Åk Snowboard på Skellige med ny Witcher 3-mod

Robot
Åk Snowboard på Skellige med ny Witcher 3-mod

Geralt som sluskig säsongsarbetare i Kirchberg? Veckans Stavfel!

#geralt-VGX-Snowboarder, #witcher-3


Medlem
Frilansare
Skrivet av Aggur:

Eis bitte!

"Det var en tysk som trängde sig i liftkön. Då vart farsan förbannad, du vet ju hur han är, å så kallade han tysken för ”Liftwaffe” och sa att han inte kunde förstå hur man kan vara jäkla stöddig när man har förlorat två världskrig."

Inaktiv

Nintendos advokator knapprar stämningsansökan as we speak 😉 Skämt åsido, cool mod ju

Blir alltid lite sur när jag ser sådana här saker för att vi som bara äger konsoler får aldrig ta del av mods. När jag bara hade PC så vara liksom halva njutningen i vissa spel alla roliga mods som man kunde ladda ned, på konsoler är allt strypt.

Men men, man kan inte få allt här i livet!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

"Det var en tysk som trängde sig i liftkön. Då vart farsan förbannad, du vet ju hur han är, å så kallade han tysken för ”Liftwaffe” och sa att han inte kunde förstå hur man kan vara jäkla stöddig när man har förlorat två världskrig."

- Kunde Göte säga allt det där på tyska?
- Nej, jag översatte.

jbx
Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Blir alltid lite sur när jag ser sådana här saker för att vi som bara äger konsoler får aldrig ta del av mods. När jag bara hade PC så vara liksom halva njutningen i vissa spel alla roliga mods som man kunde ladda ned, på konsoler är allt strypt.

Men men, man kan inte få allt här i livet!

För mig är det skönt att det är så begränsat med moddar på konsol, de låter konstigt men jag blir så besatt av att leta och testa så halva nöjet med spelet försvinner. Kan alltså hålla på att modda i timmar för att sedan vara nöjd och spela någon timme innan det är dags igen och så håller det på tills jag tröttnar.

Nu får jag nöja mig med hur spelet är och som utvecklarna vill att det ska vara.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Äntligen. <3

Skrivet av jbx:

För mig är det skönt att det är så begränsat med moddar på konsol, de låter konstigt men jag blir så besatt av att leta och testa så halva nöjet med spelet försvinner. Kan alltså hålla på att modda i timmar för att sedan vara nöjd och spela någon timme innan det är dags igen och så håller det på tills jag tröttnar.

Nu får jag nöja mig med hur spelet är och som utvecklarna vill att det ska vara.

Ja, det är ju ett annat perspektiv på det hela Det kan ju leda till lite FOMO vad gäller mods, att man ville testa alla och allt.

Kanske man kan tänka sig ett mellanting på konsol, att de fem bästa moddarna som finns läggs ut på Playstation/Microsoft store och man kan hämta dem. Men det finns säkert annat, typ skadlig kod och skit som omöjliggör detta på konsol.

Medlem

Gaaanska så nice 😏

Skribent

"Geralt genom att besöka ett altare i närheten av Kaer Trolde, och du lägge den sedan i ditt inventory, antingen som svärd eller på platsen för stövlar."

En liten missad bokstav fick ordet lägger till lägge och i samband med det norskklingande Kaer Trolde så blev det automatiskt så att jag läste hela meningen med en norsk dialekt i huvudet

1
Skriv svar