Demo på Monster Hunter Rise släppt till Switch, vilket fick Eshop på knä

Robot
Demo på Monster Hunter Rise släppt till Switch, vilket fick Eshop på knä
NuZ
Testpilot

Varför bara 30ggr? Alltså Nintendo har så märkliga saker för sig?!
Ser ut som de äldre spelen dock och det är ju bra då World inte riktigt tilltalade mig. Men ska testa demot


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Varför bara 30ggr? Alltså Nintendo har så märkliga saker för sig?!
Ser ut som de äldre spelen dock och det är ju bra då World inte riktigt tilltalade mig. Men ska testa demot

Har både Xbox, PS och Nintendo och det sistnämnda är tveklöst det mest giriga av dem alla.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Varför bara 30ggr? Alltså Nintendo har så märkliga saker för sig?!
Ser ut som de äldre spelen dock och det är ju bra då World inte riktigt tilltalade mig. Men ska testa demot

Nog för att Nintendo ofta gör konstiga val, men i det här fallet är det väl ändå Capcom?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Nog för att Nintendo ofta gör konstiga val, men i det här fallet är det väl ändå Capcom?

Det är nog Nintendo, har varit med om sånt här på Nintendo förut, chansar bara.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Chicobello:

Har både Xbox, PS och Nintendo och det sistnämnda är tveklöst det mest giriga av dem alla.

Nja tycker alla är giriga faktiskt. De är bra på sina sätt. Sitter också på de senaste konsolerna förutom PS5 som får bli när de går att få tag på, så väl mött kära konsolälskare

Skrivet av Jozo:

Nog för att Nintendo ofta gör konstiga val, men i det här fallet är det väl ändå Capcom?

Ja det är kanske sant, som deras 1 time RE demo


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Varför bara 30ggr? Alltså Nintendo har så märkliga saker för sig?!
Ser ut som de äldre spelen dock och det är ju bra då World inte riktigt tilltalade mig. Men ska testa demot

om man tar bort sin Save Data på demot får man tillbaka all 30 försök. fortfarande skitdumt men det är en workaround

NuZ
Testpilot
Skrivet av lolipopapa1:

om man tar bort sin Save Data på demot får man tillbaka all 30 försök. fortfarande skitdumt men det är en workaround

Nice! De var ett bra tips!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Bra att Switch får ett riktigt Monster hunter och inte bara en portning från gamla DS eller va det va. För egen del är det dock mer lockande att gå tillbaka till Monster Hunter World då jag inte orkat skaffa/spela expansionen än.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Nog för att Nintendo ofta gör konstiga val, men i det här fallet är det väl ändå Capcom?

På 3DS kunde man "bara" spela demos 30 gånger också så det skulle inte förvåna mig om det var Nintendos idé.

Medlem

Det är väl ändå bara ett demo. Känns som Nintendo are awesome att ens ge ut demos. Nu har jag ingen på eller Xbox men har dom ens demos🧐?

Var lite irriterad på att inte kunna handla i eshopen igår. Men löste sig närmare kvällen iaf.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Varför bara 30ggr? Alltså Nintendo har så märkliga saker för sig?!
Ser ut som de äldre spelen dock och det är ju bra då World inte riktigt tilltalade mig. Men ska testa demot

Och varför vill du köra samma Quest 30 gånger? Det finns vara 2 Quest i demot.

Medlem

Någon annan som har knasiga artifakter vid spelande på tvn. Så fort jag vrider kameran så får jag det runt texter och andra ställen vilket gör spelet ganska o spelbart. Har inte testat i handhållen.

NuZ
Testpilot
Skrivet av aholman:

Det är väl ändå bara ett demo. Känns som Nintendo are awesome att ens ge ut demos. Nu har jag ingen på eller Xbox men har dom ens demos🧐?

Ja de har demos på ett par. Sony har också ett par. Är ju upp till utgivaren

Skrivet av robbis:

Och varför vill du köra samma Quest 30 gånger? Det finns vara 2 Quest i demot.

Varför inte? Är ju bara 2 quests


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av robbis:

Och varför vill du köra samma Quest 30 gånger? Det finns vara 2 Quest i demot.

Du har helt rätt! Begränsningar är underbart tack för att du fått mig o se klart.

Medlem

Som jag förstod det så var det bara multiplayer som hade 30-begränsningen? Hur som helst, varför? ...

Medlem

Gillar verkligen inte styrningen på switchen i den här typen av spel. Men demot fick mig iaf sugen på mer Monster hunter. Så nu startade jag iceborn för första gången på ps4an!

1
Skriv svar