Kingdom Come Deliverance-portning ryktas vara på väg - till Switch

Robot
Kingdom Come Deliverance-portning ryktas vara på väg - till Switch
Medlem

Fantastiskt spel för de som gillar rollspel.

Medlem
Skrivet av RiddarKatig:

Fantastiskt spel för de som gillar rollspel.

FDÅD. Åh ge mig en fortsättning!

Medlem

Jag vill spela det men kunde inte förmå mig att spela i mer än 5 timmar.
Det led av så mycket stuttering för mig.
Sitter på i5 7600K och ett GTX 2060.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Jag vill spela det men kunde inte förmå mig att spela i mer än 5 timmar.
Det led av så mycket stuttering för mig.
Sitter på i5 7600K och ett GTX 2060.

Hade inga större problem, vare sig med gamla riggen med en i7 2600K @ 4,5Ghz med ett 1070 eller den nya med en R5 3600X med samma grafikkort. Visst, det är inte särskilt väloptimerat och man får pilla en del för att få till det. Kör G-Sync vilket gjorde dipparna betydligt mindre kännbara.

Medlem

Det stämmer inte enligt youtubern "Sexy Biscuit" som har bra kontakt med Warhose studios.

Citat:

Warhorse Studios Confirm that The Nintendo Switch Version of Kingdom Come Deliverance Was a Mistake! Here's Their Response!

https://www.youtube.com/watch?v=DHKfUFhr9oM


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Ni glömde nämna en laddningstid som får vem som helst att ge upp.. Den jädra laddningstiden gjorde att det tog emot att ens starta spelet. Jösses!

Medlem

Bästa spelet på många år. Känslan av att verkligen befinna sig i dåtidens Böhmen är oöverträfflig. Spelar just nu Valhalla som är roligt och så, men det stör mig så oerhört mycket att man kan segla runt England på några minuter.

Medlem

Har det är spelet på Epic store fick gratis.
Är faktiskt ett spel jag tänkt spela, frågan är bara när.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Chicobello:

Bästa spelet på många år. Känslan av att verkligen befinna sig i dåtidens Böhmen är oöverträfflig. Spelar just nu Valhalla som är roligt och så, men det stör mig så oerhört mycket att man kan segla runt England på några minuter.

Håller helt med, att du dessutom bara är en nobody utan profetia om att vara "the chosen one", gör saker så mycket bättre också. Allt du gör får du slita för och det känns som världen inte cirkulerar runt dig som spelare, utan det är du som är där på besök.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Låter som ett rätt dumt att ens försöka få det till Switch. Knappast den typen av spel som gör sig bra där, när det kommer behöva slaktas för att bli spelbart.

Utvecklarna har gått ut på Twitter med att det hela var ett misstag och att de inte arbetar på en Switch-version av spelet. I det här fallet låter det som ett rimligt svar (även om man långt ifrån alltid kan lite på utvecklarnas dementier).

Frilansare

Typiskt, men det hade jag nästan kunnat räkna ut. Men man tycker ju att Nintendo i Japan skulle vara en trovärdig källa
Har uppdaterat nyheten.

Skulle ändå vilja se vad som krävts för att få Kingdom Come spelbart på switchen.

Skribent
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Utvecklarna har gått ut på Twitter med att det hela var ett misstag och att de inte arbetar på en Switch-version av spelet. I det här fallet låter det som ett rimligt svar (även om man långt ifrån alltid kan lite på utvecklarnas dementier).

Ja konstigare saker har ju hänt, den som lever får se


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det känns för tekniskt små-tafatt för att det ska gå att porta till Switch.

Typ Wolfenstein och Overwatch kan ju gå för dom där jävlarna har ju stenkoll på varenda fillibajt som används i spelet osv... Superoptimerade etsätra...

Gäller inte riktigt Kingdom Come känner jag.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar