Snabbkollen – Kommer du testa Diablo Immortal?

Robot
Snabbkollen – Kommer du testa Diablo Immortal?
Medlem

Lätt att jag ska! Kommer säkert tröttna efter kvarten dock.
God jul på er!

Medlem

Nah, har inget intresse att sitta och spela på en liten mobilskärm...

Skribent

Det kommer jag absolut. Gillar att lira mobilspel medan jag sitter och slötittar på dokumentärer och dylikt.

Medlem

Enda anledningen till att inte åtminstone prova är ju ifall man är ointresserad av den typen av spel på mobil. Enda anledningen till att folk klagade efter utannonseringen är ju egentligen att de hade förväntat sig något annat, och att ett mobilspel (som ser ut som en direkt portning från färdigspelade D3) helt enkelt inte intresserar, samt möjligen att de anlitade någon annan för att göra spelet.

Att inte prova det som något slags ställningstagande är ju bara fånigt.

Själv är jag nyfiken på ifall det tillför något nytt, för att spela D3 på mobilen är verkligen inte intressant så jag är "färdig" med d3 för länge sedan.

Medlem

Nope. Helt ointresserad av mobilspel.

Medlem

Spegla skärmen till tvn och använd blåtands kontroller?
Kanske inte blir jättebra, men värt att prova iallafall när det är gratis!
Spelar fortfarande 3an och gillart!

Medlem

Nej, brukar inte spela på mobilen och tillfällena att göra det är väl än färre nu när man sitter hemma större delen av tiden.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det kommer jag absolut. Gillar att lira mobilspel medan jag sitter och slötittar på dokumentärer och dylikt.

Hur klarar du av att fokusera på båda sakerna samtidigt!?!?

Medlem

Var är svaret : ja - på mobilen?

dO yOu GuYS nOT HaVe PhOnES!?!?

Medlem

Ja, och jag kommer att spela sönder det, på emulator dvs. Jag har 10k+ timmar i ARPGs, så jag lär spela det en del.

ja om det släpps nångång!!!!

Skribent
Skrivet av Thane:

Hur klarar du av att fokusera på båda sakerna samtidigt!?!?

Det blir att man är lite halvt uppmärksam på båda, och händer det något spännande på någon av skärmarna så hajar man till och fokuserar på den

Medlem

Tror inte det. Har svårt för mer "avancerade" spel än spel likt 2048. Så tror inte det blir något för min del, men man vet ju aldrig man kanske kommer fastna för mobilspel i framtiden.


signatur

GAMEZZ!

Medlem

Jag vill ha kanske eller väntar på recension.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Det kommer jag absolut att göra. Perfect spel att göra till ett mobil spel.

Medlem

Testa kommer man absolut, men tror inte det blir något långvarig test dock. Skulle man gilla det, så blir det väl köra det via nox/blue stack eller något liknande.

Medlem

Gillar inte genren och gillar inte mobilspel överlag och jag har en backlog med massor av spel som jag vill spela. Så om 20 år kanske.

Medlem

Det såg ganska kasst ut från det lilla jag tittat. Spelar hellre EVE, helt klart ett bättre mobilspel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Asså, hade det kommit inom ett år eller TVÅ efter annonsering så hade jag nog lirat. Men vad är det som dröjer? Jäklar vad bra det ska vara för att vara värt denna väntan.


signatur

Videomupp

Medlem

Testar säkert.
Men att spendera tid, tveksamt.

phi
Medlem

Det är inte omöjligt. Måste ju ha något att göra på jobbet ibland.

Medlem

Ja, kommer klart testas. Tror inte att folk förstår hur stort immortal kommer att vara. Kan garantera att det har mer spelare än alla andra Diablo-spel tillsammans.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Japp kommer testa men inte på liten mobil skräm utan på Android platta eller HDMI kabel till tv:n med kontroll, skrämt touch kontroller går bort.

Medlem
Skrivet av apanbajs:

Japp kommer testa men inte på liten mobil skräm utan på Android platta eller HDMI kabel till tv:n med kontroll, skrämt touch kontroller går bort.

Håller med. touchkontroller är anskärmligt =P

Medlem

Haha till och med i en Poll ljuger folk😂 Det är ju klart folk som gillar Diablo kommer testa ett gratis spel med Diablo stämpel på. Förstår att folk tycker det är "coolt" att hata på mobilspel. Men kom igen, vet att ni kommer prova. Själv spelar jag inte ett ända mobilspel men detta kommer jag lätt prova iaf! Inget jag önskade från Blizzard men när de ändå kommer så kan man prova! Kommer nog dock spela de på PC med emulator..

Medlem

Kan säkert vara något för dom som vill ha något simpelt ARPG till mobiler. Men själv kommer jag inte röra skräpet när det finns betydligt bättre ARPGs till PC.
Folk blir helt till sig när dom hör namnet "Diablo".
Men den serien har inte varit bra sen Diablo 2. Ca 20 år sen nu. Om folk tror att en mobilversion som outsource-as till en koreans studio kommer bli bra... Ja då är ni naiva.

Känner jag dagens Blizzard rätt så lär allt även vara designat kring att mjölka folk på äckligt mycket pengar. Have fun with that guys!

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Kan säkert vara något för dom som vill ha något simpelt ARPG till mobiler. Men själv kommer jag inte röra skräpet när det finns betydligt bättre ARPGs till PC.
Folk blir helt till sig när dom hör namnet "Diablo".
Men den serien har inte varit bra sen Diablo 2. Ca 20 år sen nu. Om folk tror att en mobilversion som outsource-as till en koreans studio kommer bli bra... Ja då är ni naiva.

Känner jag dagens Blizzard rätt så lär allt även vara designat kring att mjölka folk på äckligt mycket pengar. Have fun with that guys!

Efter hur dåligt D3 var så har jag inga förhoppningar på det här spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Blir ett "nej" för min del, inte för att jag tror att det kommer bli dåligt. Utan snarare att jag inte har något intresse av actionspel på mobilen. Turnbaserade spel funkar fint, men "realtidsaction" på mobilen är inte min grej

eld
Medlem
Skrivet av Deekar:

Haha till och med i en Poll ljuger folk😂 Det är ju klart folk som gillar Diablo kommer testa ett gratis spel med Diablo stämpel på. Förstår att folk tycker det är "coolt" att hata på mobilspel. Men kom igen, vet att ni kommer prova. Själv spelar jag inte ett ända mobilspel men detta kommer jag lätt prova iaf! Inget jag önskade från Blizzard men när de ändå kommer så kan man prova! Kommer nog dock spela de på PC med emulator..

Du menar som när alla dungeonkeeper fans iallafall provade dungeon keeper mobile?

12
Skriv svar