Hur snyggt blir The Medium med ray tracing?

Robot
Hur snyggt blir The Medium med ray tracing?

Strålspårning PÅ i senaste trailern.

#blooper-team, #skräckis, #the-medium


Frilansare

Kan strålspårning rädda The Medium från att bli ännu ett skräckhaveri i AA Minus-segmentet? Har varit lite för många medikora lir i genren på sistone. Hoppas det vänder nu, men har inte skyhöga förväntningar.

Medlem

Kan inte ens spela skräckspel får jag pinsamt säga, men kommer ju ingå i gamepass så lär prova men lär väl
ropa mamma, efter 5min


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Kan inte ens spela skräckspel får jag pinsamt säga, men kommer ju ingå i gamepass så lär prova men lär väl
ropa mamma, efter 5min

Åh nice, visste inte att det skulle ingå i GamePass.. då får man iaf prova det!

Fragtjuv
Skrivet av Joakim Bennet:

Kan strålspårning rädda The Medium från att bli ännu ett skräckhaveri i AA Minus-segmentet? Har varit lite för många medikora lir i genren på sistone. Hoppas det vänder nu, men har inte skyhöga förväntningar.

Håller med men tycker att detta ser ganska spännande ut. Jag tycker att många skräckspel som kommit senaste tiden har varit helt okej att spela igenom en gång, godkända spel helt enkelt. Såklart hoppas även jag att det kunde komma ett skräckspel som var en riktigt fullpoängare.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ser snyggt ut. Hoppas inte bilduppdateringen får lida för mycket. Har kört bloopers tidigare alster och dom har varit allt annat än mjuka upplevelser.

Medlem
Skrivet av robbis:

Åh nice, visste inte att det skulle ingå i GamePass.. då får man iaf prova det!

Du kan ladda ner det redan nu men kan så klart inte spela det förrens den 28


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jaha, "The" Medium. Läste bara Medium först och trodde det handlade om hur snyggt medium inställningar blir med RTS.

Medlem

Kör det RT även på XSX?

EDIT: Svarar på min egen fråga... "Seeing as this was all Nvidia focused, I wondered about whether this included the console version of The Medium. Speaking to a representative of Bloober Team, I was told that the game “will support ray tracing on XSX at launch.”" (https://www.dualshockers.com/the-medium-rtx-dlss-pc-support/)

Får lägga det i nedladdningskön.

Medlem

Skulle ändå köpa och spela igenom men detta gör det ännu bättre!

Medlem

RT ser snyggt ut, men rörelserna på karaktären var ju rätt kassa...

Frilansare
Skrivet av joelthor100:

Håller med men tycker att detta ser ganska spännande ut. Jag tycker att många skräckspel som kommit senaste tiden har varit helt okej att spela igenom en gång, godkända spel helt enkelt. Såklart hoppas även jag att det kunde komma ett skräckspel som var en riktigt fullpoängare.

Yes, ser fram emot den där riktiga nagelbitaren. Man lever på hoppet!

Medlem
Skrivet av Hullken:

Kör det RT även på XSX?

EDIT: Svarar på min egen fråga... "Seeing as this was all Nvidia focused, I wondered about whether this included the console version of The Medium. Speaking to a representative of Bloober Team, I was told that the game “will support ray tracing on XSX at launch.”" (https://www.dualshockers.com/the-medium-rtx-dlss-pc-support/)

Får lägga det i nedladdningskön.

Tack för ditt svar

Medlem

Mjamje, vette tusan. Av det man fått se är förväntningarna inte sådär jättehöga på spelet, hoppas på det bästa. Musiken lär nog bli riktigt bra iallafall.

Om detta inte når upp till folks förväntningar hoppas jag verkligen på "The Callisto Protocol" som nästa stora skräckspel som lyckas leverera.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

NuZ
Testpilot

Hype!! Älskar kameravinkeln och lite old school känslan. Hopps detta blir bra! Xbox behöver några bra titlar också


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

"Blooper Team hör bön och levererar därför en" riktig Blooper till spel.

MVH:
(Bloober Team)

*** Angående spelet så ser det riktigt intressant ut och det blir ett Steam köp för egen del.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

NuZ
Testpilot
Skrivet av CARTMAN:

"Blooper Team hör bön och levererar därför en" riktig Blooper till spel.

MVH:
(Bloober Team)

*** Angående spelet så ser det riktigt intressant ut och det blir ett Steam köp för egen del.

Kommer ju på Game pass så behöver nog inte köpa det om du inte vill


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Kommer ju på Game pass så behöver nog inte köpa det om du inte vill

Jo jag ska absolut köpa det. Vill äga spelen så gott det går o ha de samlade i mitt bibliotek. Vägrar även prenumerations tjänster. Tack för tipset dock.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Plastgubbs stuket på karaktär i spel har stått & stampat tillräckligt länge snart hoppas jag.

1
Skriv svar