Immortals Fenyx Rising

Medlem

Gillar det men har för många oavslutande spel just nu, och sen har man cyberpunk på det,
btw helt sjukt att det skiljer 200kr mellan digital och fysiska kopian,

Men bet i det sura äpplet o köpte fysiska även om jag hatar o flippa skivor, är ju en play och data skiva:(


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Gillar spelet, tycker dom har lyckats riktigt bra. Storyn är väl ingen höjdare och röstskådespelarna är inte dom bästa men spelet är roligt.

Medlem

Jag köpte det också, vi spelar för fulla muggar både jag o sambo.
Kunde dock ej hålla med alls om ovan kommentar, upplever story och dialog som både rolig samt välgjord.
Stort plus för rösten bakom prometheus

Medlem

Älskart hittills, enda som är lite "Mass effect 4" är ju vissa facial animations, men det är cartoonish så jag har överseende.
Miljöerna är fantastiska, och combat systemet är imo bättre än zelda.
Movement är dubbelt så bra som i zelda botw. (Jag använde i princip aldrig häst-fan i zelda,
-visslar efter häst ~~ tumbleweed.....)

Medlem
Skrivet av Und3rtak3r:

En fråga angående detta spelet.
Om jag som har seriex X köper detta spelet, kan min sambo som då spelar på min xbox one X installera spelet och spela där.
Tanken är egentligen att köpa detta åt henne. Alternativen då är Nintendo switch (ser lite väl laggigt ut) eller xbox (men det vore då bra om hon kunde spela det på min gamla konsol, så jag kan köra game pass på min och alternera). Vi kommer alltså ej spela spelet i sig samtidigt. Jag har profil på bägge konsolerna, men series X är min "huvudkonsol"

Jag vet att det fungerar så på Playstation 4/5. så det "borde" vara samma på xbox

Medlem

Köpte idag på cdon för 299kr ska bli kul att testa.

NuZ
Testpilot

Gillar spelet skarpt! Gillar stilen och combaten. Sen tycker jag dialogen och humorn är jättebra. Def. Ett 4/5 spel. Bästa spelet denna vintern alla dagar. Synd att det inte är lika mycket reklam som om ACV då jag tycker detta är bättre.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skribent

Köpte det för 299 kr på Media Markt och detta är fan årets mest underskattade spel. Plockar de bästa bitarna får AC och BOTW och sen lägger till en intressant story (om man gillar grekisk mytologi) och en god portions humor.

Det är synd de hamnade i skymundan av Valhalla, det förtjänar så mycket bättre!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Håller med! Köpte det också nedsatt till 299:-
Fattar inte att såna här kanonspel kan flyga så totalt under radarn. AC Valhalla däremot som syns överallt och hyllas åkte ut på Tradera omgående.

Medlem

Köpte det för en 4 hunka på psn rea till ps5, och jävlar vad roligt spel. Helvette inte haft såhär roligt på väldigt länge!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Nu har återigen skithelvetesspelet Immortals Fenyx Rising fått en korrupt sparfil... Denna gång har jag tappat ca 5h... Är de någon som vet om det går att göra nåt för att kunna spara igen? Om jag stänger spelet kommer jag ju tappa dessa timmar. Spelar på XsX


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

12
Skriv svar