Dötrist när Dying Light 2 tappar tung Techland-profil

Robot
Dötrist när Dying Light 2 tappar tung Techland-profil

Pawel Selinger hängde med i 22 år.

#dying-light-2, #techland


Medlem

Det låter ju lovande. Jag som såg fram emot Dying Light 2.

Medlem

Men va fan...känns som det håller på att fallera helt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Dying Light 2 är "kanske" det spelet jag ser mest fram emot just nu. Verkligen dötrist nyhet!

Medlem

Dötrist med negativ nyhet, men samtidigt skönt att veta att spelet fortfarande lever..


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ooohh kan man inte få ett datum snart?!

Medlem

En av deras andra författare på Techland skrev i höstas;
https://www.thegamer.com/dying-light-2-writer-david-bergantin...

Citat:

"And I have another, even more secret project," Bergantino explains, "with another large developer/publisher that’s not even a horror title, but for which I’m creating the entire IP: the world, the characters, the stories and the scripts."

Antagligen är storyn till DL2 i stort sett färdig och de tittar på andra alternativ. Han skriver att det är för en annan stor utvecklare, så inte Techland om jag tolkar det rätt.

Avstängd

Fan!

Känns som en tuff tid för tv-spelbranschen. Många tråkiga nyheter med rykten om kaosartade projekt. Av det man har sett av detta hittills så ser det ju väldigt bra ut. Knyt ihop säcken nu bara!!


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av UpplystAfghan:

Fan!

Känns som en tuff tid för tv-spelbranschen. Många tråkiga nyheter med rykten om kaosartade projekt. Av det man har sett av detta hittills så ser det ju väldigt bra ut. Knyt ihop säcken nu bara!!

Sant, men jag vet inte om jag direkt vill kalla det tuff tid då de är fler som spelar än någonsin


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det verkar tufft för polska spelindustrin nu på senaste.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Chris Avellone fick väl sparken pga det uppkom eventuella fall av sexuella trakasserier?

Mer om fallet kan man kolla på denna video https://youtu.be/TV_xrEU5o2g

Visar vilka hycklare vissa är, hela situationen är riktigt skum.

Avstängd
Skrivet av Ankh:

Sant, men jag vet inte om jag direkt vill kalla det tuff tid då de är fler som spelar än någonsin

Absolut så är det, ekonomiskt har det aldrig varit bättre. ”Tuff” kanske är fel uttryck, kaosartat med en rejäl dos ovisshet kanske är mer rätt.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av Freakon:

Dötrist med negativ nyhet, men samtidigt skönt att veta att spelet fortfarande lever..

You cannot kill what is already dead.

Medlem

Art direction och manus är väl ändå bland det första man jobbar med och bordela inte spela nån roll att han sticker nu? I ett så sent skede menar jag. Eller är jag ute och cyklar nu? oO

Medlem

Dying Light var ett supermysigt post-apokalyps-lir!

Medlem
Skrivet av Miindz:

Dying Light var ett supermysigt post-apokalyps-lir!

Jadå, "supermysigt", jag har fortfarande mild PTSD av det där jävla spelet 😅

Medlem

Aja spelar inte så stor roll för mig, jag behöver ingen story för att ha kul att slakta zombies:D

1
Skriv svar