CD Projekt skjuter ner påstådd läcka om bortklippt Cyberpunk 2077-material

Medlem
Skrivet av UpplystAfghan:

Spelet har ju ändå haft väldigt lång utvecklingstid och vad det verkar en enorm hög ambitionsnivå. Vid närmare eftertanke är det inte alls omöjligt att man har varit tvungen att kapa av vissa delar för att hinna polera spelet till nått så när speldugligt skick. Det verkar som man gick ut alldeles för hårt, och fick panik när man började märka att man tagit sig vatten över huvudet.

En salig soppa, tiden får helt enkelt utvisa.

ja förmodligen ganska knepigt att göra spel som dessa. men jag vill tro med hela hjärtat att allt dom har som är av minsta skoj lr värde förr lr senare kommer nå oss fans, tror också det blir ganska billigt eller gratis med tanke på problemen vid release som många verkar haft. (alla utom jag? )


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag är imponerad hur många bryr sig mer om politik och moralpoäng kring spel/utvecklare än att faktiskt spela för underhållning.

Jag spelar ett spel för att det är kul. Underhållning.
Är spelet inte kul och det är något jag inte gillar med det så provar jag ett annat spel. Steam har refund möjlighet och köper du fysiskt kan du sälja begagnat.

Gå sedan vidare i livet 😀

Du kan dock kan inte veta att vi bryr oss mer om politik och moralpoäng än att spela för underhållning. Det är bara ett antagande från dig. Själv bryr jag mig mer om underhållningen, men jag kan inte helt se bort från politiken och moralaspekten. Det är naturligtvis bra för dig om du kan stänga bort allt mycket av det andra när du spelar, och visst är det så att vi ibland måste vara själviska för vår mentala hälsas skull.

12
Skriv svar