Looter-shootern Outriders försenas ännu en gång

Robot
Looter-shootern Outriders försenas ännu en gång

Men Bulletstorm-utvecklarna kommer att kompensera med demo.

#demo, #försening, #outriders


Medlem

Hade inte ens koll på spelet...
Men fint med ett demo.

Medlem

Ska spela detta med 2 kompisar på stadia. Har sett fram emot detta spel ett tag. Verkar way bättre än division som e ganska lamt. Ingen riktig tyngd i combat en. Detta verkar kännas mer som Anthem på ett positivt sätt.

Medlem
Skrivet av robbis:

Ska spela detta med 2 kompisar på stadia. Har sett fram emot detta spel ett tag. Verkar way bättre än division som e ganska lamt. Ingen riktig tyngd i combat en. Detta verkar kännas mer som Anthem på ett positivt sätt.

Finns det slot så hänger jag gärna med tror jag


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Spelet Witchfire beskrevs ju som att det utvecklades av Bulletstormfolket. Undrar när det kommer ut och om det har nåt med Outriders att göra?

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Finns det slot så hänger jag gärna med tror jag

Ja självklart. Dock är allt jag sett verkat vara 3 pleyers coop. Får googla lite

Medlem

Hellre sent än dåligt utvecklad/ooptimerad! Se på tamigfan på Cyberbug 2077.

Medlem

första action rpg i diablo lik anda där man känner aim spelar roll utöver stats bara och cds och build.

Kommer garanterat spela detta

Medlem
Skrivet av robbis:

Ja självklart. Dock är allt jag sett verkat vara 3 pleyers coop. Får googla lite

Blir säkert en spot ledig då och då får se om det blir köp på konsol eller Stadia, beror lite på var man hittar folk att spela med.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Blir säkert en spot ledig då och då får se om det blir köp på konsol eller Stadia, beror lite på var man hittar folk att spela med.

Jag kan alltid starta en char att spela på när jag inte spelar med mina enda 2 vänner 🤪

Medlem

Spelar ingen roll vart ni spelar det har cross play mellan pc, stadia, ps4 ps5, xbox xbox x

Tex jag kommer köra på pc på steam och polarna på ps5 och xbox x och vi kommer köra 3 group play tex

1
Skriv svar