2020 års bästa spel på Steam släpptes 2019 och heter Red Dead Redemption 2

Medlem
Skrivet av saigon:

Det har blivit lite av en grej att haka upp sig på vissa saker i Rdr2, när ingen har hakat upp sig på upplägget i Gta under 20 års tid och kommer säkerligen inte säga något om det i kommande Gta heller.

Rdr2 är lätt det mest välgjorda som har släppts enligt mig. Nu retar jag säkert upp någon, men Cyberpunk exempelvis kommer inte i närheten av Rdr2 på väldigt många punkter, Men då är Rdr2 en klass för sig där inget Openworld spel ens kommer i närheten. Nästan så att Rdr2 är överarbetat, men jag gillar det.

Tror ingen studio kommer släppa ett lika omfattat och genomarbetat spel heller för den delen dom närmsta åren. Sen så gillar man spelet eller så hatar man det. Produkten i sig håller lika hög klass ändå.

Jag vet inte om det är en grej.
Men efter att ha spelat alla GTA och tidigare red dead Redemption så känns RDR2 som precis samma.
Det är snyggt men inte så djupt.
Absolut inget dåligt spel men skrapar man på ytan finns inte mycket, kändes som man ledsnade efter ett tag.
Jag klarade ut spelet i november men köpte det på releasedagen till PC. vilket inte heller sköttes snyggt.
The rockstar formula börjar kännas gammal.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Welcome back.

Saknat mig?


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av UpplystAfghan:

Saknat mig?

Nja, saknat o saknat men kul att du fick komma tillbaka. Har sett en del du skriver och det behövs lite peppar till diskussionerna här.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Nja, saknat o saknat men kul att du fick komma tillbaka. Har sett en del du skriver och det behövs lite peppar till diskussionerna här.

Kul!

Jag sprider tydligen dålig energi enligt någon moderator, när jag egentligen bara skriver uppenbara brister med CDPR2077. Men jag har bett om ursäkt och ska rätta mig in i ledet.

(I dagens samtalsklimat är det kutym att tysta oliktänkande istället för att bemöta med genomtänkta motargument. Så gråtande moderatorer får man acceptera.)

Peppar peppar.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av UpplystAfghan:

Saknat mig?

Inte det minsta men med tanke på hur du skriver så dröjer det inte länge innan du är borta igen, kan knappt hitta en post du gjort som tillför något värdefullt till någon diskussion du ger dig in i. Det är tydligt att ditt främsta fokus på detta forum är att provocera, irritera och rent ut trolla. Om inte ditt användarnamn och avatar redan avslöjat detta vill säga.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd
Skrivet av Soulless:

Inte det minsta men med tanke på hur du skriver så dröjer det inte länge innan du är borta igen, kan knappt hitta en post du gjort som tillför något värdefullt till någon diskussion du ger dig in i. Det är tydligt att ditt främsta fokus på detta forum är att provocera, irritera och rent ut trolla. Om inte ditt användarnamn och avatar redan avslöjat detta vill säga.

Jag skulle kunna säga detsamma om dina poster, men väljer att inte göra det då personangrepp är under min nivå. Som en viss herre en gång sade: ”Man ska inte kasta sten i glashus”.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Moderator | Testpilot
Skrivet av UpplystAfghan:

Som en viss herre en gång sade: ”Man ska inte kasta sten i glashus”.

Skrivet av UpplystAfghan:

(Så gråtande moderatorer får man acceptera.)

Ta gärna ditt eget tips är du snäll.

Back on topic för resten av er.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar