Cyberpunk 2077 - den omöjliga recensionen!

Moderator | Testpilot

Hoppar in här mest bara för att ge feedback om ljudet. Tänk gärna på att inte ha så högt bakgrundsljud och musik när din röst är det som är i fokus. Början är ett bra exempel på där ljudet är så pass högt att det blir svårt att höra vad du säger.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja det är lite synd att det inte är så RPGigt som man trodde det skulle vara.
Var det tänkt att man ska spela det som snabbspolades?
Jag tyckte också det kändes lite konstigt, karaktärerna V och Jackie hade byggt upp ett band mellan varandra som man inte riktigt själv kände.

Vet inte om det var tänkt, men jag förmodar det. Kändes riktigt hastigt ihop slängt, typ som man tagit alla trailers man hade sett och tryckt ihop till en.

Sen vaknar man i lägenheten och tänker, who the fuck is jackie??? x')

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Bra och intressant recension, men jag håller inte med om betyget, det borde inte ha något alls. Det ger signaler till spelutvecklare att det är OK att släppa ofärdiga spel och att gamers nöjer sig med egentligen vad som helst. "Vi lovade 100%, men levererade 10% och fick nästan uteslutande höga betyg!"

Oavsett vad som ligger bakom CDPRs beslut att släppa det i detta ofärdiga skick, är det oacceptabelt att man tummat så mycket på kvalitén. De har inte bara skadat sitt eget varumärke och egentligen dumförklarat köparna (mig inräknat), och kan nu räknas till den stora skara spelutvecklare som bara bygger luftslott.

Jag lägga till Chris Davies video som säger det så mycket bättre än mig:

https://youtu.be/bexA1Oolp0k

God fortsättning!

Håller helt med dig. Samma sak hände Skyrim, TW3, AC: unity, Aliens colonial marines och flertalet andra. Det första man kan göra som konsument är att sluta förhandsboka (får med andra ord skylla mig själv då jag var en av dom som förhandsbokat i hopp om att cyberpunk skulle bli något extra). Tack och lov för gog generösa refund-system säger jag bara!

Med det sagt, jag kommer hålla utkik efter en GOTY-edition (om de släpper en sådan) och slå till när den landar på runt 150 kr.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hoppar in här mest bara för att ge feedback om ljudet. Tänk gärna på att inte ha så högt bakgrundsljud och musik när din röst är det som är i fokus. Början är ett bra exempel på där ljudet är så pass högt att det blir svårt att höra vad du säger.

Tack för feedbacken. Kanske vart lite väl högt bakgrundsljud i introt, lade dock bakgrundsljudet mycket lägre i resterande delar av videon.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tobhah:

Tack för feedbacken. Kanske vart lite väl högt bakgrundsljud i introt, lade dock bakgrundsljudet mycket lägre i resterande delar av videon.

Du har så rätt! Jag skulle skrivit det bättre.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Haha. Att AI:n inte reagerar på rena buggar kan jag ju dock köpa, men man kan tycka att den borde reagera (mycket) bättre på sånt som hör till spelet...

ja alltså, det kladrar jag den inte för. Dock så small det och folk flög runt av explosionerna. Det verkade vara som vilken dag som helst i stan för förbipasserande XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Mycket bra recension! Går in direkt o lajkar och prenumerera:)

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Bra och intressant recension, men jag håller inte med om betyget, det borde inte ha något alls. Det ger signaler till spelutvecklare att det är OK att släppa ofärdiga spel och att gamers nöjer sig med egentligen vad som helst. "Vi lovade 100%, men levererade 10% och fick nästan uteslutande höga betyg!"

Oavsett vad som ligger bakom CDPRs beslut att släppa det i detta ofärdiga skick, är det oacceptabelt att man tummat så mycket på kvalitén. De har inte bara skadat sitt eget varumärke och egentligen dumförklarat köparna (mig inräknat), och kan nu räknas till den stora skara spelutvecklare som bara bygger luftslott.

Jag lägga till Chris Davies video som säger det så mycket bättre än mig:

https://youtu.be/bexA1Oolp0k

God fortsättning!

Håller med fullt ut. Vet inte om det är Corona som gör spelföretagen "extra puckade" på ett sätt som gör att de släpper ofärdiga produkter....Är inte många spel jag sett fram emot förra året, men Cyberpunk är definitivt ett av dem och även Microsoft Flight simulator.....Båda dessa släpptes i ett bedrövligt skick....När det gäller Flight Sim har de dessutom fortsatt släppa patch efter patch där man i bästa fall får en tillrättning på ett problem, men alltid kan räkna med att något annat går sönder.....Bedrövligt beteende från utgivarsidan(?) får man gissa....

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Bra och intressant recension, men jag håller inte med om betyget, det borde inte ha något alls. Det ger signaler till spelutvecklare att det är OK att släppa ofärdiga spel och att gamers nöjer sig med egentligen vad som helst. "Vi lovade 100%, men levererade 10% och fick nästan uteslutande höga betyg!"

Oavsett vad som ligger bakom CDPRs beslut att släppa det i detta ofärdiga skick, är det oacceptabelt att man tummat så mycket på kvalitén. De har inte bara skadat sitt eget varumärke och egentligen dumförklarat köparna (mig inräknat), och kan nu räknas till den stora skara spelutvecklare som bara bygger luftslott.

Jag lägga till Chris Davies video som säger det så mycket bättre än mig:

https://youtu.be/bexA1Oolp0k

God fortsättning!

Håller med både dig och Chris Davies helt och fullt. Även hans citat “The entire review industry is as broken as this game”. Det sätt spel som detta marknadsförs idag med hype via betalda youtube influencers etc gör att ett spel som egentligen borde ha blivit diskvalificerat från att få något betyg alls får 10/10 och till och med vinner årets spel på vissa ställen. Det devalverar hela industrin och alla former av recensioner av spel generellt. Om ett spel som är ofärdigt, feature slaktat och nästan ospelbart brutet får högsta betyg så har ju liksom skalan förlorat sin mening. Och innan någon nu kommer och säger att resecenter var förda bakom ljuset via PC versionen så råder jag dig att se Chris Davies video som länkades i andra inlägget. Spelet har djupa problem med sin speldesign som inte kommer lösa sig via patchar och som du inte kommer ifrån oavsett om du har en riktig monster PC att köra på. Så detta gäller samtliga plattformar.

Vad beror det på att vi får en hel del katastrofala besvikelser till släpp som detta nu för tiden på speciellt trippel A titlar? Det är en bra fråga. Men det är inte långt bort att misstänka att det har att göra med publishers oförmåga att hantera faktumet att för varje generations framsteg grafiskt i spel som flyttar fram vad som är möjligt för produktionsvärdet så ökar även de arbetstimmar som krävs för att producera det och därmed kravet på antalet anställda och en projektledning som kan hantera ett så enormt projekt. Allt detta blir dyrare och investerare/publishers är inte kända för att ha tålamod när tid = pengar. Undantaget från det här är projekt så som Star Citizen som är crowdfundat och därmed på riktigt kan säga "Its done when its done"

Tråkigt i vart fall. Jag är glad att jag tappat sugen för det mesta som är trippel A för många år sedan när detta började bli ett mönster. Finns så mycket annat som är riktigt bra så länge man kan tänka sig att tumma på sina krav på det grafiska och kan tänka sig köra annat än FPS shooters.

En artikel där en tidigare Playstation boss talar sig varm för att AAA spel är för dyra att skapa och att man kan komma att behöva både höja priset ytterligare och korta ned spelen väsentligt för att det skall gå att göra tillräcklig vinst.
https://www.videogameschronicle.com/news/former-playstation-e...

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Johlor:

Kanske borde CDPR haft det spelet som mall istället och fokuserat på storyn, skitit i open world-delen. Då hade de nog kunnat få ut spelet i tid och dessutom undvikit de flesta buggarna då de flesta verkar vara knytna till världen runt om, snarare än huvuduppdragen.

Det hade nog inte varit dumt. Visst, det hade blivit en annan typ av spel än de tänkt så de målade väl in sig lite i ett hörn också med allt snack långt innan release. Var nog svårt att backa helt från det, både praktiskt och prestigemässigt kan jag tänka mig.


signatur

Jump in.

Medlem

Det fattas alldeles för mycket i spelet för en 4:a. Max en 3:a skulle jag ge detta. Massor av innehåll som inte finns med, som är med i alla miljoner videor dom släppt under alla åren spelet utvecklats. Trist att så många ger detta så högt betyg, ger utvecklare motiv att släppa ofärdiga och buggiga spel.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Gen:

Håller inte alls med dig. "Lovade 100% men levererade 10%" och "de borde inte ha något alls" låter på dig som att spelet är helt tomt på innehåll och rentav förskräckligt dåligt, något som inte överhuvudtaget stämmer. Det finns så sjukt mycket bra saker med spelet och har man, som mig, inga förväntningar alls får man ruskigt mycket nöje med spelet.

Visst, buggarna är i vägen men har under mina 30 timmar inte mött någon kritisk bugg som gjort att jag inte kan fortsätta spela och som inte löser sig med en save/reload. Sen har jag läst recensioner där folk lusläst allt som CDPR någonsin skrivit om spelet som ska finnas men som saknas och därför ger spelet 1/5 eller lägre men har man som mig inte läst Cyberpunk nyheter de senaste sju åren så vet man ju inte vad man missar.

Jag förstår att det finns folk som är missnöjda och saknar feature X och Y som saknas i spelet men tycker det är orättvist att ge ett bottenbetyg bara för det.

Du beställer dig en offroad bil och du förväntar dig inte att bilen ska prestera så jätte bra och du får en Lada istället. Den har 4 hjul och en ratt och givetvis en motor. Ajja.. Som sagt det är väl bara för ea o blizzard o beta testa till AAA Company med att släppa trasiga spel och halv färdiga, så länge main storyn går och lira. Så är det okej. Top betyg. Kör bara. Kvalité vad är det för nått.?

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Bra och intressant recension, men jag håller inte med om betyget, det borde inte ha något alls. Det ger signaler till spelutvecklare att det är OK att släppa ofärdiga spel och att gamers nöjer sig med egentligen vad som helst. "Vi lovade 100%, men levererade 10% och fick nästan uteslutande höga betyg!"

Oavsett vad som ligger bakom CDPRs beslut att släppa det i detta ofärdiga skick, är det oacceptabelt att man tummat så mycket på kvalitén. De har inte bara skadat sitt eget varumärke och egentligen dumförklarat köparna (mig inräknat), och kan nu räknas till den stora skara spelutvecklare som bara bygger luftslott.

Jag lägga till Chris Davies video som säger det så mycket bättre än mig:

https://youtu.be/bexA1Oolp0k

God fortsättning!

Håller fullständigt med dig här, tack vare gamers i hans kaliber så har vi företag som beta testa och Ea game Activision och många flera som bara spottar ut sig spel som dom lovar och svär över är så bra. Sen så är det inte så, men så länge dom blir lite underhållande utav spelet så ger dom bra betyg. Ger fel signaler till företagen och dom tar gärna grnvägar och släpper spelen med bantat innehåll. För dom vet att dom har en stor spelar bas som inte bryr sig om kvalité eller vad spelet ska föreställa. Så länge dom har roligt! ( ' ) .. ( .) Ho he ho he ( ' ) .. ( . ) __/

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Det fattas alldeles för mycket i spelet för en 4:a. Max en 3:a skulle jag ge detta. Massor av innehåll som inte finns med, som är med i alla miljoner videor dom släppt under alla åren spelet utvecklats. Trist att så många ger detta så högt betyg, ger utvecklare motiv att släppa ofärdiga och buggiga spel.

Trodde nästan att du skulle ge det full pott efter dina tidigare kommentarer i trådarna innan.

Tänker på kommentarer som "Klockrent spel. gillart." samt "flyter hur bra som helst för mig. tvär nöjd."
för det låter ju i alla fall väldigt bra.

Medlem

En fråga - Är spelet i ett fullt brukbart skick nu, efter några veckor sedan release?
Sitter på både en PS5 och en X, till vilken konsol bör jag köpa spelet till?

Medlem
Skrivet av Bangladuh:

En fråga - Är spelet i ett fullt brukbart skick nu, efter några veckor sedan release?
Sitter på både en PS5 och en X, till vilken konsol bör jag köpa spelet till?

Spelet är absolut fullt spelbart till next gen-konsolerna. Har det själv till Xbox Series X och det flyter där på helt okej, ett gäng kompisar kör det till PS5 och även där fungerar det väl även om den versionen verkar krascha mer. Problemet med releaserna till Xbox Series X och PS5 är att de egentligen är last gen-versionerna med högre bilduppdateringsfrekvens, vilket gör att staden är ganska öde och tom. Personligen hade jag hellre väntat på de riktiga next gen-uppdateringarna än att spela det till konsol.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Bra och intressant recension, men jag håller inte med om betyget, det borde inte ha något alls. Det ger signaler till spelutvecklare att det är OK att släppa ofärdiga spel och att gamers nöjer sig med egentligen vad som helst. "Vi lovade 100%, men levererade 10% och fick nästan uteslutande höga betyg!"

Oavsett vad som ligger bakom CDPRs beslut att släppa det i detta ofärdiga skick, är det oacceptabelt att man tummat så mycket på kvalitén. De har inte bara skadat sitt eget varumärke och egentligen dumförklarat köparna (mig inräknat), och kan nu räknas till den stora skara spelutvecklare som bara bygger luftslott.

Jag lägga till Chris Davies video som säger det så mycket bättre än mig:

https://youtu.be/bexA1Oolp0k

God fortsättning!

Fast så tycker inte riktigt jag man kan säga. 99% av skiten dom fått är pga ps4 o xbone versionerna. Spelet har för många av oss andra fungerat riktigt bra. Jag har nästan genomgående bara upplevt grafikglitches. Sen är det lite spelarnas egna fel då de typ krävt att spelet skulle vara klart utan flera förseningar. Sen kan jag tycka det var klantigt att släppa spelet till last-gen och fult att undanhålla det faktum att det inte gick att spela på dessa konsoler. Det har dock inget med min upplevelse av spelet efter också ca 100 timmar in och jag lovar det blir minst 100 timmar till vare sig dom patchar den nu eller om 10 år, jag har sjukt kul med mitt cyberpunk.

Medlem
Skrivet av Westrr:

Trodde nästan att du skulle ge det full pott efter dina tidigare kommentarer i trådarna innan.

Tänker på kommentarer som "Klockrent spel. gillart." samt "flyter hur bra som helst för mig. tvär nöjd."
för det låter ju i alla fall väldigt bra.

japp. så kändes det i början efter kanske 10-15 timmar. Efter det blev det ju rejält tråkigt.
Klara mig också från buggar dom timmarna men efter det har jag haft flera missions som inte går att avsluta av nån anledning.
Sen att man inte har warrant system, bil customizations etc etc gör ju inte saken bättre direkt. Sen är ju inte Världen alls lika "levande" som utvecklarna har velat framstå den att vara.

Men som sagt, jag gillade det starkt i början. Och flytet är det absolut inget fel på (på min dator iaf).


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Det känns som att man väntar 1-2 år med detta spel. Jag har inte bråttom, det finns massor att köra i min backlog.

Skribent
Skrivet av Mortaigne:

Det hade nog inte varit dumt. Visst, det hade blivit en annan typ av spel än de tänkt så de målade väl in sig lite i ett hörn också med allt snack långt innan release. Var nog svårt att backa helt från det, både praktiskt och prestigemässigt kan jag tänka mig.

Det är sant, samtidigt hade det nog inte kunnat bli värre än vad som hände nu. Sen är det klart, det är alltid lätt att vara efterklok.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Välskriven recension! Gör mig än mer övertygad att man borde väntat med att köpa detta.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Verkar som en arbiträr eller hyperbol siffra. Tycker du att de levererat 10%? De cirka 300 tusen användare som gett det 79% på Steam har fel alltså? Eftersom det här var en recension av PC-versionen tycker jag betyget på Steam är rätt indikativ för den.

77% av alla Fallout 76 recensioner på Steam tycker att spelet är bra. Cyberpunk 2077 är alltså 2% bättre än Fallout 76


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Fulci:

Verkar som en arbiträr eller hyperbol siffra. Tycker du att de levererat 10%? De cirka 300 tusen användare som gett det 79% på Steam har fel alltså? Eftersom det här var en recension av PC-versionen tycker jag betyget på Steam är rätt indikativ för den.

User reviews, oavsett var, är inte indikativt för något alls under rådande omständigheter.

https://www.gamesindustry.biz/articles/2016-03-02-steam-user-...

Medlem
Skrivet av Aletheides:

User reviews, oavsett var, är inte indikativt för något alls under rådande omständigheter.

https://puu.sh/H3plu/c4080a6e96.png

https://www.gamesindustry.biz/articles/2016-03-02-steam-user-...

Gammal artikel
Ett sätt att se om en review är legitim eller inte är att kolla hur länge den som recenserat spelat, sen ska man också läsa vad den skrivit också så klart.
Men det är väll självklart kan man tycka annars vore det rätt korkat.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Bra recension dock håller jag inte med om detta:
"Likt i The Witcher 3 är NPC:erna (som inte har egna uppdrag) just slumpmässigt utplacerade NPC:er helt utan mening eller mål."

De är i mindre grad slumpmässigt utplacerade (min upplevelse av de) och även om de inte har någon egen mening så är väl dess syfte att bidra till stämning/atmosfär? Spelar själv om Witcher 3 nu och Novigrad är ack så mycket mer levande än Night City. Det är något utav en besvikelse att CDPR inte kom längre än så med Cyberpunk, då man trodde att denna bit skulle vara utvecklad ytterligare än Witcher 3's.

Jag håller med dig om att styrkan med karaktärer och välskriven/intressant är spelet och CDPRs absoluta styrka, ingen tvekan.

Skrivet av Johlor:

Bra recension, håller med om det mesta och det är en bra jämförelse med Witcher 3 som fick mig att gå tillbaka till det spelet faktiskt.

Du har helt rätt i att det finns stora likheter i hur världarna är uppbyggda, men jag upplever ändå illusionen av en levande värld är bättre i Witcher 3. Vet inte om det är lättare att komma undan med när det är mer landsbyggd och byar, än i en jätte stor Mega City? Men just Night City känns för mig som bara en stor kuliss. Ser maffig ut ända tills du börjar röra dig i staden då känns allt "dött" även om det är NPCs som går omkring, bilar kör etc. Jag ifrågasätter faktiskt varför spelet ens ska ha en öppen värld när det inte utnyttjas. Spelet skulle lika gärna kunna vara byggt runt större öppna banor som Deus Ex. Eller att de gjort som Witcher 2, där kapitlen utspelar sig i olika lite större zoner.

Jag tror spelet hade känts mer tight under dessa förutsättningar och säkerligen också innehållet mindre buggar. Berättandet är trots allt top notch i spelet och hade inte påverkats av att de skrotat "open world-grejen".

Jag har också tagit upp Witcher 3 på nytt, blev sugen på mer CDPR och det är kul att spela med Cyberpunk i bakhuvudet.

"Jag ifrågasätter faktiskt varför spelet ens ska ha en öppen värld när det inte utnyttjas"

Exakt. Detta spel hade vart ett bättre spel om det inte hade haft sin öppna värld så som det är just nu. Det känns nästan som ett välskrivet single-player fps som har klistrats in i en alpha-variant av ett open world spel. Förhoppningsvis kommer DLC:erna vara i samma kaliber som Witcher 3's dlc:er var (dvs oerhört bra) och lite mer patchande kring kustomisering/rpg-staples så kan detta bli åtminstone lika bra på den nivån.

eld
Medlem
Skrivet av Oakenborn:

77% av alla Fallout 76 recensioner på Steam tycker att spelet är bra. Cyberpunk 2077 är alltså 2% bättre än Fallout 76

Likt Fallout 76 så har cyberpunk hittat sina egna spelare.

Fallout 76 är ju inte spelet som många fallout fans vill ha, men det verkar ju vara spelet som många andra verkar älska. Precis som fallout 4 som blev Bethesdas bäst säljande spel.

Oblivion var ju inte heller spelet Morrowind fans ville ha, och enligt många det sämsta de gjort likaväl som en otrolig succé.

Många har gått in i cyberpunk utan att drömma sig in i det för mycket, de har inga tankar om saknad content, eller saker de trodde de skulle få göra i cyberpunk, de spelar det som de fått och älskar det.

Medlem
Skrivet av eld:

Likt Fallout 76 så har cyberpunk hittat sina egna spelare.

Fallout 76 är ju inte spelet som många fallout fans vill ha, men det verkar ju vara spelet som många andra verkar älska. Precis som fallout 4 som blev Bethesdas bäst säljande spel.

Oblivion var ju inte heller spelet Morrowind fans ville ha, och enligt många det sämsta de gjort likaväl som en otrolig succé.

Många har gått in i cyberpunk utan att drömma sig in i det för mycket, de har inga tankar om saknad content, eller saker de trodde de skulle få göra i cyberpunk, de spelar det som de fått och älskar det.

Hur man definierar en succé är baserat på försäljning. Har du siffror på hur mycket av försäljningen av dessa spel under det första året som varit preorders? Skulle tro att det är en ansenlig del. Så likt Cyberpunk så kan de casha in hela produktionskostnaden bara på preorders, innan någon haft möjlighet att se spelets skick på riktigt, och kalla spelet en succé. Det enda det betyder är att de har haft en framgångsrik marknadsföringskampanj.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Bra och intressant recension, men jag håller inte med om betyget, det borde inte ha något alls. Det ger signaler till spelutvecklare att det är OK att släppa ofärdiga spel och att gamers nöjer sig med egentligen vad som helst. "Vi lovade 100%, men levererade 10% och fick nästan uteslutande höga betyg!"

Oavsett vad som ligger bakom CDPRs beslut att släppa det i detta ofärdiga skick, är det oacceptabelt att man tummat så mycket på kvalitén. De har inte bara skadat sitt eget varumärke och egentligen dumförklarat köparna (mig inräknat), och kan nu räknas till den stora skara spelutvecklare som bara bygger luftslott.

Jag lägga till Chris Davies video som säger det så mycket bättre än mig:

https://youtu.be/bexA1Oolp0k

God fortsättning!

Fast om man nu snackar PC-versionen är den väl inte mer buggig än exempelvis...

Glitcher 3 (5 Mästerligt)

Error Scrolls V: Skyhorse (5 Mästerligt)

Ass! Ass! n Cringe Uneedapatch (5 Mästerligt)

Fallout u kNew WegassedtheQAforlackoftime (5 Mästerligt)

Håller med att man inte borde lansera ofärdiga spel, men spelbranchen har ju sett ut på det här viset länge nu.

Medlem
Skrivet av magma:

Håller helt med dig. Samma sak hände Skyrim, TW3, AC: unity, Aliens colonial marines och flertalet andra. Det första man kan göra som konsument är att sluta förhandsboka (får med andra ord skylla mig själv då jag var en av dom som förhandsbokat i hopp om att cyberpunk skulle bli något extra). Tack och lov för gog generösa refund-system säger jag bara!

Med det sagt, jag kommer hålla utkik efter en GOTY-edition (om de släpper en sådan) och slå till när den landar på runt 150 kr.

Måste bara fråga har väntat 12 dagar utan svar från gog angående refund och jag verkar inte vara själv med att vänta tog du pengar tillbaka till gog wallet?

Medlem
Skrivet av stoffe20:

Måste bara fråga har väntat 12 dagar utan svar från gog angående refund och jag verkar inte vara själv med att vänta tog du pengar tillbaka till gog wallet?

Vet inte om jag haft tur men mitt första svar fick jag efter cirka 10 dagar och begärde då en refund till gog wallet som tog ytterligare 1 dag.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

123
Skriv svar