Machine Games fortsätter nazipiskandet - gör Indiana Jones-spel!

Robot
Machine Games fortsätter nazipiskandet - gör Indiana Jones-spel!
eld
Medlem
Fragtjuv

Ja. Det här ser riktigt intressant ut! Bara det inte blir för mycket Uncharted av det hela.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Wow, har inte spelat Indiana Jones sedan The Emperors Tomb som jag faktiskt gillade. Hoppas det här inte blir förstaperson som Wolfenstein bara.

Gnällkuk
Skrivet av joelthor100:

Ja. Det här ser riktigt intressant ut! Bara det inte blir för mycket Uncharted av det hela.

Too late?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Förtroendet är väl inte på topp efter Wolfenstein-spinoffen med döttrarna, men förhoppningsvis så kan det bli intressant!

Medlem

Hoppas inte det blir ett spel bara..

Medlem

Det kan säkert bli ett väldigt bra spel, men stör mig faktiskt på att dom nämner Todd Howard som executive producer.

Todd Howard är inte bara rätt långt ifrån Uppsala där Machinegames finns, men även upptagen med sina egna spel vid Bethesda Game Studios, som Starfield och The Elder Scrolls VI där han sitter och jobbar. Så hur mycket tid kommer han kunna lägga ner på detta spel? Min gissning är oerhört lite, att hans namn bara används som ett PR stunt för att han är det kändaste namnet inom ZeniMax. Det hela känns vilseledande och ruttet.

Den grafiska stilen de visade påminner om point-and-click spel. Antar att det inte kommer vara det, men jag fick verkligen den känslan av stilen.

Medlem

Najs, nu lär man väl i alla fall få leta efter lootlådorna!

It's not a lake, it's an ocean

Jösses, vad pepp jag blev på detta! Lite oväntat, men ändå. Första eller tredje person, tro...?

Jag köpte Indiana Jones-spelet till Mega Drive i år när jag satte igång att samla till formatet, så detta var ju en kul nyhet.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Kan bli spännande, håller tummarna 😃


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Skribent

Alltså det här kan bli riktigt bra tror jag.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
NuZ
Testpilot

Kan nog bli sjukt coolt, älskar filmerna!

Xbox konsol och PC då misstänker jag?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Låter spännande. Indiana Jonas är bra grejer om man tar bort kingdom of the crystal skulls haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Ambassadör
Xbox

Härligt! Indiana Jones är en favorit.


signatur

Jump in.

Medlem

Äntligen! Jag har fan väntat på ett Indinana Jones-spel sedan det nedlagda "Indiana Jones and the Staff of Kings" som skulle kommit till PS2. Hoppas, HOPPAS detta blir bra!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

2022: Machine Games gör coop med Indiana Jones döttrar.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Enda Indiana Jones spelet jag spelat var Indiana Jones and The Fate of Atlantis. Det spelet var ju rent guld iaf!

Medlem
Skrivet av Evilof:

Enda Indiana Jones spelet jag spelat var Indiana Jones and The Fate of Atlantis. Det spelet var ju rent guld iaf!

Sjukligt bra var (är) det.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Den grafiska stilen de visade påminner om point-and-click spel. Antar att det inte kommer vara det, men jag fick verkligen den känslan av stilen.

Ja, fick samma känsla av den här teasern. Är det likt Fate of Atlantis(så som jag minns det) skulle jag inte direkt bli besviken!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Ett filmiskt Indiana Jones-FPS hade inte suttit helt fel. Har bara doppat tårna i Wolfenstein-serien, men min känsla är att Machine Games fixar biffen.

Fragtjuv

Haha! Ja. Det verkar ju inte bättre.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Är rädd för att det här kan bli skräp.

Deras spel har blivit sämre och sämre sedan New Order succén.

Det senaste Wolfenstein-spelet var så uselt att man trodde att det var ett skämt.

Hoppas de fokuserar mer på att utforska än att spöa nazister från början till slut.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Skelögd:

Är rädd för att det här kan bli skräp.

Deras spel har blivit sämre och sämre sedan New Order succén.

Det senaste Wolfenstein-spelet var så uselt att man trodde att det var ett skämt.

Hoppas de fokuserar mer på att utforska än att spöa nazister från början till slut.

Tror dom är inspirerade av spelen som är inspirerade av dem (Kan man säga så?)
Så troligen 3e persons äventyr ala Uncharted fast riktiga Indy i rollen. Kan bli väldigt bra eller pannkaka. Men är ju ett segment av spel som Xbox saknar bland sina så kanske Bethesda kan täppa till det hålet.

Roligt att de teasat som de gjorde med Series S. Phil hade ju lådan i sin hylla i en intervju långt innan officiella bilderna. Nu hade Todd Howard, Indy saker i sin bokhylla vid köpesintervjun de hade efter Xbox gjorde det offentligt. De är lite luriga de där


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Frilansare

Spännande det här! Men Indy som fps? Hmm. Blir intressant att se vilken väg de går.

Skrivet av Joakim Bennet:

Spännande det här! Men Indy som fps? Hmm. Blir intressant att se vilken väg de går.

Varför tänker du att det blir ett FPS? Vart står det?

Medlem

Vad trevligt, tycker det är roligt att dom gör något annat än wolfenstein.

Medlem

Hoppas MachineGames gör ett stort äventyr där de blandar stealth, skjutande och upptäckarglädje. När det gäller Indiana Jones så vill jag personligen helst se 3e persons perspektiv. Tänker som äventyrsspelet Uncharted fungerar. Spännande att se talangfulla studion MachineGames göra något annat än WolfenStein serien. Många från denna svenska utvecklare jobbade ju på det helt suveräna spelet "Riddick: Escape From Butcher Bay" en gång i tiden fast då för StarBreeze Studios. Finns en jäkla stabil kunskap inom huset.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

12
Skriv svar