Project Cars 4 avtäckt som "den mest realistiska simmen någonsin" – sen borttaget

Robot
Project Cars 4 avtäckt som "den mest realistiska simmen någonsin" – sen borttaget

Slightly Mad-chefen presenterar spel, men ångrar sig.

#project-cars-4, #sligtly-mad


Medlem

Blir det lika realistiskt som Project Cars 3 så är jag missnöjd

Redaktör

Jag hade gärna varit en fluga på Bells vägg om/när han träffar EA:s representanter.


signatur
Avstängd

Han såg Cyberpunk 2077:s konsollansering och tänkte, "Hell no!"

Medlem

Bara jag som helt hade missat att Project Cars 3 hade annonserats och släppts?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

jbx
Medlem
Skrivet av Baronova:

Bara jag som helt hade missat att Project Cars 3 hade annonserats och släppts?

Japp, men det gör inget, de var riktig skräp.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Baronova:

Bara jag som helt hade missat att Project Cars 3 hade annonserats och släppts?

Du har inte gått miste om något. Det är inget annat än en money grab.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag hade gärna varit en fluga på Bells vägg om/när han träffar EA:s representanter.

Då flugor saknar både social kompetens och språkförståelse, så hade det nog varit bättre med en webbkamera på kontoret i fråga


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Han Bell har ju en poäng men EA är ju ett monster och som gamer litar jag inte ett dugg på EA. Det krävs väldigt mycket för att kunna lita på EA igen.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Jaså, blev PC3 så långlivat??

PC2 är/var ju ett riktigt bra och roligt spel iaf, har för mig ettan även det är bra. Vad hände?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jaså, blev PC3 så långlivat??

PC2 är/var ju ett riktigt bra och roligt spel iaf, har för mig ettan även det är bra. Vad hände?

Dom totalt övergav simulation och gjorde ett arkadspel, tyvärr inte ens ett bra arkadspel dessutom.

Gnällkuk

Glöm ray-tracing, här snackar vi next-gen och leaf-tracing!

@loevet - snart har vi spårning på dig!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Exklusivt för "The Mad Box".

Medlem

Killen vet hur man bränner sina broar... ;P

Medlem

LÖV... inte sopat banan?
Nä... öppen värld-SIM hade vart nåt.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Hoppas verkligen det vänder tillbaka till en riktig sim igen och lär av misstagen med Project Cars 3.

Dock måste jag säga att racingen och körkänslan i Project Cars 3 har blivit helt ok sedan lanseringen.

Medlem

Vilken tur, jag hade totalt missat trean!


signatur

autograph

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av trickeh2k:

Glöm ray-tracing, här snackar vi next-gen och leaf-tracing!

@loevet - snart har vi spårning på dig!

Leaf-tracing är som lyxfällan för spelprestanda, köper upp alldeles för mycket av den, men japanska spel renderas extra fint!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar