Här är schemat för helgens Awesome Games Done Quick 2021

Robot
Här är schemat för helgens Awesome Games Done Quick 2021

Nu ska det återigen snabbspelas får välgörande ändamål.

#Awesome-games-done-quick, #Speedrunning


Medlem

Tittat på det sen första året det sändes, alltid varit en del av min början på ett år sen dess.

Men tyvärr är det på distans som förra gången av förklarliga skäl men det gick knappt att titta på. Folk sände hemifrån med riktigt dåliga mikrofoner och kameror så det var en plåga att lyssna på, stämningen finns inte där utan publik och soffan men de gör väl det bästa de kan av situationen. Synd bara att många har för dålig hårdvara för att sända egentligen.

Medlem

Tyvärr, tack, men nej tack.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

I och med att tiderna i schemat redan är konverterade behöver man inga större tidkonverteringsförmågor...

Ska bli kul att titta på de intressanta spelen igen, men tyvärr finns ju så himla mycket ointressant.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skribent
Skrivet av Dunder:

I och med att tiderna i schemat redan är konverterade behöver man inga större tidkonverteringsförmågor...

Ska bli kul att titta på de intressanta spelen igen, men tyvärr finns ju så himla mycket ointressant.

Problemet är att jag inte är i Sverige

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Problemet är att jag inte är i Sverige

Aha, så pass... Ja då blir det svårare kanske


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tanken är god men jag klarar inte av o se det här så mkt längre. Det har blivit så trist när man styrt upp vad folk får säga o inte säga o hålla på.
Cringe nyvån var hög förr i tiden, men underhållande, och det var inget ont blod som för sig gick. Det var bara effekten av människor som levde i sina föräldrars källare större delen av tiden som kom ut o gjorde makabra grejer i spel och sa skumma saker haha.
Det är trist det inte är så mkt kvar av den varan längre.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Själv så tycker jag det är trevligt att slötitta på. Kommer ha det igång på min andra skärm. Siktar på att kolla på Ratchet & Clank (2016), Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy och Spyro Reignited Trilogy: Spyro 3 Year of the Dragon

Medlem

Tråkigt att det inte var något enda Soulsborne- eller Fallout-spel

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Tråkigt att det inte var något enda Soulsborne- eller Fallout-spel

Sekiro finns med däremot.

Medlem

Blir som vanligt att ha på i bakgrunden förhoppningsvis är kvalitén på sändningarna lite bättre den här gången. Hoppas det blir tillbaka till det vanliga formatet till sommaren.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Tanken är god men jag klarar inte av o se det här så mkt längre. Det har blivit så trist när man styrt upp vad folk får säga o inte säga o hålla på.
Cringe nyvån var hög förr i tiden, men underhållande, och det var inget ont blod som för sig gick. Det var bara effekten av människor som levde i sina föräldrars källare större delen av tiden som kom ut o gjorde makabra grejer i spel och sa skumma saker haha.
Det är trist det inte är så mkt kvar av den varan längre.

Håller med. Blir sämre och sämre för varje år imo. Vilket är tråkigt egentligen, eftersom det är den största speedrunning showcasen..

eld
Medlem
Skrivet av SunShine:

Tanken är god men jag klarar inte av o se det här så mkt längre. Det har blivit så trist när man styrt upp vad folk får säga o inte säga o hålla på.
Cringe nyvån var hög förr i tiden, men underhållande, och det var inget ont blod som för sig gick. Det var bara effekten av människor som levde i sina föräldrars källare större delen av tiden som kom ut o gjorde makabra grejer i spel och sa skumma saker haha.
Det är trist det inte är så mkt kvar av den varan längre.

Det går att vara rolig utan att vara edgy eller opassande, reglerna jag läser just nu är ju ändå ganska rimliga för ett sånt här event.

Det har ju ändå majoriteten av alla runners klarat av genom åren.

Skribent

Såg fram emot eventsen förut, men nu känns det mättat när det är speedrunning på Twitch 24/7 i något format. Däremot är det något enskild speciell run varje år som är grym, men den kan man lika gärna se i efterhand istället för att vänta för att se den live.

Nästan som en jämförelse med tecknat på julafton är lämplig. När man var liten var man var svältfödd på tecknat så då var Kalle Ankas julafton en fantastisk upplevelse, men dagens ungar som ser tecknat dagligen är det bara ett program i mängden. Tradition som håller tittarna kvar.

1
Skriv svar