The Last Guardian-pappan Ueda teasar med ny bild

Robot
The Last Guardian-pappan Ueda teasar med ny bild

Ytterligare en glimt av hans nästa projekt?

#guardian, #ico, #nyhetstips, #ueda


Medlem

Blir en låång lånng väntan till 20201... en sisådär 18180 år... Då ska det banne mig vara buggfritt också...

Medlem

Ja, men då kan vi ju räkna med att det kommer lagom till att PS6 har fyllt 2 år (ja, PlayStation 6).

The Last Guardian hoppade ju över en hel generation så jag blir inte förvånad ifall samma sak sker igen.
Skaffade en PS3 enbart för MGS4 och TLG.... men den där vråkhunden fick man ju se sig i stjärnorna efter. 🙃

Medlem

Nice, ser fram emot att spela detta med mina barnbarn... om 30 år eller något sånt.

Medlem

Nån mer än jag som vill men inte riktigt klarar att älska hans spel?
Jag älskade verkligen Ico, har spelat igenom det flera gånger som ung. Köpte Shadow of the Colossus till ps2 när det kom ut men tröttnade efter att ha dödat några kolosser.
Köpte och startade The last guardian under julen men la ner det efter några timmar.
Istället för att spela igenom dem så läser jag på om spelen och kollar cinematics på youtube för att uppleva storyn.
Jag älskar estetiken, berättandet och de många obesvarade frågorna som varje spel lämnar. Jag vill verkligen köpa dem för att uppmuntra skapandet av andra typer av spel men jag gillar ju uppenbarligen inte att spela dem.
Jag tycker deras gameplay snabbt blir tråkigt, jag har inte längre det tålamodet och den tiden som dessa spel kräver tror jag.
Men jag vill så gärna älska dem! 😔

Medlem
Skrivet av Esri:

Nice, ser fram emot att spela detta med mina barnbarn... om 30 år eller något sånt.

20201 skrev han faktiskt. Din släkt får väcka upp ditt frysta DNA för att sedan återskapa dig och visa dig 😁

Medlem

Spännande!

Minns att jag höll i ett begagnat exemplar av ICO på EB-Games för en herrans massa år sen och tyckte framsidan var så sjukt inbjudande. Köpte det aldrig dock. Blev istället SotC på ps2, ps3 och sen även ps4. Mästerligt spel.
Köpte The Last Guardian också och har aldrig fått ett lika känslomässig band till nån karaktär i nåt annat spel någonsin som jag fick till Trico. Riktigt bra spel! Gillar du fart och fläkt så är det kanske inget för dig dock.

Inaktiv

20201 vs 2020 II

1
Skriv svar