Sparkande mulåsna vinner Monster Energys högoktaniga Halo-tävling

Robot
Sparkande mulåsna vinner Monster Energys högoktaniga Halo-tävling

En korsning av häst, åsna och energidryck belönas med ett finfint vinstpaket.

#halo, #monster-energy


Backloggens befriare

Grattis @Daimonizomai !


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Grattis!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Grattis!!

Här blev det bättre, nu kunde vi se vem som vunnit


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Haha mycket bra! Satt själv och försökte klura något men gav upp. Hatten av och stort grattis!

Medlem
Medlem

Wow. Ingen dålig vinst. Not bad at all. Grattis!!!..
Vinnaren har inte varit inloggad sedan 12 december men ni lär väl nå honom på registrerade mailen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

NiCe skrivet

Då får man gratulera till vinst


signatur

"In To The Void "

Medlem
Medlem

Tack för alla gratulationer!

Jag har som sagt inte varit inloggad på ett tag och har heller inte haft någon koll på tävlingen då jag aldrig brukar vinna något. Men plötsligt händer det tydligen! 🥳✌

Jag har inte ägt någon konsoll sen jag köpte min Xbox 360 för en evighet sen och även PCn börjar få några år på nacken så detta blir verkligen en välkommen uppgradering i min gamingvärld! 😀

Medlem
Skrivet av Daimonizomai:

Tack för alla gratulationer!

Jag har som sagt inte varit inloggad på ett tag och har heller inte haft någon koll på tävlingen då jag aldrig brukar vinna något. Men plötsligt händer det tydligen! 🥳✌

Jag har inte ägt någon konsoll sen jag köpte min Xbox 360 för en evighet sen och även PCn börjar få några år på nacken så detta blir verkligen en välkommen uppgradering i min gamingvärld! 😀

Grattis, låter som en extra rättvis vinnare då


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Fan grattis kompis! Du tar väl med den när du kommer ner på bröllopsfesten (till mig alltså, du kan ju ändå inte spela med kontroll)

1
Skriv svar