Xbox Game Pass - Januari Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Januari Part 1

Dags för årets första bunt med nytillskott till Xbox Game Pass. Första halvan av januari bjuder på fotboll, fighting och indies! Vi får även se en del spel såsom Neoverse som redan finns på konsol och mobil ta klivet in på PC.

Förra årets sista laddning spel hittar ni här.

Nya titlar:

eFootball PES 2021 Season Update (7 jan, konsol+android)

Injustice 2 (7 jan, konsol+PC+android)

The Little Acre (7 jan, konsol+android)

Neoverse (14 jan, PC)

Torchlight III (14 jan, konsol+android)

What Remains of Edith Finch (14 jan, PC)

YIIK: A Postmodern RPG (14 jan, PC)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 januari: FTL, My Friend Pedro, Sword Art Online, Tekken 7.

Xbox Game Pass

#xbox-game-pass #xbox #pc #android #nyhetstips


signatur

Jump in.

Medlem

Fem X utav fem möjliga som vanligt!

Medlem

Jahapp, då var det dags för mitt årliga buttonmachande i ett fighting-spel.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av maq777:

Jahapp, då var det dags för mitt årliga buttonmachande i ett fighting-spel.

Kommer mer knappbankande senare, då Yakuza 3-5 bör ansluta den här månaden!

Releasen av The Medium icke heller att förglömma den 28:e, som kanske inte är buttonmashigt men ändå hehe.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Kommer mer knappbankande senare, då Yakuza 3-5 bör ansluta den här månaden!

Releasen av The Medium icke heller att förglömma den 28:e, som kanske inte är buttonmashigt men ändå hehe.

Jag ser fram emot The Medium. Är normalt inte särkilt förtjust i sådana här "psykologiska skräck"-spel. Men detta verkar kunna bli något som är utöver det vanliga. Låt oss hålla tummarna tillsammans.

Har du spelat Call of the Sea än? Jag kan inte påstå att jag gillar det alls. Tänkta jag kunde få lite medhåll Jag förstår verkligen inte han den där @NuZ fina recension... (j/k)

NuZ
Testpilot
Skrivet av maq777:

Jag ser fram emot The Medium. Är normalt inte särkilt förtjust i sådana här "psykologiska skräck"-spel. Men detta verkar kunna bli något som är utöver det vanliga. Låt oss hålla tummarna tillsammans.

Har du spelat Call of the Sea än? Jag kan inte påstå att jag gillar det alls. Tänkta jag kunde få lite medhåll Jag förstår verkligen inte han den där @NuZ fina recension... (j/k)

Haha

Fantastiskt bra sammanfattat som alltid @Mortaigne


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Ambassadör
Xbox
Skrivet av maq777:

Jag ser fram emot The Medium. Är normalt inte särkilt förtjust i sådana här "psykologiska skräck"-spel. Men detta verkar kunna bli något som är utöver det vanliga. Låt oss hålla tummarna tillsammans.

Har du spelat Call of the Sea än? Jag kan inte påstå att jag gillar det alls. Tänkta jag kunde få lite medhåll Jag förstår verkligen inte han den där @NuZ fina recension... (j/k)

Haha, nä jag har inte spelat det ännu. Fullt upptagen med Cyberpunk 2077 för tillfället Men tänkte göra det snart.

@Nuz tack!


signatur

Jump in.

Medlem

Att TorchLight3 floppade så hårt att det hamnade på gamepass på bara 5 månader tråkigt

Medlem

Bra tråd som vanligt Mortaigne.

Uppskattar att de lägger till PES i högen igen. Man tröttnar fort på FIFA nämligen..

Medlem

Så Torchlight 3 kommer inte till pc?
Fan, jag som blev så glad.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Phyrino:

Så Torchlight 3 kommer inte till pc?
Fan, jag som blev så glad.

Ibland så kommer spel till konsolpasset först, för att lite senare ansluta till PC så det finns hopp! Se t.ex Neoverse som ansluter till PC den här månaden.


signatur

Jump in.

Medlem

The Little Acre såg riktigt mysigt ut, så blir definitivt till att testa det. Sen har vi ju The Medium och Yakuza Collection att se fram emot i slutet av januari

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Så Torchlight 3 kommer inte till pc?
Fan, jag som blev så glad.

Det kommer så fort Microsoft släpper Cloud Gaming till PC våren 2021.

1
Skriv svar