsushima


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Crusader Kings 3

Medlem
Medlem

En intressant detalj är att vissa verkar ha gjort ett konto bara för att rösta på The Last of Us 2 🤣🤣🤣

De resterande användarna som röstar på TLoU 2 har extremt få inlägg sett till hur länge de har varit medlemmar.

Varför lägger folk ner så mycket energi på att få The Last of Us 2 att vinna GotY-utmärkelser? Det är ju knappast världens bästa spel genom alla tider så jag antar att det handlar om någonting annat.

Medlem

Half Life Alyx.

Medlem

Cyberpunk 2077

Medlem

Cyberpunk 2077


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kommer ni att ha alla nomineringar var för sej även där e 20 nomineringar på ett år samma spel,
eller kommer ni lägga ihop samma nomineringar till samma spel så den får bara en plats? 🙃


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

En intressant detalj är att vissa verkar ha gjort ett konto bara för att rösta på The Last of Us 2 🤣🤣🤣

De resterande användarna som röstar på TLoU 2 har extremt få inlägg sett till hur länge de har varit medlemmar.

Varför lägger folk ner så mycket energi på att få The Last of Us 2 att vinna GotY-utmärkelser? Det är ju knappast världens bästa spel genom alla tider så jag antar att det handlar om någonting annat.

Känns som att du har gjort ett väldigt selektivt urval när du endast kollat på användarna som har röstat på TLoU 2. Kollar du även på andra inlägg där de har röstat annorlunda så ser du att väldigt många har varit medlemmar en längre tid och även de har få kommentarer. Så av med foliehatten nu och god jul

Medlem

Crusader Kings III

Ganska lätt val för egen del, flest timmar, minst förstört vid släpp, levde upp till min egna hype, de verkar lyssna på folket och just nu släpper de patcher var och varannan vecka... och som en bonus håller något kanske på att hända med Paradox? De, hör och häpna, släppte något som var DLC i CKII (tänker på ruler designer) GRATIS till CKIII?!?!?!?!?! =00000

Medlem

Last of us: part 2

Medlem
Skrivet av Tabula:

Känns som att du har gjort ett väldigt selektivt urval när du endast kollat på användarna som har röstat på TLoU 2. Kollar du även på andra inlägg där de har röstat annorlunda så ser du att väldigt många har varit medlemmar en längre tid och även de har få kommentarer. Så av med foliehatten nu och god jul

Vid omröstningen av Player's Voice så var många som röstade på TLoU 2 öppna med att de aldrig hade spelat TLoU 2. Jag var tvungen att titta om det fanns ett samband här också.

Det verkar främst vara TLoU 2 som nyreggade/inaktiva röstar på.

Jag antar att det är den uppenbara Hollywood woke-agendan i spelet som lockar vissa att rösta på något de aldrig ens har spelat.

Medlem

Cyberpunk 2077


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Vid omröstningen av Player's Voice så var många som röstade på TLoU 2 öppna med att de aldrig hade spelat TLoU 2. Jag var tvungen att titta om det fanns ett samband här också.

Det verkar främst vara TLoU 2 som nyreggade/inaktiva röstar på.

Japp, precis som att "många" röstade på andra spel som de inte spelat enbart för att TLoU 2 inte skulle vinna. Precis som att folk som aldrig spelat TLoU 2 ger negativa recensioner på Metacritic. Tror inte att detta är ett problem på en "lokal" sida som FZ

Medlem

The Last of Us 2

Medlem

Half-Life: Alyx

Skriv svar