Alla mordplatser i Hitman 3 avslöjade

Robot
Alla mordplatser i Hitman 3 avslöjade

Skalle-Pär gör en ny världsturné.

#hitman-3


Medlem

Kul, blir alltid en genomspelning av hitmanspelen. Gillar formatet. Dock med betoning på EN genomspelning. För mig lirar det inte alls att spela om alla banor på alla möjliga och omöjliga sätt.

Medlem
Skrivet av Tdoggahdogg:

Kul, blir alltid en genomspelning av hitmanspelen. Gillar formatet. Dock med betoning på EN genomspelning. För mig lirar det inte alls att spela om alla banor på alla möjliga och omöjliga sätt.

Samma här.

Blir repeterande att spela om samma bana bara för att döda samma target på olika sätt för att låsa upp prylar och levla själva banan. Det gillade jag inte alls.

Hade varit mycket roligare om jag fick pengar baserat på hur clean kill jag gör. Eller att få det se ut som en olycka vilket är 47s signatur. Och därefter kunna köpa de prylar och vapen jag vill ha med mig till nästa jobb. Samt att där skulle finnas lite mer krav på hur en klient vill att mordet ska se ut också, lite som ett bonus ovanpå.

Blood money är för mig fortfarande en favorit bland alla hitman spelen då det spelet var lite mer åt detta hållet gällande pengar och köp av prylar och vapen.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Givet köp till PC. Finns inget mer underhållande än stealth-spel. Bra att det verkar vara 6 stycken stora banor denna gång o inte 5 stora o 1 liten prolog bana som föregångaren.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Fanken, fått för mig att det var släpp idag!


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem
Skrivet av Tdoggahdogg:

Kul, blir alltid en genomspelning av hitmanspelen. Gillar formatet. Dock med betoning på EN genomspelning. För mig lirar det inte alls att spela om alla banor på alla möjliga och omöjliga sätt.

Håller med. Jag vill njuta av storyn som ett vanligt singleplayerspel. Hade föredragit fler banor och mindre omspelande. Detta är mer arenaliknande lönnmördande. Visserligen mycket bra sådan.

Medlem
Skrivet av Tdoggahdogg:

Kul, blir alltid en genomspelning av hitmanspelen. Gillar formatet. Dock med betoning på EN genomspelning. För mig lirar det inte alls att spela om alla banor på alla möjliga och omöjliga sätt.

Kan inte påstå att jag bryr mig om challenges eller omkörningar, men jag kan rekommendera att försöka få SA/SO (Suit Only) rating på andra omkörningen innan nästa ban byte.

1
Skriv svar