Ghostwire Tokyo kan komma att släppas i oktober

Robot
Ghostwire Tokyo kan komma att släppas i oktober

Lovande icke-skräckis från skräckskaparen Tango.

#ghostwire-tokyo, #release


Medlem

Har aldrig blivit så besviken som när jag såg spelet visades upp sist gång. Den där otroligt obehagliga stämningen som var i trailern för några år sedan var som bortblåst. Istället verkar det vara en run-of-the-mill demon shooter som snor friskt från Gantz-O och Devil May Cry. Är tveksam.

Medlem
Skrivet av w3tt3x:

Har aldrig blivit så besviken som när jag såg spelet visades upp sist gång. Den där otroligt obehagliga stämningen som var i trailern för några år sedan var som bortblåst. Istället verkar det vara en run-of-the-mill demon shooter som snor friskt från Gantz-O och Devil May Cry. Är tveksam.

Håller absolut med och hade så otroliigt mycket hellre tagit The Evil Within 3 istället för denna sörja. Jag tycker om The Evil Within 1 riktigt mycket men med 2an så förbättrade de allt i spelet i stort sett så en 3a låg väldigt högt på listan. Var bomben på att de skulle göra en fortsättning och blev så förvånad o besviken när de visade GhostWire: Tokyo. Skräck är ju något Shinji Mikami verkligen kan och bemästrar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av w3tt3x:

Har aldrig blivit så besviken som när jag såg spelet visades upp sist gång. Den där otroligt obehagliga stämningen som var i trailern för några år sedan var som bortblåst. Istället verkar det vara en run-of-the-mill demon shooter som snor friskt från Gantz-O och Devil May Cry. Är tveksam.

Skrivet av CARTMAN:

Håller absolut med och hade så otroliigt mycket hellre tagit The Evil Within 3 istället för denna sörja. Jag tycker om The Evil Within 1 riktigt mycket men med 2an så förbättrade de allt i spelet i stort sett så en 3a låg väldigt högt på listan. Var bomben på att de skulle göra en fortsättning och blev så förvånad o besviken när de visade GhostWire: Tokyo. Skräck är ju något Shinji Mikami verkligen kan och bemästrar.

What they said. Är så otroligt taggad på ett The evil within 3, men inte detta.

Medlem

Kör det när det kommer till Game Pass.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ribcage:

Kör det när det kommer till Game Pass.

Haha, samma här


signatur

Jump in.

Medlem

Ja, jag kan bara hålla med om att jag blev sjukt intresserad av den första trailern men det man har sett sedan dess känns otroligt meh.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

1
Skriv svar