Cyberpunk 2077 var 2020 års bästa spel, enligt FZ-medlemmarna

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Intressant att jämför fzläsarnas lista med sweclockers, många likheter men ändå annorlunda

Skulle vara intressant att vet a hur många som deltog i FZ omröstning.
SweC redovisade totalt 1737 röster


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av joapal:

Tänkte inte ens på patchen då jag förladdade spelet innan.
Jag bara startade upp det så fungerade det.

Ok. Jag installerade spelet och spelade en stund, sen stängde jag av, tog en paus. När jag skulle spela igen så var jag tvungen att ladda ner en update på 45 GB, för att ens kunna spela vidare. PS4.

Medlem

Det är några stycken som skrivit att man får skylla sig själv, om man trodde att spelet skulle funka på PS4.
Borde det inte ha förvarnats innan då, eller ska man bara veta sånt?
Alla spel som jag spelat på PS4 (inte bara PS4-exklusiva spel) har funkat utan att jag måste ladda ner en update på 45 GB.
Det är första gången som jag behövt göra det, ända sen jag började spela 1997.
Verkar som att det är vardag om man spelar på PC. För mig som spelar på konsol, så är det inte vardag.

Medlem

Jag kan tänka mig att det är många som röstar på Cyberpunk 2077 med resonemanget att spelet är en opolerad diamant som kommer med tid och omsorg från CD Project Red att förfinas till årets spel.

Medlem

Jag deltog inte men kan säga att bortom buggar och krascher döljer sig en fängslande story och härliga karaktärer. Jag spelar det på PS5. Värt att spela på PS5 men inte på PS4.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Cyberpunk har potentialen att bli detta årets(!) spel, om det patchas och poleras upp under året.
Tro min röst faller på Alyx, fast jag aldrig spelat det än.

Skriv svar