Psychonauts 2 snart klart - ska släppas som planerat

Robot
Psychonauts 2 snart klart - ska släppas som planerat

Tim Schafer berättar mer i videouppdatering.

#psychonauts-2


Medlem

Jag längtar försiktigt. Jag tycker väldigt mycket om första spelet.

Medlem

Så sent som i fjol spelade jag föregångaren för första gången. Extremt charmigt spel som faktiskt fortfarande, såhär 15 år senare, håller förvånansvärt bra. Har skyhöga förväntningar på dess efterträdare.

Medlem

Ja, det första spelet är en riktig kultklassiker i spelbranschen. 2an ska bli super skoj att lira. Blir ett Steam köp för egen del.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Bara fem år sen jag supportade spelet ska bli spännande och se vad det blir av det. Misstänkte att det förmodligen skulle ta tid så jag klagar inte, har fått uppdateringar under åren som gått så man har vetat att något är på gång iallafall.

Medlem

Ska bli skönt när det blir ett mindre multiplat från Xbox Games Studios på listan.

1
Skriv svar