Gratis hos Epic – Metro 2033

Robot
Gratis hos Epic – Metro 2033
Medlem

Inte för att vara negativ eller party pooper, men är detta tillräckligt stor nyhet för att få plats som artikel på förstasidan? Ett 10 år gammalt spel som nu är gratis...?

Men visst, för er som inte lirat det ännu så hoppas jag ni kniper hem det.

God Jul på er alla!

Medlem

Står metro exodus i artikeln. Men det är de första spelet som är gratis.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Inte för att vara negativ eller party pooper, men är detta tillräckligt stor nyhet för att få plats som artikel på förstasidan? Ett 10 år gammalt spel som nu är gratis...?

Men visst, för er som inte lirat det ännu så hoppas jag ni kniper hem det.

God Jul på er alla!

Exakt min tanke
Dom kunde ha gjort en artikel som uppmärksammar oss om att EGS ger bort spel varje dag istället för att fylla första sidan med skitet (Sen uppdatera den varje dag)
Dom kanske har en nyhetstorka också, who knows


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Exakt min tanke
Dom kunde ha gjort en artikel som uppmärksammar oss om att EGS ger bort spel varje dag istället för att fylla första sidan med skitet (Sen uppdatera den varje dag)
Dom kanske har en nyhetstorka också, who knows

Ja visst är det trist när scrollhjulet slutar funka!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Exakt min tanke
Dom kunde ha gjort en artikel som uppmärksammar oss om att EGS ger bort spel varje dag istället för att fylla första sidan med skitet (Sen uppdatera den varje dag)
Dom kanske har en nyhetstorka också, who knows

Varför klickar du på "skitet" då? Man behöver inte läsa allt som läggs upp, bara så du vet.

Själv hade jag glömt att hämta dagens spel så jag uppskattar påminnelsen.

Medlem

de gav bort det på steam för några år sedan om jag inte minns fel.

Redaktör
Skrivet av kalaspuffar:

Står metro exodus i artikeln. Men det är de första spelet som är gratis.

My bad!

Skrivet av Fatmajk:

Inte för att vara negativ eller party pooper, men är detta tillräckligt stor nyhet för att få plats som artikel på förstasidan? Ett 10 år gammalt spel som nu är gratis...?

Men visst, för er som inte lirat det ännu så hoppas jag ni kniper hem det.

God Jul på er alla!

Skrivet av Godofcheese:

Exakt min tanke
Dom kunde ha gjort en artikel som uppmärksammar oss om att EGS ger bort spel varje dag istället för att fylla första sidan med skitet (Sen uppdatera den varje dag)
Dom kanske har en nyhetstorka också, who knows

Om vi säger så här: det har funnits roligare nyhetsdagar än denna. Men jag hör vad ni säger. Och går på julledigt - god jul på er!


signatur
Medlem
Skrivet av superlim:

de gav bort det på steam för några år sedan om jag inte minns fel.

Jag tror de gjort det samma på Epic Store tidigare. Jag hade åtminstone spelet liggandes redan där


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ett av dom bästa single player liren, rekommenderas starkt!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

My bad!

Om vi säger så här: det har funnits roligare nyhetsdagar än denna. Men jag hör vad ni säger. Och går på julledigt - god jul på er!

God jul Tomas! Uppskattar artiklarna.


signatur

GAMEZZ!

Medlem

Nice.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag tror de gjort det samma på Epic Store tidigare. Jag hade åtminstone spelet liggandes redan där

Japp, jag var lite överraskad av att det var markerat som "OWNED", kommer inte ihåg att jag skaffat det. Kollade min mail och jag "köpte" det tydligen gratis 27 september 2019.

Medlem

Synd att det inte var Metro: Last Light Redux istället då EPiC redan gett bort detta spel förra julen. De har aldrig släppt Last Light gratis. Om man nu får klaga över något..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

My bad!

Om vi säger så här: det har funnits roligare nyhetsdagar än denna. Men jag hör vad ni säger. Och går på julledigt - god jul på er!

god jul och gott nytt år, ser fram emot dina (flyg)sim-recensioner under 2021!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

My bad!

Om vi säger så här: det har funnits roligare nyhetsdagar än denna. Men jag hör vad ni säger. Och går på julledigt - god jul på er!

Nej, lyssna inte på vad de säger. Jag tycker att det är bra att ni informerar om gratisspel. Fortsätt gärna med det!

Skrivet av Godofcheese:

Exakt min tanke
Dom kunde ha gjort en artikel som uppmärksammar oss om att EGS ger bort spel varje dag istället för att fylla första sidan med skitet (Sen uppdatera den varje dag)
Dom kanske har en nyhetstorka också, who knows

... eller, så har redaktionen också välbehövlig semester och tänk på att de som kanske var för små när spelet kom ut, kan spela det nu.

Cheer up!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Inte för att vara negativ eller party pooper, men är detta tillräckligt stor nyhet för att få plats som artikel på förstasidan? Ett 10 år gammalt spel som nu är gratis...?

Men visst, för er som inte lirat det ännu så hoppas jag ni kniper hem det.

God Jul på er alla!

Jag tycker det är kanon. Vad som är en värdig nyhet för dig kanske inte är detsamma för någon annan och tvärtom. Min 12-åriga granne som just börjat gejma blev eld och lågor av nyheten! En insparad månadspeng.

Medlem

Ja många kanske inte tänker på att även om det handlar om ett spel som redan varit gratis förut och det är ett relativt gammalt spel (dock inga 10 år, Redux släpptes 2014 men visst det är mest det grafiska som ändrats) så kanske inte alla har spelat det.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag tror de gjort det samma på Epic Store tidigare. Jag hade åtminstone spelet liggandes redan där

Exakt, måste ha varit samma sak med Alien isolation som var gratis igår? Jag ägde tydligen både det och Metro Men kul att fler får chansen!

Medlem

fantastiskt spel. Ni som inte har spelat det, gör det nu för fan!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Tramsfabriken:

Nej, lyssna inte på vad de säger. Jag tycker att det är bra att ni informerar om gratisspel. Fortsätt gärna med det!

Det finns en jättebra tråd om det som uppdateras ofta.


signatur

I drank what?

Testpilot
Skrivet av Pappa Zappa:

Jag tycker det är kanon. Vad som är en värdig nyhet för dig kanske inte är detsamma för någon annan och tvärtom. Min 12-åriga granne som just börjat gejma blev eld och lågor av nyheten! En insparad månadspeng.

Jobbigt när han får reda på att det är rekommenderat för 17+

Fick en voucher på 10 % när man tog ett gratis spel med
Tänker använda den på Hitman III 😀


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Exakt, måste ha varit samma sak med Alien isolation som var gratis igår? Jag ägde tydligen både det och Metro Men kul att fler får chansen!

Ja att just vi har dom gör ju inte det desto mindre kul att andra får chansen det har du rätt i!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

C64
Medlem

Metro Redux heter spelet då är grafiken bättre

Medlem

Men då måste man ju in i forumet och rota.

1
Skriv svar