Det här är Playstation Plus-spelen för januari

Robot
Det här är Playstation Plus-spelen för januari
Medlem

Ska bli kul att prova Maneater. Ser kul och intressant ut, men hade aldrig lagt pengar på det.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Maneater är ett av årets absolut bästa spel.

Skoj med Greedfall, varit nära att köpa det flera ggr.

Medlem

Bra titlar, alla tre.

Synd att man redan äger dom...

Medlem

Greedfall är ett spel jag har kollat in varje gång det varit på rea sedan det släpptes så det ska bli kul att äntligen få testa det.

NuZ
Testpilot

Maneater ska vara riktigt bra och Greedfall är ett suveränt spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skribent

Fan! Var just på väg att klicka hem Greedfall och skulle bara kolla en sak på nätet först, snubblade in på FZ och såg detta. Har jag nu förbrukat all min tur för 2021 måntro???


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kan rekommendera Greedfall och nu när det är
”Gratis” är det en no-brainer!

tdn
Medlem

Någon som vet hur Playstation Plus Collection funkar? Finns det att köpa? Eller kommer det att komma inom snar framtid eller har skeppet redan seglat?

"PlayStation Plus Collection - Introduction Trailer | PS5"
https://www.youtube.com/watch?v=iEsLzh0xLZc

Om du har en PS5 och PS Plus så ingår Collection. Kan ses som något att göra med din nya konsol tills det kommer lite fler PS5-spel.

Skrivet av Coburn:

Någon som vet hur Playstation Plus Collection funkar? Finns det att köpa? Eller kommer det att komma inom snar framtid eller har skeppet redan seglat?

"PlayStation Plus Collection - Introduction Trailer | PS5"
https://www.youtube.com/watch?v=iEsLzh0xLZc

tdn
Medlem
Skrivet av krs_kristoffer:

Om du har en PS5 och PS Plus så ingår Collection. Kan ses som något att göra med din nya konsol tills det kommer lite fler PS5-spel.

Okej tack då vet jag! Inväntar PS5 med Disc, borde komma jan/feb förhoppningsvis från Webhallen. Jag fick tag på en PS5 Digital som jag gav bort till en god vän här i mellandagarna.

Avstängd

Sony ger även automatiskt refund för maneater om man köpt det digitalt ganska nyligen.

Sony has confirmed they will be offering refunds to players who’ve recently purchased digital copies of Maneater on PS5. They’ve even offered to overlook their ‘only to unplayed copies rule’ too, in light of the circumstances.

Meddelandet som skickas ut:
‘As a subscriber of PlayStation Plus, we will refund the purchase price of this product to your PlayStation Store wallet as this is a PlayStation Plus monthly game. This will not affect your ability to play the game as we have not removed the game from your library.’


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Bra fångst denna månad så att säga

(Ja, jag tycker jag var fyndig här)

Medlem

Lite "besviken" på ännu en Tomb raider men de får läggas i biblioteket iaf , tycker ps-plus e lagom för min del då jag hinner tugga igenom spel ja köpt för att man verkligen vill ha men "får" ett par godbitar man annars hade missat...hoppas de bakar ihop de med psnow på nåt sätt UTAN att ta bort titlar

Medlem
Skrivet av Checker:

Sony ger även automatiskt refund för maneater om man köpt det digitalt ganska nyligen.

Sony has confirmed they will be offering refunds to players who’ve recently purchased digital copies of Maneater on PS5. They’ve even offered to overlook their ‘only to unplayed copies rule’ too, in light of the circumstances.

Meddelandet som skickas ut:
‘As a subscriber of PlayStation Plus, we will refund the purchase price of this product to your PlayStation Store wallet as this is a PlayStation Plus monthly game. This will not affect your ability to play the game as we have not removed the game from your library.’

Schysst! Inte bara girighet som styr alla företag iaf

Medlem
Skrivet av NuZ:

Maneater ska vara riktigt bra och Greedfall är ett suveränt spel

Maneater "kunde" varit bra men är inte det. Både ps4 och ps5 versionen lider av framedrops. I vissa situationer är det typ 1fps

Medlem

Bra titlar. Synd bara att Sony nu allt oftare bara tar Playstation Now titlar o slänger upp som PS plus spel
Både Shadow och Greedfall har funnits på PS Now.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Backloggens befriare
Skrivet av Matrosen:

Bra fångst denna månad så att säga

(Ja, jag tycker jag var fyndig här)

Jag hajar!
Tycker du är en riktig fena på att vara fyndig!
Simma lugnt!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Jag hajar!
Tycker du är en riktig fena på att vara fyndig!
Simma lugnt!

Nu tycker jag du försöker fiska gratispoäng

Medlem
Skrivet av Checker:

Sony ger även automatiskt refund för maneater om man köpt det digitalt ganska nyligen.

Sony has confirmed they will be offering refunds to players who’ve recently purchased digital copies of Maneater on PS5. They’ve even offered to overlook their ‘only to unplayed copies rule’ too, in light of the circumstances.

Meddelandet som skickas ut:
‘As a subscriber of PlayStation Plus, we will refund the purchase price of this product to your PlayStation Store wallet as this is a PlayStation Plus monthly game. This will not affect your ability to play the game as we have not removed the game from your library.’

Varför? Vad har hänt?
Vad är det för skillnad på den och de övriga två spelen?
Tycker att det är lite konstigt att det bara gäller ett spel. Tomb raider är just nu på rea. Säkert en del som köpt den under rean. Refund? 😋
Det här händer varje månad

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Varför? Vad har hänt?
Vad är det för skillnad på den och de övriga två spelen?

Jag antar att det är för att PS5-versionen av naturliga skäl är tämligen nysläppt. Köpte man Tomb Raider när det var nytt så har det ju gått ett tag.

Avstängd
Skrivet av jaicoas:

Varför? Vad har hänt?
Vad är det för skillnad på den och de övriga två spelen?
Tycker att det är lite konstigt att det bara gäller ett spel. Tomb raider är just nu på rea. Säkert en del som köpt den under rean. Refund? 😋
Det här händer varje månad

Se svaret av @margy


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag antar att det är för att PS5-versionen av naturliga skäl är tämligen nysläppt. Köpte man Tomb Raider när det var nytt så har det ju gått ett tag.

Det är förstås sant😁 Mysteriet löst😂
Tur då att inte ps4 versionen ingick, som släpptes 22 maj 2020 (enligt Wikipedia 😋).

1
Skriv svar