Lyssna på premiäravsnittet av Victor Leijonhufvuds nya podcast - Calle gästar!

Robot
Lyssna på premiäravsnittet av Victor Leijonhufvuds nya podcast - Calle gästar!

Kommer Kvasiprofeterna att tvingas i exil efter för många felaktiga förutsägelser?

#rain-of-reflections, #victor-leijonhufvud, #virtuellt


Medlem

Rubriken får det att låta som att namnet på podcasten är "Calle Gästar!".

(Bra namn, för övrigt)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kul! Lagt till på Acast. Nu ska jag bli osams med arbetskamraterna, så de lämnar mig ifred några timmar.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Har följt podden på Spotify, blir att lyssna senare.
Jag lyssnade faktiskt på Kontrollbehov när Victor var där och pratade om denna pod, då var den fortfarande inte släppt vad jag vet. Hade faktiskt inte koll på att den hade släppts, så tack för tipset!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Testpilot

Säger bara: Perfect Dark!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mutumba:

Säger bara: Perfect Dark!

Fan!


signatur
Medlem

Tyckte att avsnitt 0(noll) med Anton Berg från Spår var oerhört välproducerat, välljudande och otroligt bra.

Medlem

Det var bra och Calle skötte sig som vanligt exemplariskt! Dock vet jag inte vad jag tycker om Victors "mellansnack", men det kanske ger sig!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ChalleT:

Det var bra och Calle skötte sig som vanligt exemplariskt! Dock vet jag inte vad jag tycker om Victors "mellansnack", men det kanske ger sig!

Jag tror man behöver lite andrum, och då passar det särskilt när saker har förändrats sedan inspelning. Två timmar ren snackpod blir sällan kul.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag tror man behovet lite andrum, och då passar det särskilt när saker har förändrats sedan inspelning. Två timmar ren snackpod blir sällan kul.

Kan vara så. Var väl det väldigt inlästa framförandet jag tvivlade på. Men gillar Victor så det får passera 😊.

Medlem

P3 Spel gänget + Angelica har dragit igång en ny podd som heter Speljuntan

Medlem
Skrivet av boba-fett:

P3 Spel gänget + Angelica har dragit igång en ny podd som heter Speljuntan

Vad har det med denna pod att göra?
Är den bättre? Mer intressant? Berätta.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag tror man behöver lite andrum, och då passar det särskilt när saker har förändrats sedan inspelning. Två timmar ren snackpod blir sällan kul.

Säger du till ett community som mest troligt tröskat 2-timmars avsnitt av Overkligt i 5 år! 😜

Håller dock med. Det nya upplägget känns fräscht och framför allt välproducerat.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag tror man behöver lite andrum, och då passar det särskilt när saker har förändrats sedan inspelning. Två timmar ren snackpod blir sällan kul.

Plöjde fem timmar Leicester City säsong 15/16 häromdagen i poden When We Were Kings, så längden är inget större problem. Joe Rogan har varit inne på att lyssnarna paradoxalt nog gärna vill höra samtal på flera timmar samtidigt som större mediekanaler tror att lyssnarna har en attention span på max en kvart. Personligen kan jag inte tänka mig något bättre att ha i lurarna på jobbet än en bra pod.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Världsklass!
Overkligt med Victor och Christer var helt fantastiskt.
Efter att Christer lämnade och andra kom in blev det lite trist (inte Victors fel).
Nu känns det som det är bra gäster och bra snack igen!
Lite för mycket ljudeffekter, typ efter varje punkt och ett "swish-swosh" ljud hörs, för att typ kryssa över, "det är klart"-ljudet.
Sänk effektljudet från 100 till 10%, och minska ner antalet effekter till minimum. Behövs inte så mycket. Less is more
Lätt 10/10 ändå!

Inaktiv

Detta kommer avnjutas inom kort. Saknas bara en Christer så hade nostalgin varit total

NuZ
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag tror man behöver lite andrum, och då passar det särskilt när saker har förändrats sedan inspelning. Två timmar ren snackpod blir sällan kul.

The last night har fått tillbaka rättigheterna så studion jobbar på spelet igen. I juni lär vi veta att det släpps 2021


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av smuts:

Vad har det med denna pod att göra?
Är den bättre? Mer intressant? Berätta.

Victor var länge med i P3 Spel?

Skrivet av Tobhah:

Säger du till ett community som mest troligt tröskat 2-timmars avsnitt av Overkligt i 5 år! 😜

Håller dock med. Det nya upplägget känns fräscht och framför allt välproducerat.

Jag personligen har svårt för rena snackpoddar som bara kör på. Behövs ett tydligt fokus då.

Skrivet av Priapsi:

Plöjde fem timmar Leicester City säsong 15/16 häromdagen i poden When We Were Kings, så längden är inget större problem. Joe Rogan har varit inne på att lyssnarna paradoxalt nog gärna vill höra samtal på flera timmar samtidigt som större mediekanaler tror att lyssnarna har en attention span på max en kvart. Personligen kan jag inte tänka mig något bättre att ha i lurarna på jobbet än en bra pod.

Kan lyssna på Dan Carlson i timmar, men det är ett litet annat format.

Skrivet av NuZ:

The last night har fått tillbaka rättigheterna så studion jobbar på spelet igen. I juni lär vi veta att det släpps 2021

Oh, vad svarade jag på den?


signatur
NuZ
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Oh, vad svarade jag på den?

2022


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av boba-fett:

P3 Spel gänget + Angelica har dragit igång en ny podd som heter Speljuntan

Aha, tack för tipset! Lyssnade på P3-spel från starten till nedläggningen, gillade deras sammanfattningar och snack om spel. Många goda minnen från Victor, Angelica, Susanne, Josef, Anton, Effie, Elisabeth, Tobias mfl!

Ska lyssna på Victors nya och även denna Speljuntan.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kan lyssna på Dan Carlson i timmar, men det är ett litet annat format.

Carlin? Isåfall är jag helt enig. Min poäng var att det inte spelar mig någon roll vilket format det är, så länge det är intressant. Och det har båda avsnitten av Virtuellt varit. Hoppas att du är en återkommande gäst.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Priapsi:

Carlin? Isåfall är jag helt enig. Min poäng var att det inte spelar mig någon roll vilket format det är, så länge det är intressant. Och det har båda avsnitten av Virtuellt varit. Hoppas att du är en återkommande gäst.

Haha, autocorrect! Carlin ska det vara.

Jag kommer vara med i uppföljningen nästa år


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, autocorrect! Carlin ska det vara.

Jag kommer vara med i uppföljningen nästa år

Det är alldeles för sällan! 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar