Läsarnas spel 2020 – nominera DIN kandidat!

Medlem

Cyberpunk 2077


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Half Life: Alyx

Medlem

signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Dan dolme remasterd HD

Medlem

Kan man nominera Death Stranding? Det släpptes ju på pc i år 🙂

Medlem

Cyberpunk 2077

Medlem

The Last of Us 2

Medlem

DOOM Eternal


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

The Last Of Us 2

Mount & Blade II: Bannerlord.
(Jaaa jag vet att det är Early Access

Medlem
Skrivet av Tabula:

Japp, precis som att "många" röstade på andra spel som de inte spelat enbart för att TLoU 2 inte skulle vinna. Precis som att folk som aldrig spelat TLoU 2 ger negativa recensioner på Metacritic. Tror inte att detta är ett problem på en "lokal" sida som FZ

Ja, det stämmer säkert. Men även om det stämmer så har jag ju inte fel.

Men visst, vad folk som läser på fz tycker är väl inte så intressant egentligen så det vore väl inte hela världen om det är så att folk skapar konton bara för att rösta på TLoU 2. God jul själv förresten.

Skrivet av Skelögd:

Ja, det stämmer säkert. Men även om det stämmer så har jag ju inte fel.

Men visst, vad folk som läser på fz tycker är väl inte så intressant egentligen så det vore väl inte hela världen om det är så att folk skapar konton bara för att rösta på TLoU 2. God jul själv förresten.

Sen spelar det endån mindre roll om folk skapar konton bara för att skriva TLoU 2 här.. för detta är inte röstningen, detta är nominerings tråden...


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Death Stranding (PC)
Annars Hades

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Ja, det stämmer säkert. Men även om det stämmer så har jag ju inte fel.

Men visst, vad folk som läser på fz tycker är väl inte så intressant egentligen så det vore väl inte hela världen om det är så att folk skapar konton bara för att rösta på TLoU 2. God jul själv förresten.

Tittade igenom tråden lite och av 20 konton som "nominerade" TLOU2 är 18 från 2019 eller äldre. Att påpeka att många av inläggen kommer från folk med få foruminlägg, som om det skulle vara bevis att det är fejkade nomineringar, blir lite att kasta sten i glashus när du själv enbart skrivit runt 700 inlägg på 11 år. Bättre istället att respektera andras val än att att framföra tomma anklagelser. Skapa bara en trist stämning över en annars helt neutral nomineringstråd.

För övrigt har tidigare personer nominerat det spel jag tänkt rösta på.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Cyberpunk 2077

Medlem

Microsoft Flight Simulator


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Deep Rock Galactic

Medlem

Stormworks Search and Rescue !

Medlem

1. Cyberpunk 2077
2. AC: Valhalla
3. Microsoft Flight Simulator

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Cyberpunk nimonrera jag till klant arlse spelet of the year när man fuckar upp så hårt dom gjorde efter 8 år utvekling så ska dom fan inte belönas. Det vore ju som o ge hunden som bits godis.

Last of us II nominerar jag till snoze fest of year tråkig story och sämre än första spelet. Det är ett jädra under jag ens klara av det.
Det finns ett osmakligt tema för underliggande nedlåtande som gör att spelet känns som en 25-timmars strävan som bara finns för att säga ifrån åt spelarna. Det som gjorde det förra spelet speciellt är bara rensat ut till en punkt att det är respektlöst. Nä ush spelet lämnade mig med dålig smak i mun.

Min nomenring till bästa spel går till Baldur's Gate 3. Visst det är early access men det spelet har tusan i mig vissat att det fins plats för rpg spel utan att vara FPS spel och som ett fan av dom 2 första splen och även ice wind dale så så kan jag säga detta spel värkligen är gjort för fans med kärlek och respekt för orginalen men ändå vara nytt.

Baldurs Gate 3 är ju betydligt mindre spelbart än Cyberpunk 2077?

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Baldurs Gate 3 är ju betydligt mindre spelbart än Cyberpunk 2077?

Nä det är bara en total lögn jag har spelat det i 80 timmar o alldrig haft problem alls visst har det sinna buggar men inte game breaking plus spelet är early acess inte fullt släpt efter 8 år jävla utvekling och ändå trasigt.

Medlem

Tell me Why och Call of the Sea förtjänar bägge verkligen en nominering.

Redaktör
Skrivet av Snake Plissken:

Kommer ni att ha alla nomineringar var för sej även där e 20 nomineringar på ett år samma spel,
eller kommer ni lägga ihop samma nomineringar till samma spel så den får bara en plats? 🙃

Alla nominerade spel hamnar i en omröstning där man röstar. Flest röster vinner. Så hur många gånger det nomineras spelar ingen roll.


signatur

Nominerade själv Las Of Us 2, men skulle nästa vilja nominera Phasmaphobia också om man nu får välja 2 stycken. Kan inte se att nån nominerat det, bör helt klart vara med i matchen. Fantastiskt spel att lira med polare som finns på Steam!

k3m
Medlem

Cyberpunk 2077

Redaktör
Dags att rösta!

Det går inte längre att nominera. Däremot går det att rösta, så gör det - rösta fram Läsarnas årets spel 2020.


signatur
Skriv svar