Josef Fares snackar It Takes Two i AMA-video

Robot
Josef Fares snackar It Takes Two i AMA-video
Medlem

Blev förvånad hur illa det såg ut
Gillade brothers. Det andra var inget vidare, och det här såg ju ännu värre ut, hah

Inaktiv
Skrivet av ohGr:

Blev förvånad hur illa det såg ut
Gillade brothers. Det andra var inget vidare, och det här såg ju ännu värre ut, hah

??? Smaken som baken osv men jag tycker A Way Out var ett riktigt bra och framförallt unikt spel vilket är uppfriskande bland alla spel idag som bara är 75% kopior av andra spel.

F.ö. är det lite kul att visningsbilden för klippet ser ut som att det har filmats in i en studio sen när man klickar igång ligger han i en fåtölj och gonar sig vilket också var uppfriskande än att allt ska vara så jävla uppstyrt.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

??? Smaken som baken osv men jag tycker A Way Out var ett riktigt bra och framförallt unikt spel vilket är uppfriskande bland alla spel idag som bara är 75% kopior av andra spel.

F.ö. är det lite kul att visningsbilden för klippet ser ut som att det har filmats in i en studio sen när man klickar igång ligger han i en fåtölj och gonar sig vilket också var uppfriskande än att allt ska vara så jävla uppstyrt.

A way out har ju faktiskt fått väldigt bra betyg nästan överallt så det flesta håller med om att det är ett bra spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag gillar tyvärr inte hans spel. Sega och ointressanta för egen del. Kom igenom hälften ungefär av båda sen så tröttnade jag. Ser inget ljus för detta, men vem vet, kanske prickar han in det för mig denna gång.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tyckte Brothers var kanon. A Way Out mer av en axelryckning. Återstår att se vart detta landar!

Medlem

Spelade AWO med min son och hade väldigt mysigt och roligt. Förstår verkligen att hans spel inte passar alla men uppskattar Josefs förmåga att våga välja bort och göra något han tror på själv. Finns alldeles för många ängsliga spel utan själ som vill vara alla till lags.

Medlem

A Way Out var riktigt grymt! Och jag brukar inte tycka om de flesta nysläppta spel. Ser fram emot denna

Medlem

Gillar.inte Coop och multiplayer spel då jag har inga spelande vänner.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Gillar.inte Coop och multiplayer spel då jag har inga spelande vänner.

Men kära du du kan ju alltid skapa dig nya mäniskor att lära känna i dessa spel, folk är rätt öppna ska du se!

sen finns det ju möjlighet att spela mp solo vissa spel gör det inte till en nackdel

Medlem

Oavsett om man gillar hans spel eller inte så måste jag säga att han är the real deal.
Förr när man lyssnade på Fares så snackade han mycket om att utvecklarna ska gå efter sin vision och skita i att anpassa sig för "alla" spelare.
Det tycker jag han håller i fortfarande.
"Populära" saker som att "spelare ska välja själva" osv skiter han i.

Han pratade även varmt och virtual Reality så skulle gärna se han göra nått spel också för VR.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Såg precis trailern för spelet, riktigt mysig grafik! Har inte spelat något av hans spel men detta är jag faktiskt lite smått taggad på.

Medlem

Måste säga att jag tycker precis tvärtom.
Mer osympatisk person får man leta efter.
Lyssnat på många podcasts där han varit med och han har bara varit dryg och otrevlig.
"Oj vad hemskt med stora bolag som EA".. för att sen sälja sig själv till just EA.
Haze-flum bolag, haze från vart då? "haze"?
Rattfyllan är bortglömd redan eller? Eller var det drograttfylla?

En av Sveriges mest kända skådespelare tog bilen efter en sen after work.
Han stoppades av polis och blåste drygt 1,0 promille. Nu åtalas mannen för grovt rattfylleri.
– Jag ångrar mig otroligt mycket, så helt jävla korkat, säger skådespelaren till Nöjesbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6nyKeO/svenska-skadi...

Medlem
Skrivet av ohGr:

Måste säga att jag tycker precis tvärtom.
Mer osympatisk person får man leta efter.
Lyssnat på många podcasts där han varit med och han har bara varit dryg och otrevlig.
"Oj vad hemskt med stora bolag som EA".. för att sen sälja sig själv till just EA.
Haze-flum bolag, haze från vart då? "haze"?
Rattfyllan är bortglömd redan eller? Eller var det drograttfylla?

En av Sveriges mest kända skådespelare tog bilen efter en sen after work.
Han stoppades av polis och blåste drygt 1,0 promille. Nu åtalas mannen för grovt rattfylleri.
– Jag ångrar mig otroligt mycket, så helt jävla korkat, säger skådespelaren till Nöjesbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6nyKeO/svenska-skadi...

Står inte nånstans att det är han som är den kände skådespelaren i artikeln? Han är inte ens skådespelare utan resigör.

Inaktiv
Skrivet av ohGr:

Måste säga att jag tycker precis tvärtom.
Mer osympatisk person får man leta efter.
Lyssnat på många podcasts där han varit med och han har bara varit dryg och otrevlig.
"Oj vad hemskt med stora bolag som EA".. för att sen sälja sig själv till just EA.
Haze-flum bolag, haze från vart då? "haze"?
Rattfyllan är bortglömd redan eller? Eller var det drograttfylla?

En av Sveriges mest kända skådespelare tog bilen efter en sen after work.
Han stoppades av polis och blåste drygt 1,0 promille. Nu åtalas mannen för grovt rattfylleri.
– Jag ångrar mig otroligt mycket, så helt jävla korkat, säger skådespelaren till Nöjesbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6nyKeO/svenska-skadi...

Jag var bara tvungen att kolla och mycket riktigt var det du som drog upp detta för ett halvår sedan när Fares först berättade om detta spel.

Medlem

En fråga man kan ställa sig är om folks privatliv ska beblandas med deras yrkesliv?

Speciellt med inlägg som ovan.

Gäller det även sexuell läggning, åsikter om färger, tankar om narkotika, intressen, avvikande beteenden, smak och stil, favoritmusik, tankar om döden, dödsstraff, politisk läggning, vad personen tycker om grannen, om personen gillar Mac eller PC, tält eller husvagn. Hur personen resonerar kring saker som en själv inte tycker eller tvärtom?

Detta är alltså en genuin fråga. Om man ska tänka så, så finns det nog ingen människa som platsar där den är utifrån betraktarens ögon. Allt är ju relativt. Jag förespråkar alltså inte rattfylla eller andra olagliga aktiviteter - utan mer hur långt det ska gå?

Ett exempel där man verkar tycka tvärtom, är med alla konstnärer som flummar på riktigt, med alkohol och narkotika - deras verk blir mer kända och mer eftertraktade verkar det som.


signatur

Niet.

KoP
Medlem
Skrivet av ohGr:

Måste säga att jag tycker precis tvärtom.
Mer osympatisk person får man leta efter.
Lyssnat på många podcasts där han varit med och han har bara varit dryg och otrevlig.
"Oj vad hemskt med stora bolag som EA".. för att sen sälja sig själv till just EA.
Haze-flum bolag, haze från vart då? "haze"?
Rattfyllan är bortglömd redan eller? Eller var det drograttfylla?

En av Sveriges mest kända skådespelare tog bilen efter en sen after work.
Han stoppades av polis och blåste drygt 1,0 promille. Nu åtalas mannen för grovt rattfylleri.
– Jag ångrar mig otroligt mycket, så helt jävla korkat, säger skådespelaren till Nöjesbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6nyKeO/svenska-skadi...

Bortglömt och bortglömt.. man kan ju inte hålla på och älta folks misstag i evigheter. Sen påverkar det ju knappast huruvida man tycker att hans spel är bra eller inte. Tyckte Brothers var ett skönt litet spel och hade skitkul med en polare då vi lirade igenom A way out. ╮(′~‵〞)╭

Medlem
Skrivet av ohGr:

Japp, där finns alltihop, och lite till.
Läskigt med knarkare och förespråkare för narkotika, som åker dit för rattfylla, och dessutom osäkert hur många gånger.
Men har han knarkat och åkt dit på rattfylla en gång så är det förmodligen inte första gången han gjort det, och förmodligen inte den sista heller.
Håll i era barn. Läser i nyheterna varje dag hur folk blir överkörda och dör av rattfyllor.

Du forcerar tråden in till off-topic med trångsynthet. Jag hoppas du inte svarar på det här för du tydliggör din position samt din förlegade inställning till livet och substansinverkan.

Sluta lyssna på musik, alla dina favoritartister har näsan ner i mjölpåsen eller armen fulla av häststick. Stigmatisera inte livet för dina barn, tabubelägg inte verkliga aspektet av livet. Skydda ditt barn genom att tidigt berätta om allt som finns, gör dom misstag älskar du dem ändå. Bara för att du inte knarkar eller är ful i munnen mot din partner när du och grabbarna har druckit för mycket folköl i gillestugan kanskr nån annan gör det.

Sluta fördöm och förstå istället. Det är bättre för alla inklusive dig. Du har fel i din inställning. Bemöda dig inte med att motsäga det jag skriver för jag orkar inte gräla. Blev så less när jag såg din trångsynthet bara. Hoppas mina medhållare uppskattar mina ord.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Måste säga att jag tycker precis tvärtom.
Mer osympatisk person får man leta efter.
Lyssnat på många podcasts där han varit med och han har bara varit dryg och otrevlig.
"Oj vad hemskt med stora bolag som EA".. för att sen sälja sig själv till just EA.
Haze-flum bolag, haze från vart då? "haze"?
Rattfyllan är bortglömd redan eller? Eller var det drograttfylla?

En av Sveriges mest kända skådespelare tog bilen efter en sen after work.
Han stoppades av polis och blåste drygt 1,0 promille. Nu åtalas mannen för grovt rattfylleri.
– Jag ångrar mig otroligt mycket, så helt jävla korkat, säger skådespelaren till Nöjesbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6nyKeO/svenska-skadi...

Alla har brister och har gjort fel, vissa saker kan man förlåta, andra inte. Jag bojkottar vissa artister och skådisar som dömts för vissa brott, men då är de rätt grova.

Men alla gör som man vill.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Katorr:

Du forcerar tråden in till off-topic med trångsynthet. Jag hoppas du inte svarar på det här för du tydliggör din position samt din förlegade inställning till livet och substansinverkan.

Sluta lyssna på musik, alla dina favoritartister har näsan ner i mjölpåsen eller armen fulla av häststick. Stigmatisera inte livet för dina barn, tabubelägg inte verkliga aspektet av livet. Skydda ditt barn genom att tidigt berätta om allt som finns, gör dom misstag älskar du dem ändå. Bara för att du inte knarkar eller är ful i munnen mot din partner när du och grabbarna har druckit för mycket folköl i gillestugan kanskr nån annan gör det.

Sluta fördöm och förstå istället. Det är bättre för alla inklusive dig. Du har fel i din inställning. Bemöda dig inte med att motsäga det jag skriver för jag orkar inte gräla. Blev så less när jag såg din trångsynthet bara. Hoppas mina medhållare uppskattar mina ord.

Så du tycker det är ok att köra rattfull och riskera andras liv?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Så du tycker det är ok att köra rattfull och riskera andras liv?

Du måste ju ha en personlig vandetta mot rattfylla.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Du måste ju ha en personlig vandetta mot rattfylla.

Det behöver man inte ha för att förstå att rattfylla inte är en liten oskyldig grej. Hade det bara varit föraren som blivit skadad hade det inte varit lika farligt men när det ofta är andra inblandade som faller offer blir det ett stort problem.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Så du tycker det är ok att köra rattfull och riskera andras liv?

Ja, det är exakt vad jag tycker. Du missar poäng, antagligen med mening, så låt mig förtydliga den: du hjälper ingen, inte dig själv, inte eventuella offer, inte missbrukaren, inte samhället, inte anhöriga på bägge sidor genom att fördöma en missbrukares person. Att blanda in någons yrke i det hela är totalt befängt. Du kan bara hjälpa alla, igenom att hjälpa ALLA.

Medlem
Skrivet av Katorr:

Du forcerar tråden in till off-topic med trångsynthet. Jag hoppas du inte svarar på det här för du tydliggör din position samt din förlegade inställning till livet och substansinverkan.

Sluta lyssna på musik, alla dina favoritartister har näsan ner i mjölpåsen eller armen fulla av häststick. Stigmatisera inte livet för dina barn, tabubelägg inte verkliga aspektet av livet. Skydda ditt barn genom att tidigt berätta om allt som finns, gör dom misstag älskar du dem ändå. Bara för att du inte knarkar eller är ful i munnen mot din partner när du och grabbarna har druckit för mycket folköl i gillestugan kanskr nån annan gör det.

Sluta fördöm och förstå istället. Det är bättre för alla inklusive dig. Du har fel i din inställning. Bemöda dig inte med att motsäga det jag skriver för jag orkar inte gräla. Blev så less när jag såg din trångsynthet bara. Hoppas mina medhållare uppskattar mina ord.

Väl talat broder!


signatur

0lo0l

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Så du tycker det är ok att köra rattfull och riskera andras liv?

Läste du något alls av det du citerade? Tycker du det ska vara dödsstraff på att snubbla in i någon?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Josef Fares har verkligen hittat en nisch här. Det är inte många som gör co-op spel längre vilket är väldigt sorgligt. Det som en gång i tiden var hjärtat med konsolerna. Att kunna sitta med sina vänner hemma i soffan och ha kul tillsammans.

Numera ska allting vara online baserat med lootlådor och var och en ska ha en egen konsol. Inte bara att de tjänar mer pengar på dig, men det gör också att det mer sociala spelandet dött ut. Det finns inget digitalt möte (prat över mic) som kan ersätta ett fysisk möte. Det har vi konstaterat under år 2020.

Heja Josef Fares! Brothers var magiskt och A Way Out är roligt. It Takes Two står på min inköpslista redan!

Inaktiv
Skrivet av Katorr:

Du forcerar tråden in till off-topic med trångsynthet. Jag hoppas du inte svarar på det här för du tydliggör din position samt din förlegade inställning till livet och substansinverkan.

Sluta lyssna på musik, alla dina favoritartister har näsan ner i mjölpåsen eller armen fulla av häststick. Stigmatisera inte livet för dina barn, tabubelägg inte verkliga aspektet av livet. Skydda ditt barn genom att tidigt berätta om allt som finns, gör dom misstag älskar du dem ändå. Bara för att du inte knarkar eller är ful i munnen mot din partner när du och grabbarna har druckit för mycket folköl i gillestugan kanskr nån annan gör det.

Sluta fördöm och förstå istället. Det är bättre för alla inklusive dig. Du har fel i din inställning. Bemöda dig inte med att motsäga det jag skriver för jag orkar inte gräla. Blev så less när jag såg din trångsynthet bara. Hoppas mina medhållare uppskattar mina ord.

Vet att ditt inlägg är gammalt. Men fan, väl talat! Många personer som borde läsa det du skrev, och ta åt sig.

1
Skriv svar