E3-demon av Halo 2 var orealistisk

Robot
Medlem
E3-demon av Halo 2 var orealistisk

Helt rätt!
Ett Halo som prioriterar bra grafik över bra fysik och stora, öppna banor med fordon skulle aldrig fungera. Finns andra spel som säljer på bra grafik men små och trånga banor, men Halo är inte ett av dem (som tur är)

Medlem

Halo 2 hade helt OK grafik.. däremot undrar jag vad fan de gjorde med Halo 3?! Varför måste det dröja till år 2016 innan jag får läsa en artikel med namnet: "E3-demon av Halo 3 var orealistisk"

Medlem

Pazu, vad var off melan E3 trailern av Halo 3 och sjalva spelet? Menar du announcement trailern eller nan annan?

Det enda jag noterade fran announcement trailern var att de fick dra ner upplosning pa texturer pa miljoer och pa mastercheif, men det var inget "Omg wtf va hande?!"

Var iofs ett tag sen jag sag e3 trailern av halo 3 sa jag kanske helt ar ute o cyklar sa please enlighten me.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

halo 2 var en grym besvikelse för mig. jag var även lite besviken på singleplayer i halo 3.. Första halo byggde upp ett sånt episkt äventyr så både första och andra hade svårt att slå det i min mening. Dom episka landskapen, fighterna mot elites! Brutes var en besvikelse på så många nivåer enligt mig

Medlem

Det må ha varit skillnad men ingenting om hur annorlunda Halo 1 blev jämmfört med hur det visade upp sig från början, innan MS köpte upp det för XBOX.
Det tillhör bland dom spel som blivigt helt ändrat jämmfört med vad som först visades.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Halo borde ha varit fokuserat på Pc först så hade det blivit både snyggare o bättre gameplay
Men Microsoft har ju sin stora plånbok så kunde dem inte säga nej
Kommer fan fortfarande ihåg hur ja o en polare spanade in Halo 1 som skulle släppas till Pc och sen hur grymt besvikna vi blev när det meddelades att det ska släppas till xbox istället..

Medlem
Skrivet av ace84:

Halo borde ha varit fokuserat på Pc först så hade det blivit både snyggare o bättre gameplay
Men Microsoft har ju sin stora plånbok så kunde dem inte säga nej
Kommer fan fortfarande ihåg hur ja o en polare spanade in Halo 1 som skulle släppas till Pc och sen hur grymt besvikna vi blev när det meddelades att det ska släppas till xbox istället..

För att vara helt korrekt så var väl Halo tänkt till Mac först, och de första screensen och allt det kom från Mac-versionen.

Medlem

Det var ju inte så stor skillnad mot slutresultatet tycker jag. Jag kommer ihåg den här trailern nu när jag ser den. Slutet är så jävla bra! "Bet you can't stick it!"

Varför länka till en kasst inspelad youtube-film när den här trailern finns under #Halo 2 i åtminstone lite bättre kvalité?

Inaktiv

Om Halo hade kommit ut på Mac så hade det inte haft den härliga coop känslan i. Finns nästan inget roligare än att spela Halo 1-3 coop split-screen med någon utav av sina vänner.

Medlem

WTF?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Mhorix:

Det var ju inte så stor skillnad mot slutresultatet tycker jag. Jag kommer ihåg den här trailern nu när jag ser den. Slutet är så jävla bra! "Bet you can't stick it!"

http://www.bungie.net/News/Media.aspx?mid=13890

Tryck på playlist och scrolla ner till 'Betcha Can't What It?'

Medlem
Skrivet av Uzza:

http://www.bungie.net/News/Media.aspx?mid=13890

Tryck på playlist och scrolla ner till 'Betcha Can't What It?'

HAHA ;D

Det där kände jag inte igen från spelet alls...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ace84:

Halo borde ha varit fokuserat på Pc först så hade det blivit både snyggare o bättre gameplay
Men Microsoft har ju sin stora plånbok så kunde dem inte säga nej
Kommer fan fortfarande ihåg hur ja o en polare spanade in Halo 1 som skulle släppas till Pc och sen hur grymt besvikna vi blev när det meddelades att det ska släppas till xbox istället..

Halo hade nog aldrig blivit lika stort om det bara hade släppts till pc.

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av ace84:

Halo borde ha varit fokuserat på Pc först så hade det blivit både snyggare o bättre gameplay
Men Microsoft har ju sin stora plånbok så kunde dem inte säga nej
Kommer fan fortfarande ihåg hur ja o en polare spanade in Halo 1 som skulle släppas till Pc och sen hur grymt besvikna vi blev när det meddelades att det ska släppas till xbox istället..

För att vara helt korrekt så var väl Halo tänkt till Mac först, och de första screensen och allt det kom från Mac-versionen.

Dock så var de från början tänkt att vara ett RTS, med andra ord Halo Wars, sen blev de ett TPS, och när MS köpte rättigheterna till Halo bestämde dom sig för att göra om spelet till ett FPS.

1
Skriv svar