Epic, Hur många spel har ni?

Medlem
Epic, Hur många spel har ni?

Epic, Hur många spel har ni?
Var tvungen att räkna efter.
Älskar att dom ger bort gratis spel, och jag claimar allt jag kan.
Men när jag tänker efter har jag inte startat upp ett enda hittils. Haha
Hur många spel har ni på Epic?
När jag räknade efter var det 435st, men det måste ju va fel...
Återkommer!

Medlem

Räknade helt galet fel såg jag nu. Men rätt många spel ändå
29 rader med 5 spel på varje = 145 spel.
Sjukt att dom kan ge bort så mycket!

Medlem

Jag har runt 25-30st


signatur

GAMEZZ!

Medlem

28 rader +2 spel, för trött för att räkna

Edit : 37 spel är köpta, resten är gratis


signatur

Skitfiske

Medlem

Jag har 124 stycken.
Det spel jag har spelat mest är Remnant: From the Ashes. Kul i co-op.


signatur

PSN: MrOakenborn

FM-guru
F.d. Sisyr

42 titlar, varav jag köpt en.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

42 titlar, varav jag köpt en.

Haha nice!

Medlem

Vetefasen, tycker dom har lite fel koncept... har precis som TS claimat alla spel, men (nästan) inte spelat något.... hade varit betydligt bättre att bara ge bort ett eller ett par valfria spel gratis, om man hade velat få aktiva användare på sin plattform kan man tycka...

Medlem

Har en handfull, kanske 20. Har faktiskt börjar spela ett i dagarna, Alien Isolation. Tyckte det var ruskigt bra (heh) på ps4 och det är kul att spela om det på datorn.

Sonen har haft mer glädje av gratisspelen.

Funderar på att köpa Death Stranding. Kostar 120:- med rabattkoden de gav bort för några dagar sedan. Det kan det väl vara värt?

Medlem
Skrivet av Flower Knight:

Har en handfull, kanske 20. Har faktiskt börjar spela ett i dagarna, Alien Isolation. Tyckte det var ruskigt bra (heh) på ps4 och det är kul att spela om det på datorn.

Sonen har haft mer glädje av gratisspelen.

Funderar på att köpa Death Stranding. Kostar 120:- med rabattkoden de gav bort för några dagar sedan. Det kan det väl vara värt?

Alien Isolation ska vara riktigt bra har jag hört!

Medlem

Har 170 spel på EGS, där jag endast har köpt två av dem - Afterparty och John Wick Hex.

Inaktiv
Skrivet av Flower Knight:

Har en handfull, kanske 20. Har faktiskt börjar spela ett i dagarna, Alien Isolation. Tyckte det var ruskigt bra (heh) på ps4 och det är kul att spela om det på datorn.

Sonen har haft mer glädje av gratisspelen.

Funderar på att köpa Death Stranding. Kostar 120:- med rabattkoden de gav bort för några dagar sedan. Det kan det väl vara värt?

Rabattkod?

Medlem
Skrivet av Kulneff:

Har 170 spel på EGS, där jag endast har köpt två av dem - Afterparty och John Wick Hex.

Haha najs

Medlem

Jag har alla sedan epic launchen kom. Orkar inte räkna men runt 150. Inte köpt något. Knappt spelat något som de på psn... Hordar mera än jag behöver. Gratis e gott....

Medlem
Medlem

För många.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

2 köpta, Outer Wilds och Disco Elysium och 150 - 160 gratisspel (har inte appen framför mig just).

Medlem

48 spel varav två köpta.

Mest tid har jag lagt på HZD och Fortnite, men jag har testat något tiotal av gratisspelen också. Några riktigt trevliga. Kingdom Come: Delivance framförallt. Hoppas få tid att snöa in mig i det vid tillfälle. Men först Death Stranding, Spider Man och Ghost of Tushimushi. Så det ligger väl ett år bort, minst xD


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

73 spel, kanske 4 köpta. köpte Death Stranding senast idag då 110:- eller så var för bra för att motstå.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Rabattkod?

När jag tog hem Cities skylines för några dagar sedan så fick jag en rabattkod på epic games. 95kr rabatt på köp över 140 kr. Kolla under ”cupons” i menyn om du har någon också. Går ut 7/1 dock så det är inte lång tid man har att använda den.

Medlem

14, inga gratisspel. Är emot hela idén med gratisspel... känner bara att det är jag som betalar för alla fattiglappar som inte vill betala för sig. Kollektivistisk vidrig affärsmodell.

jbx
Medlem
Skrivet av mattssonhg:

14, inga gratisspel. Är emot hela idén med gratisspel... känner bara att det är jag som betalar för alla fattiglappar som inte vill betala för sig. Kollektivistisk vidrig affärsmodell.

Va?! Är du emot gratisspel? Hahaha, ja mycket ska man behöva se och höra. Så om du är intresserad av ett spel som för tillfället är gratis då väntar du till nästa vecka så du kan få betala för de? Tvångskapitalist?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av mattssonhg:

14, inga gratisspel. Är emot hela idén med gratisspel... känner bara att det är jag som betalar för alla fattiglappar som inte vill betala för sig. Kollektivistisk vidrig affärsmodell.

Det finns inget som är gratis. Det är bara så att det är Fortnite-kids som betalar åt dig. Tack alla Fortnite-kids!

Tror inte ens att jag har konto hos Epic. Så noll spel för mig. ¯\_(ツ)_/¯


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

jag har 53 st, noll köpta.


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Skribent

21x6+5 = 131 spel. Tror jag köpt 5-6 st. RDR 2, Control, John WIck, Disco Elysium, Tony Hawk Pro Skater 1+2 och eventuellkt något mer.

edit: Inte spelat klart något av dem 🙃

edit 2: Borderlands 3 också!

Medlem

169 spel, och alla har varit gratis. Skulle aldrig fatta mig i att köpa något där.

Medlem

152 spel, inga köpta. Spelat två av dem, GTA V och Watch Dogs.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Ett gäng spel, ett av de mest intressanta spelen som varit gratis där är gratis just nu dvs post scriptum. Riktigt najs spel, speciellt om du har några å teama upp med 🙂


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Inaktiv
Skrivet av Flower Knight:

När jag tog hem Cities skylines för några dagar sedan så fick jag en rabattkod på epic games. 95kr rabatt på köp över 140 kr. Kolla under ”cupons” i menyn om du har någon också. Går ut 7/1 dock så det är inte lång tid man har att använda den.

Tusen tack min vän! Det fanns en rabattkupong att plocka hem så blev Death Stranding för 114,50 kr

12
Skriv svar