CD Projekt Red hintar om gratis Cyberpunk 2077-dlc tidigt i år

Robot
CD Projekt Red hintar om gratis Cyberpunk 2077-dlc tidigt i år
Medlem

DLC? Jag väntar ju fortfarande på att spelet skall bli fixat.

Ambassadör
Xbox

Härligt! Ser fram emot att framförallt kunna ändra kosmetiska grejer såsom frisyr och tatueringar. Kanske lite lägenhetsstuff också? Tänker att de här gratis-DLC är ganska små saker.


signatur

Jump in.

Medlem

Precis som väntat med cd projekt, tummen upp för det men hoppas att de inte glömmer fixa grundspelet först


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Perfekt 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
  • Garage customization for your cars

  • Warrant/Bounty system

  • Overhaul of skill trees with Tech skill tree added.

  • Working AI.

  • Dual Wield.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

En riktig next gen version får de inte glömma bort heller.

Medlem
Skrivet av Kapten schimpans:

En riktig next gen version får de inte glömma bort heller.

Men frågan är ju.. kommer det bli bra?
Med tanke på att spelet är ospelbart på last-gen men fungerar bra på next-gen så kanske next-gen optimerade spelet blir ospelbart på next-gen


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Jag har inte tappat hoppet ännu. Blir inget CP2077 innan en GOTY version dock.

Medlem

Ser jävligt mycket fram emot mer innehåll

Medlem
Skrivet av Issue:

Men frågan är ju.. kommer det bli bra?
Med tanke på att spelet är ospelbart på last-gen men fungerar bra på next-gen så kanske next-gen optimerade spelet blir ospelbart på next-gen

xD

Medlem

biljakts dlc kanske xD

Medlem

Spelet känns som ett av EA`s ofärdiga "live service" spel.. Men då hade alla här avskytt det och beklagat sig.. Men hey! Det är älsklingarna CDPR så full pott! Herregud..

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Spelet känns som ett av EA`s ofärdiga "live service" spel.. Men då hade alla här avskytt det och beklagat sig.. Men hey! Det är älsklingarna CDPR så full pott! Herregud..

Det ältas och ältas.
Spelet var inte för dig, bara att "gå vidare" som man brukar säga.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det ältas och ältas.
Spelet var inte för dig, bara att "gå vidare" som man brukar säga.

Köpte spelet och har spelat väldigt mkt så känns som jag har rätt att uttala mig. Kul att du gillar det dock, kudos !

Medlem

riktigt bra spel. Med tanke på hur detaljerat det är och vad de försökt göra så är det ett masterpiece. Inget annat kan sägas. Tråkigt för last-gen gubbar, men det är som det är.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av lajklajk:

Spelet känns som ett av EA`s ofärdiga "live service" spel.. Men då hade alla här avskytt det och beklagat sig.. Men hey! Det är älsklingarna CDPR så full pott! Herregud..

Har du på ögonbindel eller? Testa läsa de överlägset mest "likade" kommentarerna på artikeln...

Medlem

Eftar att CD Project Red har städat bort en massa buggar och optimerat CyberPunk 2077 bättre så hoppas jag verkligen att de satsar allt på att snickra ihop 2 mastiga DLC expansioner. Likt The Witcher 3 fick med "Hearts of Stone" och "Blood & Wine". Det var fantastiska storys som kompletterade huvudspelet på ett magiskt vis. Fast de håller ju även på med multiplayer komponenten till CyberPunk 2077 som tar resurser. Den är jag personligen inte intresserad av då jag endast lirar single player men kul för er som tycker om att spela ihop med andra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Är precis inne på slutuppdraget på storyn.
Tyvärr blev det jäkla janky på slutet. Mötte nyss en boss och kunde inte dra mina vapen.
Förra striden kunde jag inte kasta granater.

Sånt har hänt liiiite under de 50 timmar jag spelat, men nu blir det hela tiden. Trist när man försöker hålla stämningen hög liksom.

Har spelat (relativt) snäll och trevlig och har försökt ha goda relationer med alla (utom boodo boys). Hoppas på ett, relativt, happy ending.
Hade tänkt starta ett varv två och rusa fram i main mission. istället för att göra varenda quest jag kan hitta och vara snäll så in princip bara ila mot målet, vara ett arsle på vägen, och se vad jag kan få för dåligt slut.
Dessutom köra andra skills och vapen såklart.

Men nu är det så jank, så tvekar.

Tänker i vilket fall köra det ytterligare en gång till när all DLC släppts och sikta på att göra allt jag kan hitta osv.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Har spelat (relativt) snäll och trevlig och har försökt ha goda relationer med alla (utom boodo boys). Hoppas på ett, relativt, happy ending.
Hade tänkt starta ett varv två och rusa fram i main mission. istället för att göra varenda quest jag kan hitta och vara snäll så in princip bara ila mot målet och se vad jag kan få för dåligt slut.

Jag brukar alltid lira som good-guy under mitt första varv i spel och hjälpa alla o behandla alla på ett bra sätt. På det andra varvet tar jag fram sociopat sidan och verkligen är genomrutten mot allt och alla o njuter av att se vilka skillnader det kan bli i storyn de emellan. Som t.ex. The Witcher 3 hade.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Spelet känns som ett av EA`s ofärdiga "live service" spel.. Men då hade alla här avskytt det och beklagat sig.. Men hey! Det är älsklingarna CDPR så full pott! Herregud..

Rätt stor skillnad på "live service" och gratis DLC, så en dålig jämförelse enligt mig.

Medlem

Ge mig en jävla plastikkirurg eller åtminstone en frisör! Det är det jag typ saknar mest i spelet. Kände mig rätt besviken först, speciellt med tanke på hur kort mainstoryn är men efter jag gett mig in i alla sidemissions så märker man att det är CDPR och jag har jävligt kul. De kanske ska skippa main story i sina spel och bara göra massa side missions för det verkar vara det som de är bäst på haha Många side missions som är riktigt roliga

Medlem
Skrivet av Dominus:

Rätt stor skillnad på "live service" och gratis DLC, så en dålig jämförelse enligt mig.

Inte alls. Spelet släpptes ofärdigt för att blidka investerarna och kommer bli färdigt om ett antal år.. Samma process för alla live service -spel EA släppt.

Medlem

Länge sedan jag hade en så här bra upplevelse i ett spel! Witcher 3 var senast! BRING IT ON!

Medlem

Tycker faktiskt lite synd om alla som sitter och lirar på sina brödrostar och inte får uppleva det här otroliga spelet. Men jag är glad och hoppar runt i NC med min sniper!

Medlem

Skönt när det inte ens finns folk i stånden de har som det var tänkt att man skulle vara interaktiv med -- eller att de tre "klasserna" blev till en, eftersom det var allt de hann klart innan panik-släpp. Näh, DLC på den här soppan känns som ett hån. Tur man fick pengarna tillbaka, skulle inte ens pirata det. Det är helt enkelt inte ett färdigt spel.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Inte alls. Spelet släpptes ofärdigt för att blidka investerarna och kommer bli färdigt om ett antal år.. Samma process för alla live service -spel EA släppt.

Jasså? Då var vi olika syn på vad ett LSG är.

Medlem

178 timmar spelade inte i närheten av färdigt


signatur

//monster

Avstängd
Skrivet av monsterbenke:

178 timmar spelade inte i närheten av färdigt

Svårt att bli färdig med ett spelet när spelet inte är färdigt.

Kul med DLC dock, hoppas på att det är de första sex timmarna som man klippte ihop till en filmsnutt istället.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Citat:

första sex timmarna som man klippte ihop till en filmsnutt istället.

Källa på den?

123
Skriv svar