Rösta – Läsarnas årets spel 2020!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det är ni läsare som nominerat de spel som finns att rösta på. Eftersom flera verkar ha missat det får vi nog förlänga nomineringsperioden nästa år.

Jag har förstått det. Det är därför jag undrar vad det är frågan om. Maneater?
Om det är såhär i framtiden, att såna spel räknas till årets bästa, så vill jag inte vara med längre. Jag hoppas jag blir uppäten av en haj.

Medlem
Skrivet av Vampir:

Är väll lite onödigt med en sån omröstning the last of us 2 sopar ju banan med dom flesta spel verkar det som
Även om jag inte spelat det så verkar dom flesta gilla det!

Ja, kan inte ha varit kul för de andra utvecklarna när The Last of Us 2 släpptes.
"What's the point?" tänkte dom, och blev deppiga i 3 veckor.

Medlem

Cyberpunk utan tvekan. Året har varit torrt i övrigt. Många bra spel men inget med samma kaliber som Cyberpunk. Utklassar det mesta som släppts senaste åren. Dock så är fortfarande Witcher 3 det bästa spelet genom tiderna imao. Sen kommer nog Cyberpunk. Kanske växer, bara hunnit lira 60-70 timmar än

Ion
Medlem

"A Short Hike" - men det var inte med på listan :/

Medlem

Elder scrollsbonline 😄 gammalt men det bästa jag spelat i år. Ja, jag äger CP2077, AC valhalla....men Eso är verkligen kuliare.

Avstängd

Jag ogillar principen att det bara kan finnas ett-bäst-av-allt när saker och ting kan vara så olika men ändå falla under samma kategori: datorspel.

Själv tycker jag att Half-Life: Alyx är klart bästa VR-spelet för i år och av alla VR-spel hittills.

Samtidigt tycker jag att Cyberpunk 2077 är ett riktigt mysigt "Story-driven GTA-spel med Cyberpunk-tema" trots sina tekniska skavanker.

Att säga att någon utav dessa är bättre än den andre vore att påstå att glass är bättre än choklad när båda är fantastiska på sina egna vis under en och samma kategori: "godsaker"!

God Fortsättning Så Gott Som Det Går Detta År!

Avstängd

Måste jag välja mellan Cyberpunk 2077 och HL:A så valde jag nu sistnämnda då det verkligen var "About F**king time, Valve!". Återigen tycker jag ändå att båda spelen är fantastiska på sina egna unika sätt och vis så rösten är missvisande från mitt håll och hade även varit det om jag hade valt förstnämnda.

Pansarknekt

Cyberpunk lätt.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Half-Life: Alyx, tätt följd av Cyberpunk 2077.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Ja, kan inte ha varit kul för de andra utvecklarna när The Last of Us 2 släpptes.
"What's the point?" tänkte dom, och blev deppiga i 3 veckor.

Förutom Sucker Punch som sa:

- Hold my beer.

Och släppte Ghost of Tsushima...

(Båda är kul spel men för min del som gillar kombinationen bra story och grym action så tycker jag att Ghost är hästlängder bättre)

Medlem

Fan va tråkigt spelår, spelat två av spelen på listan

Medlem
Skrivet av meganollan:

Är ju ett spel man är lite sugen på. Har du spelat det? Skulle du rekommenderara det isf?
Kan ju påpeka att jag oftast gillar liknande spel med guda teman.

Men hade lite svårt för Zelda av någon anledning. Kan ha varit combaten och det tråkiga durability systemet.

Det är väldigt kul faktiskt. Utan att såga så känns det som ett Botw för yngre spelare.

Vacker värld med stor variation, bra prestanda och kul combat. Ibland bra pussel, ibland usla.

Där finns humor, men den klickar inte riktigt för mig. Subjektivt, så klart. Min bror uppskattar den.

Är du sugen så har jag ett oplastat exemplar över som jag kan släppa för en vettigt peng (till PS5).


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Förutom Sucker Punch som sa:

- Hold my beer.

Och släppte Ghost of Tsushima...

(Båda är kul spel men för min del som gillar kombinationen bra story och grym action så tycker jag att Ghost är hästlängder bättre)

Ja, det fick bli en röst på Tsushima för min del med.

Medlem

Har spelat cyberspunk, ghost of christmast past och håller på med assassins creed: fiskbullar och hittils så är det sistnämnda bäst, men det är bara för att vikingar är ball

Medlem
Skrivet av Nemo:

Förutom Sucker Punch som sa:

- Hold my beer.

Och släppte Ghost of Tsushima...

(Båda är kul spel men för min del som gillar kombinationen bra story och grym action så tycker jag att Ghost är hästlängder bättre)

Själv fattade jag inget av det spelet. Kändes bara konstigt. Till och med grafiken var konstig. För gräll på nåt sätt. Efter 2-3 tim tröttnade jag, och sålde spelet.

Avstängd

Vinner Cybershit blir det halalslaktat kött på nyår.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av UpplystAfghan:

Vinner Cybershit blir det halalslaktat kött på nyår.

Det skulle inte förvåna mig. Det är en konstig värld vi lever i. Trump var president. Made in China fick en ny innebörd i år.
Jag hatar inte Cybersh... CP-pu... Cyberpunk lika mycket nu, som jag gjorde i början, då jag var tvungen att ladda ner en fucking update på 45 GB för att kunna spela.
Men det är inte årets spel. Inte nånstans, vilken dimension man än befinner sig i, så är det inte årets spel.

Medlem

2077är bra,är på 2:dra genomspelningen av allas hatfavorit cyberpunk 2077(PC)skall köra alla 3 klasserna.
Vill vänta med att säga att 2077 är kanon tills slutet på nästa år(2021)men valhalla får nog min röst i år.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Skriv svar