Dead or Alive- och Nioh-utvecklaren jobbar på flera, outannonserade spel

Robot
Dead or Alive- och Nioh-utvecklaren jobbar på flera, outannonserade spel
Medlem

Sånt här stressar mig. Jag är just nu inne i Nioh 2 och härjar.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Sånt här stressar mig. Jag är just nu inne i Nioh 2 och härjar.

Så jävla bra spel! Speciellt efter sista dlc som öppnade upp endgame! Hur går det för dig?

Medlem

Ontopic : Lite ledsen att det inte kommer ett Nioh 3. Känns som det finns mer att hämta! Men förhoppningvis är det ett nytt IP och inte ett nytt ninja gaiden...

Blir ännu mer besviken om det är remakes på något gammalt ninja gaiden..

Medlem

Nioh och Nioh 2 är i min åsikt två väldigt bra spel.
Combat, gameplay är utmärkt och finns många alternativ hur du vill göra din build.
Många stör sig på mängden loot. I början kan det kännas mycket men när man väl lärt sig kan man enkelt sålla bort allt man inte vill ha.
Blir spännande att se vad dom hittar på nu 🤓

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Så jävla bra spel! Speciellt efter sista dlc som öppnade upp endgame! Hur går det för dig?

Det går framät men jag tycker det är betydligt svårare än första spelet. Jag använder en ochoko cup då och då. Sen är jag livrädd för att göra fel när det kommer till skillpoints och sånt.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Det går framät men jag tycker det är betydligt svårare än första spelet. Jag använder en ochoko cup då och då. Sen är jag livrädd för att göra fel när det kommer till skillpoints och sånt.

Jag levlade Onmyo och Ninjutsu mycket, det var riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Det går framät men jag tycker det är betydligt svårare än första spelet. Jag använder en ochoko cup då och då. Sen är jag livrädd för att göra fel när det kommer till skillpoints och sånt.

Det behöver du inte oroa dig för. Finns respec böcker och alla skillpoints du lagt i ett vapen kan du respecca.
Respecböckerna kan te sig dyra i början men jag har 10-20 stycken och har respeccat mina skillpoints 3 gånger. Klarade precis ut spelet på "svåraste" och doppade tårna i underworld igår .

Så kör på bara!

Edit: förtydligande. Du kan respeccca om dina vapenträd alltså, inte flytta dom från ett vapen till ett annat!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Det behöver du inte oroa dig för. Finns respec böcker och alla skillpoints du lagt i ett vapen kan du respecca.
Respecböckerna kan te sig dyra i början men jag har 10-20 stycken och har respeccat mina skillpoints 3 gånger. Klarade precis ut spelet på "svåraste" och doppade tårna i underworld igår .

Så kör på bara!

Edit: förtydligande. Du kan respeccca om dina vapenträd alltså, inte flytta dom från ett vapen till ett annat!

Det känns ju skönt. Jag blir bara nojig över att jag väljer "fel". Det behöver inte vara just kring spec. Det kan också vara val av vapen, rustning osv. Kör med switchglaive.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Det känns ju skönt. Jag blir bara nojig över att jag väljer "fel". Det behöver inte vara just kring spec. Det kan också vara val av vapen, rustning osv. Kör med switchglaive.

Du kmr drunkna i gear, literally. Nästan jobbigt med inventory management .

Började med switchglaive igår ja me ! Provade splitstaff men den kändes lite för enkel. Switchglaive är avancerad och häftig när man får in tekniken! Prova alla vapen early, imo!

1
Skriv svar