*Rykte – Epic ger bort Alien Isolation, Metro 2033 och Inside

Robot
*Rykte – Epic ger bort Alien Isolation, Metro 2033 och Inside
Medlem

Samtliga spel på den nya listan har stämt än så länge, om jag inte missat något, som jag skrev i en annan tråd, denna lista kommer med stor sannolikhet från en person som vet vilka spel som kommer ingår. Så jag är väldigt säker på att det kommer vara de spelen. När jag såg listan för några dagar seden för första gången så var det spel som Epic absolut hade kunnat ge bort, den andra listan var ett skämt, förstår inte hur den kunnat få så mycket uppmärksamhet.

Skrivet av PcGamer:

Samtliga spel på den nya listan har stämt än så länge, om jag inte missat något, som jag skrev i en annan tråd, denna lista kommer med stor sannolikhet från en person som vet vilka spel som kommer ingår. Så jag är väldigt säker på att det kommer vara de spelen. När jag såg listan för några dagar seden för första gången så var det spel som Epic absolut hade kunnat ge bort, den andra listan var ett skämt, förstår inte hur den kunnat få så mycket uppmärksamhet.

Ja, det är nog lät att säga att de första har stämt, då de redan har släppts gratis, det andra är nog ren gissning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inside är fantastiskt bra för den som inte provat!

Geeks Gaming
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Ja, det är nog lät att säga att de första har stämt, då de redan har släppts gratis, det andra är nog ren gissning.

Mja, den nya listan släpptes precis på dag 1 så man har haft flera rätt redan, så det finns hopp

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Ja, det är nog lät att säga att de första har stämt, då de redan har släppts gratis, det andra är nog ren gissning.

Jag kan också göra en lista över vilka spel som Epic kommer släppa gratis men att ens pricka in ETT enda spel på RÄTT dag, det kräver att man vet eller har en sabla tur. Jag tror inte detta rör sig om tur, som sagt jag är rätt säker på att den kommer från en person som vet vilka spel som kommer, skulle inte bli förvånad om det är Epic själva.

Medlem

Kikade lite på det twitter kontot. Mycket handlar om Skins. Min fråga:

Hur i hela fridens namn kan man tjäna flera miljarder dollar (per år mind you) genom att sälja digitala Skins? 🙂

Medlem

Dom första spelen stämde ju så det kan stämma nu med

Medlem

Vilket jäkla bra spel det är! Aldrig spelat ett skräckspel men detta grymt bra.

Testpilot
Skrivet av PcGamer:

Jag kan också göra en lista över vilka spel som Epic kommer släppa gratis men att ens pricka in ETT enda spel på RÄTT dag, det kräver att man vet eller har en sabla tur. Jag tror inte detta rör sig om tur, som sagt jag är rätt säker på att den kommer från en person som vet vilka spel som kommer, skulle inte bli förvånad om det är Epic själva.

Såg på Reddit att det är koreanska åldersbestämmelser över spelen som har "läckt" på deras sida. Listan stämmer med andra ord.

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Vilket jäkla bra spel det är! Aldrig spelat ett skräckspel men detta grymt bra.

Ja Alien Isolation är ett mästerverk alltså! Spelar man på Hard eller högre så är det en upplevelse. Tog ungefär 22h första genomspelningen och man satt på spänn 20h av dessa!

Medlem

Trodde nog att ett tyngre spel skulle komma på julafton än Inside som de även gett ut gratis tidigare likt flera andra spel på listan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Inte för att vara den, de är ändå gratis, men.. riktiga skitspel (Inte dåliga) detta år jämfört med förra. Börjar de få ont om pengar tro?

Medlem
Skrivet av A1200G:

Hur i hela fridens namn kan man tjäna flera miljarder dollar (per år mind you) genom att sälja digitala Skins? 🙂

Framförallt när skins till de flesta spel är så fula?! Gränslöst fula!

Det är typ samma sak som när europeerna kolonialiserade Amerika och bytte glaspärlor mot urinvånarnas guld. Historiens dom föll hårt på kolonialisterna. Frågan är hur man i framtiden kommer se på skins-ekonomin?

Medlem

Hoppas Alien stämmer. Har velat spelat det i flera år men aldrig orkat köpa det.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Det är typ samma sak som när europeerna kolonialiserade Amerika och bytte glaspärlor mot urinvånarnas guld. Historiens dom föll hårt på kolonialisterna.

Domen föll hårdare på de koloniserade -- de blev ju av med allting.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Domen föll hårdare på de koloniserade -- de blev ju av med allting.

Det har du såklart rätt i. Och det kommer alla som köper svindyra skins också bli.

Medlem

Jösses dom där epic asså. Man undrar nästan vad dom har gjort för att dom är så givmilda. Deras karmameter måste vart rejält minus 😂

Medlem

Så det var Alien Isolation, som sagt, denna lista stämmer med stor sannolikhet helt.

Medlem

Alien isolation är ganska otäckt om man kör det med VR-modden som funkar ypperligt.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Det har du såklart rätt i. Och det kommer alla som köper svindyra skins också bli.

Exakt.

Medlem

"Om läckan stämmer blir sanrt Metro 2033 och Inside gratis."

bra där

Medlem

Metro är ju hur gammalt som helst...


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Geeks Gaming
Skrivet av kaffe_is_life:

Alien isolation är ganska otäckt om man kör det med VR-modden som funkar ypperligt.

Ganska??!

Det är upphovet till varför jag spelar i bruna byxor! 😱

Medlem

Epic store pajar då man försöker klicka hem spelet :P, får väl försöka senare


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Bra spel! Jag har dock lirat klart det för något år sedan. Grattis ni andra!
Varning för att julmaten kan komma upp/ut snabbare än det var tänkt!

Jurassic World Evolution har jag spanat på sen det kom. Trevligt!

Medlem

Går det lira Epic versionen av Isolation i VR?

Medlem

Fan också. Jag köpte inte när det kostade 2€ på steam för ett tag sen men nu var jag ju tvungen.. Hade hoppats på att slippa spela det...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Ganska??!

Det är upphovet till varför jag spelar i bruna byxor! 😱

Hahaha jo det var ett tag sedan jag körde det nu. Vet att jag tyckte det var creepy men har haft mer obehagliga upplevelser i Silent hill P.T och resident evil 7. Men vr är så knäppt och ens dagsform kan verkligen variera i skrämselfaktor. Tänkte köra igång det snart igen på min quest 2. Finns nog en anledning till varför det förpassats till backloggen några år.

Medlem
Skrivet av kaffe_is_life:

Alien isolation är ganska otäckt om man kör det med VR-modden som funkar ypperligt.

Körde klart det i VR förra veckan. Riktigt mäktigt!

12
Skriv svar