*Rykte – Epic ger bort Alien Isolation, Metro 2033 och Inside

Medlem

Testade på Gamepass för något år sen men spelade aldrig klart. Kan tänka mig att det gör sig väldigt bra i VR.

Medlem

trevligt att dom ger ut dom gratis, trist för mig att jag redan har dom jag vill spela av dom som ges bort och dom andra vill jag ej röra.

Medlem

Bra spel, tycker dock inte det är så läskigt som folk får det att låta. Alien monstret är coolt men den imo ser inte speciellt läskig ut. Men fortfarande ett bra spel och så klart det var stunder man blev lite rädd

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Bra spel, tycker dock inte det är så läskigt som folk får det att låta. Alien monstret är coolt men den imo ser inte speciellt läskig ut. Men fortfarande ett bra spel och så klart det var stunder man blev lite rädd

Enda anledningen till att jag lyckats ta mig igenom spelet två gånger är att jag med tycker xenomorphen ser mer cool än läskig ut

Medlem

Jag hatar skvallerbyttor. Varför kan inte Epic (eller andra som vil presentera något spännande) få lov att göra det utan att någon med litet könsorgan ska känna sig viktig genom att skvallra om det först?

Då menar jag inte FZ som skriver om det utan den personen som fick tag på den informationen och var tvungen att sabba.

//LD

fp
Medlem

Torchlight II har varit gratis tidigare i år. Har Epic någonsin haft samma spel gratis två gånger? Fast någon gång ska ju vara den första.

Inaktiv
Skrivet av brunnlake:

Körde klart det i VR förra veckan. Riktigt mäktigt!

Avundsjuk.
Har kört det vanligt en gång och provade sen med mitt Index.
Höll på att spy efter 10min och mådde sen dåligt resten av kvällen.
Jag som var säker på att jag fått mina VR-ben efter Boneworks.

Medlem
Skrivet av fp:

Torchlight II har varit gratis tidigare i år. Har Epic någonsin haft samma spel gratis två gånger? Fast någon gång ska ju vara den första.

Ja, flera gånger.

Medlem

Hämtade gratis igår, lätt segt på epic store dock


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Avstängd

Det är bara att tacka och ta emot när det bjuds på spel som man är intresserad av och inte har. Alien Isolation är ett sådant spel för mig. Gnällspikar som är missnöjda för att det är Epic som bjuder är skrattretande, som om Steam är humanare.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

12
Skriv svar