Vad gör ni nu?

Medlem

Blev blockad från en tråd här precis.

Hoppas på upprättelse i dagarna, tvivlar dock.

Inte bra.

En liten sur klick kan inte få lov att diktera villkoren.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freakon:

Blev blockad från en tråd här precis.

Hoppas på upprättelse i dagarna, tvivlar dock.

Inte bra.

En liten sur klick kan inte få lov att diktera villkoren.

En tråd togs bort, du blev inte blockerad från någon tråd. Varför tråden togs bort är inget vi kommer prata om heller då det har med oss och den användaren att göra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Njuter av en whisky samtidigt som jag njuter av den gamla DuckTales serien på Disney+


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Blev blockad från en tråd här precis.

Hoppas på upprättelse i dagarna, tvivlar dock.

Inte bra.

En liten sur klick kan inte få lov att diktera villkoren.

Skit i dom.
Hoppas du har en riktigt god jul, och tack för att du stod upp för mig!
Grymt!

Medlem

*raderat*


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

En tråd togs bort, du blev inte blockerad från någon tråd. Varför tråden togs bort är inget vi kommer prata om heller då det har med oss och den användaren att göra.

Ok, då förstår jag.

Tack för info.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Njuter av en whisky samtidigt som jag njuter av den gamla DuckTales serien på Disney+

Kikade några avsnitt av Ducktales med svenska röster.

Nostalgi överflöd


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Skit i dom.
Hoppas du har en riktigt god jul, och tack för att du stod upp för mig!
Grymt!

Det räcker för mig.

God jul och bästa lycka inför nästa år


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

En tråd togs bort, du blev inte blockerad från någon tråd. Varför tråden togs bort är inget vi kommer prata om heller då det har med oss och den användaren att göra.

En kommentar till designers.

Jag vill påstå att meddelandet, som jag printscreenat, säger följande:

"Du är redan inloggad som xxx, men saknar de behörigheter som krävs för att komma åt den efterfrågade sidan"

Det ger indikationer på att sidan finns men att jag som användare inte har tillgång.

Fel signal om tråden är stängd för alla.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freakon:

En kommentar till designers.

Jag vill påstå att meddelandet, som jag printscreenat, säger följande:

"Du är redan inloggad som xxx, men saknar de behörigheter som krävs för att komma åt den efterfrågade sidan"

Det ger indikationer på att sidan finns men att jag som användare inte har tillgång.

Fel signal om tråden är stängd för alla.

Du saknar behörigheter för att bara admins kan se trådar som blivit borttagna. Alla medlemmar skulle få samma meddelande.

Med andra ord är det inte något som är specifikt för dig, som att du blivit utelåst. Eller ja, du har blivit det, men de gäller också alla andra medlemmar på sajten.

Där har du förklaringen till varför, men man kan givetvis formulera det bättre. Vill du fortsätta den här konversation så tar vi det i PM, det hör inte hit.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Du saknar behörigheter för att bara admins kan se trådar som blivit borttagna. Alla medlemmar skulle få samma meddelande.

Med andra ord är det inte något som är specifikt för dig, som att du blivit utelåst. Eller ja, du har blivit det, men de gäller också alla andra medlemmar på sajten.

Där har du förklaringen till varför, men man kan givetvis formulera det bättre. Vill du fortsätta den här konversation så tar vi det i PM, det hör inte hit.

Jag utgick från det, felmeddelandet kan kanske vara lite tydligare.

Tack för snabbt svar

Och God Jul.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skrivet av Freakon:

Kikade några avsnitt av Ducktales med svenska röster.

Nostalgi överflöd

Ja mitt började på engelska, men ändrade över till svenska för det hade man när man såg det som liten så man ska helt klart ha det nu åxå för nostalgin


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Avstängd

Tittar på bestialiska folkmordet som azerbadjanerna och turkarna som inte har något annat än barbariska folkmord, utrotningar och massvåldtäkter begår mot Armenierna. Skäms väst, hade det inte varit för västs enorma stöd till bestialiska folkmordiska skapelsen Turkiet hade dom knappt existerat idag och ursrpungsbefolkningen kunnat leva i det som turkarna bestialiskt tagit från dom.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Inaktiv

Sitter med dubbelsnus, back to back kaffe medan jag ligger på maxpuls när Sverige går in i förlängningen mot Ryssland.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Sitter med dubbelsnus, back to back kaffe medan jag ligger på maxpuls när Sverige går in i förlängningen mot Ryssland.

Tack för den spoiler! Fan så tråkigt. Tänkte precis sätta mig och se matchen, men kika FZ först med tanken om att det måste vara spoiler fritt.
Som jag sett fram emot detta! Till och med ordnat barnvakt hör på morgonen

Medlem

Försöker leta reda på vart jag kan köpa/streama ett Japanskt album men det går sisådär.

Medlem
Skrivet av Nawks:

Tack för den spoiler! Fan så tråkigt. Tänkte precis sätta mig och se matchen, men kika FZ först med tanken om att det måste vara spoiler fritt.
Som jag sett fram emot detta! Till och med ordnat barnvakt hör på morgonen

Lol... utgår ifrån att du trollar men om du mot förmodan är seriös så får du ju skylla dig själv att du överhuvudtaget kollar internet när du ”försöker” undvika spoilers för något 😅

OnT: Precis blivit klar med alla måsten för denna veckan i WoW och nu ska det sorteras kort som ska säljas.

Till det avnjuter vi en NAIA Wild Strawberry, snus och ett avsnitt av favoritpodcasten!

Medlem

Åter på jobbet efter julledigheten.
En ordentlig mjukstart där större delen kommer handla om att läsa och besvara mail.

Jobbar halvdag imorgon, och helt ledig på onsdag så man inte chockar kroppen allt för mycket


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Åter på jobbet efter julledigheten.
En ordentlig mjukstart där större delen kommer handla om att läsa och besvara mail.

Jobbar halvdag imorgon, och helt ledig på onsdag så man inte chockar kroppen allt för mycket

Samma här! Varit ledig 3 veckor och har jobb måndag tisdag sen ledig resten av veckan.

Gäller att mjukstarta som sagt

Avstängd

Mitt jobb är risk att jag blir av med på grund av pandemin. Arbetslösheten har hög risk att öka stort i Sverige. När inga pengar kommer in på kontot, sjukvården överbelastad, hyran skall betalas men pengar har inte kommit in, etc. Ja då tar det
sannerligen hus i helvete. Enda tanken är överlevnad, få mat och att inte hamna på gatan, då blir det allt annat än lugnt.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

Har en ledig dag idag, så jag ska när som helst sticka till affären och handla lite Pepsi Max, också kallad gamingbränsle. Funderar på lite Red Dead Online idag, eller kanske spela klart Greedfall. Kanske hinner båda? Blir nog fint. Undrar bara vad man ska äta? Kanske nån fryst pizza bara, känns som en sån dag, haha.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Skummar nyheter från USA där Trump och hans sektmedlemmar börjat visa exakt hur sinnessjuka de är XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Skummar nyheter från USA där Trump och hans sektmedlemmar börjat visa exakt hur sinnessjuka de är XD

Så ditt svar på ”Vad gör ni nu?” är att starta en politisk diskussion i en annars jävligt chill tråd!?

Why?

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Så ditt svar på ”Vad gör ni nu?” är att starta en politisk diskussion i en annars jävligt chill tråd!?

Why?

Svarar på trådens fråga, är inte min tanke att det ska diskuteras vidare så chilla på 👍


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem

Svettas som en gris och har feber efter Covid-vaccination. :/


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Limmar ihop en kruka modell större som kattfan bestämde sig för att riva ned i sovrummet vid 06:10 imorse.

Lagom trevligt uppvaknande.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Avstängd
Skrivet av Soulless:

Skummar nyheter från USA där Trump och hans sektmedlemmar börjat visa exakt hur sinnessjuka de är XD

Jag såg just galningen till president Biden bomba syriska armén i Syrien och demonisera vita.

Skrivet av Ravenknight:

Svettas som en gris och har feber efter Covid-vaccination. :/

Fy sjutton tar inget vaccin, har kommit en ny form av Covid som inget nuvarande vaccin hjälper mot. Finland ger 300 miljoner kr till dom som får svåra biverkningar av vaccin, Sverige "humanitära stormakten" 0 kr. Vaccinet mot svininfluensan gav många svåra biverkningar. En hel familj fick insomni.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

Arbetar hemifrån och precis gjort nudlar till åttaåringen som är för snorig för att vara i skolan.

Kom på att buljongen han inte ville ha är rätt ok att dricka så hällde upp den i en kopp.

Det här måste vara det meningslösa jag skrivit på nätet. Någonsin. Förlåt.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Fy sjutton tar inget vaccin, har kommit en ny form av Covid som inget nuvarande vaccin hjälper mot.

Det stämmer säkert. Men den vanliga smittan är jag utsatt för på daglig basis via jobbet så jag var ändå rätt glad över möjligheten. Att arbeta med och se folk dö i sviterna av Covid ändrar ens perspektiv drastiskt även om jag har full förståelse för din skepsis.

För att återknyta till trådens ämne så bygger jag äventyr inför lördagens Dungeons and Dragons omgång. Fun times.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skriv svar