Se 14 minuter ruggig gameplay från The Medium

Robot
Se 14 minuter ruggig gameplay från The Medium
Medlem

Tycker det ser lovande ut!

NuZ
Testpilot

Älskar kameran! Tror riktigt mycket på det här spelet jag som älskar RE och SH


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Blir illa till mods när jag ser det där, verkar inte vara något spel för mig. Skräckspel är inte min genre. Men grafiken såg bra ut iaf.

Medlem

Givet köp till Steam för egen del. Älskar skräck. Spelet ser lovande ut. Gillar dock inte Bloober Teams skräckspel "Layers of Fear 1 & 2".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Ambassadör
Xbox

Hoppas att det blir bra! Rakt in på Xbox Game Pass så klart så inte så mycket att tveka på.


signatur

Jump in.

Medlem

Ser fram emot det här något så galet mycket. Retroskräckspel à la 90-tal (Resident Evil, Silent Hill, Alone in the Dark etc) i ny och modern tappning.

ELF
Medlem
Skrivet av NuZ:

Älskar kameran! Tror riktigt mycket på det här spelet jag som älskar RE och SH

Jo, diggar kameravyn. Något mitt emellen REs fasta kameravinklar och tredje person. Ganska så dynamisk.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Älskar kameran! Tror riktigt mycket på det här spelet jag som älskar RE och SH

Skrivet av ELF:

Jo, diggar kameravyn. Något mitt emellen REs fasta kameravinklar och tredje person. Ganska så dynamisk.

Kunde inte hålla med er mer, skräckspel som har den typen av fasta dynamiska kameravinklar ser man alldeles för lite av! Påminner en hel del om RE4 prototypen/prototyperna med både fasta dynamiska blandat med tredje person vid behov. Hoppas att de kan leverera och göra sitt bästa spel hittills bara!

Medlem

Rätt intressant ska det här bli. Är det bra så köper jag det för att promota utvecklarna mer. Men det ska bli kul att spela världens första riktiga next gen konsol spel. Att spela i 120fps eller låsta 60fps är inte next gen. Det här är första spelet som utnyttjar kraften totalt i nya konsolerna. Ska bli kul.

1
Skriv svar