Det är julrea på Playstation-, Xbox- och Switch-spel

Medlem
Skrivet av joejjeman:

samma här.. skivor + barn leder alltid till repade / försvunna skivor..

Haha! Hög igenkänningsfaktor på den...

Medlem

Lyckas inte köpa XBOX ONE spel.... Det hela verkar vara låst till amerikanska marknaden.. Man kan inte välja Sverige eller land öht.... Men kanske går köpet in ändå om man bara pluttar in något och letar upp zipcode och adress i staterna?

Nån som vet??

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Appen har jag inte testat. Får nog göra det.
Nej jag tror inte det finns någon önskelista på webben heller. jag har glömt alla mina framtida köp
Något jag tyckte var konstigt med önskelistan var att spelen man hade köpt låg kvar i listan. Var det så för dig också?

Ok. Surt. Japp så var det för mig också. Man fick ta bort de manuellt.
Jag screenshottade dock min lista när det blev känt att den inte skulle hänga med den nya uppdateringen av butiken. Förhoppningsvis återinför de den via en uppdatering framöver. Jag tror dock att man kan få notiser från appen till telefonen om man har lagt till spelet i önskelistan på konsolen.

Dagens tips när det gäller rea på PSN är å kolla alla versioner av spelen man letar efter. Flera gånger har Deluxe och andra dyrare versioner ingått i rean men inte standardutgåvan av nån märklig anledning.

Medlem

Media market har ju Dirt 5 till PS5 för 499kr.
De hade 4st kvar när jag tog 1..

Medlem

Var tvungen och dubbelkolla, står 50% på FZ reklambannern, men står 70% när man kollar deals I playstation store, shoppade lite smått tidigare idag.
Men kanske någon tolknings sak.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ok. Surt. Japp så var det för mig också. Man fick ta bort de manuellt.
Jag screenshottade dock min lista när det blev känt att den inte skulle hänga med den nya uppdateringen av butiken. Förhoppningsvis återinför de den via en uppdatering framöver. Jag tror dock att man kan få notiser från appen till telefonen om man har lagt till spelet i önskelistan på konsolen.

Dagens tips när det gäller rea på PSN är å kolla alla versioner av spelen man letar efter. Flera gånger har Deluxe och andra dyrare versioner ingått i rean men inte standardutgåvan av nån märklig anledning.

Ja jag har sett det också. Väldigt konstigt. Men bra om man kan få mer av spelet billigare.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Ja jag har sett det också. Väldigt konstigt. Men bra om man kan få mer av spelet billigare.

Absolut! Kolla in www.platprices.com eller www.psprices.com. Skapa konto och lägg in din wishlist där så har du full koll på reor sen. Smidigare än psn och finns även info om speltid och nåt betyg här och där. Jag fastnade för platprices.

Medlem
Skrivet av Checker:

Njaa...

Det är End of the year rea som varit tidigare. inte nyårsrea.

Det stod ordagrant "nyårs rea" ända fram till ngn dag innan jul på Svenska iaf.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av SunShine:

Det stod ordagrant "nyårs rea" ända fram till ngn dag innan jul på Svenska iaf.

Ahaa.. slarvig översättning då gissar jag.
Har själv bara sett den engelska varianten vilket var end of the year


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av Checker:

Ahaa.. slarvig översättning då gissar jag.
Har själv bara sett den engelska varianten vilket var end of the year

end of the year låter betydligt mer logiskt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar