Techland lovar mer Dying Light 2-info nästa år

Robot
Techland lovar mer Dying Light 2-info nästa år

Kommer vi någonsin få parkour-hoppa över hav av zombier igen?

#Dying-light-2, #Techland


Avstängd

Det som visats tidigare verkar otroligt lovande i alla fall.
Håller även det första dying light som ett av dom bästa spelen för generationen.

Hoppas lite att förseningarna beror på att dom valt att helt skippa ps4 och Xbox One för att fokusera på ps5 xss/x istället. Speciellt efter katastrofen cyberpunk.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Avstängd
Skrivet av Checker:

Det som visats tidigare verkar otroligt lovande i alla fall.
Håller även det första dying light som ett av dom bästa spelen för generationen.

Hoppas lite att förseningarna beror på att dom valt att helt skippa ps4 och Xbox One för att fokusera på ps5 xss/x istället. Speciellt efter katastrofen cyberpunk.

Många utvecklare som har problem med utvecklingen till de äldre konsolerna, Capcom och 343i etc. Cyberscam vet jag dock inte, hart inte hört något om det.....hihi.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem

*Please*

Dying Light 1 var underbart i coop.
Där är rätt akut brist på bra (ej indie/party) coop story spel.

Medlem

Det här väntar jag med spänning på! Första DL va ju fruktansvärt bra och en stor överraskning med en gedigen DLC dessutom. Blir nog fick att man får invänta o köpa sig en PS5 först.

Medlem

Ja, av det jag har sett av spelet så ser det väldigt smaskigt ut och Dying Light 2 är ett av de spel jag allra mest ser fram emot att få lira framöver. Första spelet var fantastiskt skoj att få röja runt i. Hoppas de ger oss info nu i januari då det är på tok för länge sedan TechLand sa något om spelet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Detta ser jag mest fram emot till PS5

Medlem

Åh, trevligt. Dying Light är ett av världens bästa zombiespel/open world-spel.

Good Night And Good Luck

❤️

Medlem

Första spelet var ett riktigt guldkorn. Fläckfritt bra co-op spel och roligt även i singleplayer.

Medlem

Lika bra att vänta tills de vet mer exakt när det kan vara klart. Just nu vill ingen råka göra en cyberpunk-release. Men trist när de inte kan bjussa på lite info, utan att ge ett exakt datum. Typ ”vi har kommit långt, spelet existerar fortfarande bla bla”...

Medlem

Hoppas bara att det släpps till next gen och inte ps4...

Medlem

Ser fram emot det här spelet.
Gillade 1an hoppas dom verkligen lyckas fånddet minst lika bra.
Och skrota ps4/Xbox One versioner så consolplebs också måste uppdatera ist för att klaga på dålig prestanda


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

jbx
Medlem
Skrivet av majep:

Hoppas bara att det släpps till next gen och inte ps4...

Verkligen, inte en cyberpunk igen...


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

1
Skriv svar